Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnotové investování: teorie a praxe
Pešek, Tomáš
Teoretické představení hodnotového investování a následná analýza datového vzorku společností s celého světa od roku 2004, s cílem prakticky dokázat nadprůměrné výnosy dosahované pomocí hodnotového investování.
Výzkum vlastností komunálních odpadů a optimalizace jejich využívání: Produkce a složení objemných odpadů
Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, Praha ; Pešek, Tomáš ; Gašpar, Tomáš ; Doležalová, Markéta ; Vrbová, Martina ; Kotoulová, Zdenka ; Hnaťuková, Petr ; Černík, Bohumil ; Benešová, Libuše
Text představuje metodický postup pro stanovení složení velkoobjemového odpadu. Stanovuje standardy stanovení velkoobjemových odpadů a prezentuje výsledky průzkumu o nakládání s vyřazenými předměty.
Výzkum vlastností komunálních odpadů a optimalizace jejich využívání
Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, Praha ; Pešek, Tomáš ; Gašpar, Tomáš ; Doležalová, Markéta ; Vrbová, Martina ; Kotoulová, Zdenka ; Hnaťuková, Petr ; Černík, Bohumil ; Benešová, Libuše
Výsledky sběru dat o separaci odpadů, popis a ukončení analýz domovního odpadu, zahájení analýz objemných odpadů, zpracování výsledků domovního odpadu a příprava na stanovení reálné produkce a reprezentativních vlastností odpadu. V jednotlivých přílohách jsou uvedeny podrobné výsledky analýz složení odpadů.
Cenová politika na Internetu se zaměřením na cenové agregátory
Pešek, Tomáš ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem charakteristických rysů Internetu na chování spotřebitelů a internetových prodejců z hlediska volby vhodné cenové a obchodní strategie. Cena je jedním z nejdůležitějších faktorů marketingové politiky, jejíž význam je ve vyostřeném konkurenčním prostředí Internetu oproti běžným strategiím užívaným v kamenných obchodech poněkud pozměněn. Služby online cenového srovnávání poskytované specializovanými portály (tzv. cenovými agregátory) přinutily e-prodejce věnovat větší pozornost své cenové politice i chování konkurence a spotřebitelům přinesly snadnější přístup k informacím o produktech, službách i nabídkách na trhu. Text rozdělený do pěti kapitol nabízí komplexní náhled do této problematiky a s pomocí vlastní empirické studie i jiných akademických analýz ukazuje, že faktor ceny nabývá na Internetu pro různé cenové skupiny produktů odlišného významu. Internet sice v některých ohledech vykazuje znaky dokonale konkurenčního trhu, avšak přetrvávající cenová disperze je důkazem, že úspěšný internetový prodejce nevítězí pouze cenou, ale především vhodně aplikovanou obchodní strategií a sílou obchodní značky, přičemž tento fakt nedokázaly změnit ani cenové agregátory.
Vnitřní trh se zemním plynem EU
Pešek, Tomáš ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Vondrušková, Barbora (oponent)
Práce se zabývá tématem tvorby vnitřního trhu se zemním plynem v Evropské unii. Na základě analýzy dat o stavu trhu se zemním plynem identifikuje důvody pro zavedená opatření a zásadní úspěchy v dosavadním počínání EU. Kromě toho ale poukazuje také na nedostatky a obtíže, které bude nutno překonat, pokud má být tento projekt doveden do zdárného konce. Práce současně nabízí i alternativní pohledy na problematiku řešení některých faktorů souvisejících s vytvořením vnitřního trhu. Pozornost se zaměřuje na všechny hlavní aspekty utváření jednotného vnitřního trhu se zemním plynem v EU - od implementace směrnic, přes problematiku oddělování sítí, regulaci a dohled nad trhem, až po spolupráci mezi provozovateli sítí, práva koncových zákazníků a energetickou bezpečnost.

Viz též: podobná jména autorů
7 Pešek, Tadeáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.