Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  začátekpředchozí152 - 161  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov
Zábrodská, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii nové digitální televize, která vstoupila na televizní trh počátkem roku 2009. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové strategie a českému televiznímu trhu. Druhá část představuje marketingovou strategii TV Barrandov a vyhodnocení průzkumu vnímání televize po třech měsících jejího vysílání. Poznatky praktické části pak shrnuje provedená SWOT analýza.
Marketing a paralympijské hry
Čechová, Pavla ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se v teoretické části zabývá historií paralympijských her a problematikou marketingu neziskové organizace. V souvislosti s touto problematikou jsou nastíněny i základní informace ohledně sponzoringu a public relations. V praktické části se nachází stručný přehled marketingových kampaní z předchozích ročníků paralympijských her a následně návrhy do budoucna pro zlepšení a zkvalitnění komunikace jak s veřejností, tak s potenciálními i současnými sponzory Českého paralympijského výboru.
Marketingový mix ve veterinární ordinace
Žáček, Adam ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Svoboda, Ivo (oponent)
Aplikace marketingových nástrojů (produkt, cena, distribuce, komunikace) v rámci profese veterináře. Důraz je kladen na schopnost komunikace s klientem, která velice významně ovlivňuje spokojenost klientů a tím pádem i úspěšnost soukromé veterinární praxe. Práce se zabývá praxí MVDr. Václava Žáčka, soukromého veterináře ordinujcího vě městech Rumburk, Liberec, Varnsdorf.
Marketing jako služba "na poslední cestě" pro domácí mazlíčky
Mendlová, Hana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Pivný, Václav (oponent)
Práce se zabývá významem existence krematoria zvířat. Dále popisuje marketingový mix společnosti Krematorium zvířat Brno, s.r.o., hodnotí jednotlivé složky a navrhuje možná vylepšení.
Marketing mix on veterinary clinic
Hanulay, Juraj ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Žert, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aplikováním marketingového mixu. Teoretická část definuje důležité pojmy, které se týkají marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Cílem práce je dokázat, jak lze dobrým marketingem zajistit úspěšnost kliniky.Z práce vyplývá, že úspěch kliniky v první řadě zabezpečí správný výběr pracovníků, jejich odborná úrověň, moderní materiálové a přístrojové vybavení kliniky. K úspěchu se stejnou mírou podepisuje i finanční politika kliniky, její dostupnost, správně vedená komunikace mezi pracovníky kliniky a stejně tak odborný a citlivý přístup k pacientovi. V závěru práce poukazuji na to, co by se ještě v marketingu zlepšit.
Hodnocení současné praxe tvorby designu obalů a návrhy na zlepšení
Lauermannová, Anna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
1. kapitola pojednává o obalu obecně a jeho vztahu k mkt mixu, 2. kapitola pojednava o designu obalu a vsech designérských nástrojích, 3. kapitola popisuje práci obalových agentur, 4. kapitola pojednává o obalu a jeho ůloze v budování značky, 5. a 6 kapitola vše shrnují a uvozují praktickou část, tedy kvalitativní výzkum v podnikové praxi. 7. a 8 kapitola přináší konkrétní odpovědi na seznam otázek, jež se zabývají problematikou hlavně designu obalu. Kvalitativní výzkum probíhá formou 6 interview s největšími zadavateli obalů na českém trhu. V závěru práce je dán dohromady soubor kritérií dobrého obalu dle lidí z podnikové praxe.
Zajištění kurzového rizika
Procházková, Markéta ; Štěňhová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Práce se zaměřuje na téma kurzového rizika a způsoby jeho zajištění, a to vše převážně s ohledem na české podnikové prostředí z důvodu aktuálnosti dané problematiky. V souvislosti s vývojem české kurzové politiky po roce 1990 vysvětluje vznik samotné potřeby zajištění proti kurzovému riziku. Uvádí přehled používaných finančních derivátů a způsobů jejich výpočtu včetně praktických příkladů. Na závěr je nastíněna otázka vstupu České republiky do eurozóny, který českým exportérům a importérům přinese podstatné snížení rizika vyplývajícího z volatility kurzu CZK/EUR.
Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
Jweidová, Soňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Regulace reklamy na doplňky stravy je důležitá, protože se jedná o produkty, které ovlivňují lidské zdraví. Neetické reklamy nejsou žádnou výjimkou, objevují se zejména různé formy klamavé reklamy. Některé reklamy připisují produktům léčivé nebo preventivní účinky, jiné slibují nepravděpodobné výsledky, např. rychlé zhubnutí. V této práci jsou popsány některé případy neetických reklam a činnost regulačních orgánů.
Marketingový mix - ZOO Praha
Bělíčková, Helena ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Podhajská, Daniela (oponent)
Bakalářská práce pojednává o nástrojích marketingového mixu nejnavštěvovanější české zoo - Zoo Praha. Cílem práce je popsat a zhodnotit marketingový mix Zoo Praha a dále zjistit, v čem spočívá úspěch Zoo Praha posledních několika let. Teoretická část definuje důležité pojmy týkající se marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Dále je vysvětlen význam zoologických zahrad, historie a současnost Zoo Praha. V praktické části popisuji jednotlivé prvky marketingového mixu Zoo Praha a následně je hodnotím. Na závěr shrnuji všechny zjištěné poznatky a posuzuji současnou situaci v Zoo Praha.
Analýza podpory prodeje farmaceutické firmy Novartis s.r.o.
Vokatá, Klára ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se soustřeďuje na analýzu aktivit podpory prodeje, které jsou směřované jak na farmaceutické distributory jako důležité články na cestě léku k pacientovi, tak na zákazníky, tedy lékárny, a v neposlední řadě také na pacienty. Pozornost je věnována zejména tomu, zda jsou aktivity vhodně zvoleny, aby oslovili potřebné subjekty a byly tak efektivní. Část práce byla také věnována merchandisingu z důvodu důležitosti vzhledu prodejního místa při podpoře prodeje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   začátekpředchozí152 - 161  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
19 PROCHÁZKOVÁ, Marie
29 PROCHÁZKOVÁ, Martina
31 PROCHÁZKOVÁ, Michaela
1 PROCHÁZKOVÁ, Milena
1 PROCHÁZKOVÁ, Miluše
9 PROCHÁZKOVÁ, Monika
1 Procházková, M.
2 Procházková, Magda
1 Procházková, Magdalena
5 Procházková, Marcela
1 Procházková, Mariana
19 Procházková, Marie
8 Procházková, Markéta
29 Procházková, Martina
31 Procházková, Michaela
2 Procházková, Miroslava
9 Procházková, Monika
1 Procházková, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.