Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém pro tvorbu 3D modelů budov z půdorysů
Jurka, Zdeněk ; Kubíček, Radek (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem a návrhem aplikace pro tvorbu trojrozměrných modelů budov z jejich půdorysů a jejich publikací na internetu. V úvodní části je popsán postup pro tvorbu půdorysu budovy. Následující část popisuje postup převodu tohoto půdorysu na trojrozměrný model budovy. V dalších částech je popsána implementace aplikace pro tvorbu půdorysů budovy a generování jejího trojrozměrného modelu. Práce se také zabývá implementací aplikace pro prohlížení vytvořeného modelu ve webovém prohlížeči. V závěrečných částech jsou shrnuty dosažené výsledky a omezení zvoleného řešení. Dále jsou zde také diskutována možná rozšíření vytvořené aplikace.
Pokročilý rendering pomocí knihovny OpenSceneGraph
Ondruška, Jiří ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce má za úkol předvést knihovnu OpenSceneGraph a její použití v kombinaci se shadery psanými v OpenGL Shading Language. Práce se nejdříve věnuje právě základům jazyka GLSL. Následující kapitola představí základy práce s knihovnou OpenSceneGraph. Další kapitoly se pak věnují postupně jednotlivým shaderům. Prvně je to vertex displacement mapping, po něm následuje cartooning a posledním shaderem je vodní hladina.
Moderní technologie pro vývoj webových aplikací a jejich výkon
Smištík, Zdeněk ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá nástroji pro tvorbu webových aplikací, které jsou založeny na návrhovém modelu Model-View-Controller. Mezi tyto nástroje spadá například Zend Framework, Ruby on Rails a Spring Framework. Vysvětluje jejich funkci, vlastnosti, způsob manipulace s daty a jejich reprezentaci uživateli. Práce obsahuje i příklad aplikace.
Visualizace cyklických motorů
Fajkus, Jan ; Navrátil, Jan (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje navrhovat soukolí složená z ozubených kol. Program je vytvořen ve formě jednoduché počítačové hry. Součástí aplikace je systém pro vykreslování animovaného 3D modelu, který se pohybuje v reálném čase. Jako implementační prostředí byl zvolen jazyk C doplněný o knihovnu OpenGL.
Simulace a vizualizace vodního toku
Drastil, Petr ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Obsahem práce je návrh a implementace jednoduché demonstrační aplikace, v které bude probíhat simulace vodní hladiny nad nepravidelným terénem. Práce rozebírá základní stavební bloky, z nichž je simulace složena. Též navrhuje přístupy, které lze použít pro optimalizaci a/nebo rozšíření použitých metod.
Rozhraní pro jádro antivirového software
Valouch, Tomáš ; Granát, Jiří (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývoje antivirových programů. Zkoumá vývoj virů i antivirů a snaží se odhadnout tento vývoj do budoucna. Je zde uveden návrh rozhraní antivirového programu a jsou diskutovány možnosti a návrh grafického uživatelského rozhraní pro již zmíněný navrhovaný antivirový program. Důležitou částí práce je popis implementace navrhovaného rozhraní.
3D animace postavy v počítačové grafice
Pečenka, Michal ; Štancl, Vít (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem projektu je seznámit čtenáře s technikami používanými při real-time animaci 3D postav. Práce se soustředí zejména na dva typy animace: snímkovou animaci a kloubovou animaci. Popsány jsou algoritmy pro softwarovou i hardwarovou deformaci modelu, interpolaci klíčových snímků, kombinaci a prolínání animací, inverzní kinematiku a ragdoll. Výsledkem projektu je framework pro animaci 3D postav, který se skládá z implementované animační knihovny, příkladů demonstrujících činnost knihovny a nástrojů pro export animace z 3D Studia Max a MilkShape 3D.
Světelné mapy ve 3D počítačové grafice
Vrána, Jaroslav ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje techniky využívané při tvorbě virtuálního terénu. První část práce je zaměřena na techniky používané pro generování výškové mapy, vytvoření textury terénu a následné renderování a texturovaní terénu. Dále se práce zabývá tvorbou a aplikací světelných map. Jsou popsány tři algoritmy pro vytvoření světelných map, které jsou aplikovány na terén a hladinu vody. Jako rozšíření je popsána technika pro urychlení vykreslování scény.
Algoritmy pro zjednodušování modelů
Pokorný, Jan ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje algoritmům pro redukci polygonálních modelů. Nejdříve jsou popsány obecné principy zjednodušování modelů - jsou zde vysvětleny vlastnosti polygonálních povrchů a operace používané k redukci počtu trojúhelníků. V dalších kapitolách jsou popsány tři metody redukce počtu trojúhelníků - Uniform Vertex Clustering, Floating Cell Vertex Clustering a Vertex Decimation. Tyto metody jsou testovány na několika modelech a porovnávány podle nejrůznějších hledisek - vizuální kvalita, časová náročnost a geometrická chyba aproximace.
Location-aware data transfers scheduling for distributed virtual walkthrough applications.
Přibyl, Jaroslav ; Sochor, Jiří (oponent) ; Sojka, Eduard (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Data transfers scheduling process is an important part of almost all distributed virtual walkthrough applications. Its main purpose is to preserve data transfer efficiency and rendered image quality. The most limiting factors here are network restrictions. These restrictions can be reduced using multi-resolution data representation, download priority determination and data prefetching algorithms. Advanced priority determination and data prefetching methods use mathematic description of motion to predict next position of a user. These methods can accurately predict only close future positions. In the case of sudden but regular changes in user motion direction (road networks), these algorithms are not sufficient to predict future position with required accuracy and at required distance. In this thesis a systematic solution to data transfers scheduling is proposed which solves also these cases. The proposed solution uses next location prediction methods to compute download priority or additionally prefetch data needed to render a scene in advance. Experiments show that compared to motion functions the proposed scheduling scheme can increase data transfer efficiency and rendered image quality during exploration of tested scene.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Přibyl, J.
10 Přibyl, Jakub
15 Přibyl, Jan
1 Přibyl, Jan Bc.
9 Přibyl, Jiří
4 Přibyl, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.