Název: 3D animace postavy v počítačové grafice
Překlad názvu: Animation of 3D Character in Computer Graphics
Autoři: Pečenka, Michal ; Štancl, Vít (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: deformace modelu; DirectX; interpolace klíčových snímků; inverzní kinematika; kloub; kloubová soustava; kost; kvaternion; kůže; matice; OpenGL; ragdoll; shader; slerp; snímková animace; articulated system; bone; DirectX; inverse kinematics; joint; keyframe animation; keyframe interpolation; matrix; OpenGL; quaternion; ragdoll; shader; skin; skin deformation; slerp

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53224

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-544728


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet