Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie anglické královny Alžběty I. v církevní politice
Šrámková, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce při analýze komunikační strategie anglické královny Alžběty I. v církevní politice vychází z konceptu komunikační teorie. Přihlíží především na sféru porozumění mezi královnou a jejím cílovým publikem a charakter sdělení. Dále se zabývá atributy zdroje zprávy, tedy vlastnostmi královny, které dokazovaly její věrohodnost. Velká pozornost je v práci věnována formě předání zakódované zprávy, a to především neosobním komunikačním kanálům, jež měla královna možnost ovlivňovat a regulovat. Konkrétně analyzuje čtveřici komunikačních kanálů, která v dané době dominovala svým dosahem k cílovému publiku - divadlo, tisk, bohoslužby a slavnosti. Dále se práce zaměřuje na komponenty plánování efektivní komunikace a využívá k jejich analýze teorie marketingové komunikace a public relations, které dále rozvíjí ve své povaze blízký koncept komunikační teorie. Těmito komponenty jsou záměr a cíle, cílové publikum, zpráva a sdělení a komunikační kanály. S přihlédnutím k významu, který hrály náboženské otázky v 16. století v Anglii a zbytku Evropy, byla vybrána domácí a zahraniční církevní politika jako užší tematické zaměření práce. Bakalářská práce má za cíl dokázat, zda komunikace Alžběty I. přispěla k dosažení jejích zájmů. Jejím hlavním zájmem bylo zavést takové uspořádání v církevní politice,...
Děti a reklama jako oblast teoretického zkoumání
Havelková, Barbora ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce se věnuje vlivu reklamy na děti ve věku 6-8 let. Reklama cílená na děti je častým předmětem dlouhodobé diskuze ve společnosti. Nejčastěji se jedná o televizní reklamu, která je stále nejsilnějším médiem na trhu, část práce je věnována také představení jednotlivých media-typů. Nejčastěji se jedná o klasickou televizní reklamu (spoty) ale i další netradiční formy reklamy. Práce se primárně zaměřuje na to, jak televizní reklama ovlivňuje děti, jak jí rozumí nebo naopak nerozumí, od jakého věku jsou schopny kriticky pohlížet na mediální sdělení a od jakého věku jsou schopny pochopit záměr a cíl médií. Děti jako specifická a velmi snadno ovlivnitelná cílová skupina jsou v dnešní době neustále oslovovány skrze média. Studie proto analyzuje mimo jiné i psychický vývoj dítěte a soustředí se na dnešní moderní dobu 21. století. Studie si klade za cíl porozumět problematice a pomoci snazší orientaci v tématu. Na téma děti a reklama bylo provedeno již několik zahraničních ale také českých výzkumů, proto se v empirické části práce zaměřuje na jejich analýzu a porovnání výsledků těchto studií za posledních 10 let. Závěr práce se věnuje shrnutí všechny analyzovaných studií a poznatků spolu s krátkým doporučením.
Product placement jako prostředek marketingové komunikace: rozdílné pojetí mezi komerčním a veřejnoprávním partnerstvím
Hondlová, Barbora ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Předložená práce se věnuje product placementu jako možnému prostředku marketingové komunikace. Stručně popisuje historický vývoj a dále se zaměřuje na teoretické ukotvení v rámci marketingového a komunikačního mixu, typologii product placementu a české právní prostředí upravující jeho užití. Hlavní části této práce je obsahová analýza dvou vybraných filmů s partnerstvím veřejnoprávní a komerční televize. Díky metodě komparace užitého product placementu, zákonů a kodexů organizací bylo zjištěno, že míra užití produktů a značek ve filmu je čište na přístupu autorů filmů, jejich citu a ochotě zapojovat partnery do filmu. Zákony vymezují pouze základní pravidla pro užití product placementu jako je například povinnost pořady označovat nebo zákaz přímého nabádání ke koupi.
Aktivace sponzoringu kulturních událostí
Fořtová, Johana ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Aktivace sponzoringu kulturních událostí pojednává o tom, jak mohou firmy kreativně informovat veřejnost o sponzorství nějaké kulturní události. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy sponzoring, sponzoring událostí a sponzoring kultury v kontextech marketingové komunikace, event marketingu a art marketingu. Práce se následně věnuje především aktivaci sponzoringu a jejímu významu pro efektivní sponzoring. Jsou představeny klíčové složky pro úspěšnou aktivaci sponzoringu, a to sponzorská aktiva, zdroje, cílové skupiny, kanály a cíle. Na závěr teoretické části práce nabídne seznam aktuálních marketingových a mediálních trendů, které by firmy mohly k aktivaci sponzoringu použít, jako například názorové vůdce, virální marketing, guerillovou komunikaci a nejrůznější nová média. Praktická část sestává z případové studie české firmy Bageterie Boulevard a jejího sponzoringu dokumentárního festivalu Jeden Svět v letech 2012-2014, tato studie analyzuje především použité formy komunikace a komunikační kanály z hlediska artikulace sponzoringu a aktivačního a neaktivačního "umocňování" sponzoringu. Závěrem práce přináší zhodnocení této aktivace a doporučení jak pro Bageterii Boulevard, tak pro ostatní firmy, které by chtěly svůj sponzoring kulturních událostí aktivovat.
Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations
Drvotová, Vladana ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations" se zabývá možnostmi komunikačních aktivit českých filmů, s důrazem na public relations a specifickou komunikaci filmových debutů. Rozebírá komunikační strategii českého debutového snímku Nenasytná Tiffany (2015). V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu v oblasti kultury zejména s oblastí kinematografie. Popsána jsou teoretická východiska spjatá s filmovým marketingem a public relations a jejich aplikací v jednotlivých fázích vzniku filmu. Prostor je věnován také konkrétním nástrojům filmového public relations, popisu aktuálního stavu českého filmového trhu a poznatkům z praxe českých specialistek na filmové PR. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu filmu Nenasytná Tiffany, popis jeho komunikační strategie a v závěru evaluaci komunikačních aktivit.
Marketingová komunikace kulturních organizací na Českobudějovicku
Pouzarová, Jana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace kulturních organizací na Českobudějovicku. Věnuje se čtyřem největším kulturním institucím v okrese, které jsou zároveň největšími v kraji ve svých oborech působnosti, a to Jihočeskému divadlu, Jihočeskému muzeu, Alšově jihočeské galerii a Jihočeské komorní filharmonii. Vzhledem k mnoha změnám, k nimž v daných subjektech v posledních letech došlo, je období analýzy stanoveno na roky 2014 a 2015. Práce je rozdělena na čtyři části. První část vymezuje marketingové pojmy, popisuje marketingový mix, jeho jednotlivé nástroje a specifika marketingu v kultuře. Další část práce definuje zkoumané organizace z hlediska jejich historie, struktury a změn v posledních letech. Třetí část práce se zabývá podrobnou analýzou komunikačních aktivit těchto organizací, vymezuje použité nástroje marketingové komunikace. SWOT analýzou odhaluje silné a slabé stránky komunikace institucí, jejich příležitosti a hrozby. Poslední část se věnuje komparaci komunikace těchto čtyř subjektů a zároveň shrnuje zjištěné poznatky v oboru marketingové komunikace kultury na úrovni kraje.
Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra
Lichtenbergová, Anna-Marie ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
1 Abstrakt Bakalářská práce s názvem Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra popisuje charakteristiku komunikačních strategií v oblasti soukromých muzikálových divadel v Čechách. Zaměřuje se přímo na konkrétní muzikál Kleopatra, který se stal v České republice legendou a je produkován společností Cleopatra musical, s. r. o. a uváděn v pražském Divadle Broadway. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické nás seznamuje se základními pojmy jako divadlo či muzikál a věnuje se teorii komunikační strategie a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje společnost Cleopatra musical, s. r. o. a Divadlo Broadway a popisuje vývoj komunikační strategie muzikálu Kleopatra od roku 2001 až do roku 2014. Na závěr tato práce celou komunikaci včetně veškerých nástrojů komunikačního mixu hodnotí. Na úplném konci jsou doporučeny návrhy na zefektivnění komunikace muzikálu Kleopatra a také na využití poznatků při propagaci jiného muzikálového díla produkovaného touto společností.
Marketingová komunikace alternativních obsahů v kinodistribuci
Dvořáková, Kateřina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce "Marketing alternativních obsahů v kinodistribuci" se zabývá fenoménem přenosů z opery, divadla, baletu, koncertů, výstav, sportovních utkání a dalších událostí do kin. Pro tyto přenosy se vžilo společné označení alternativní obsah a během několika let se staly nedílnou součástí programu českých kin. V teoretické části práce je popsán art marketing, jeho specifika a vývoj. Další část práce se věnuje historii alternativního obsahu a okolnostem, které umožnily jeho příchod na trh. Jsou zde také popsány příklady jednotlivých druhů alternativního přenosu. Praktická část práce krátce představuje společnost Aerofilms jako hlavního distributora alternativního obsahu na českém trhu a věnuje se analýze marketingové komunikace spjaté s vybranými druhy přenosů. Následně jsou určena specifika, která se k marketingové komunikaci alternativních obsahů váží a je určeno, které komunikační techniky se jeví jako nejefektivnější.
Analýza komunikačních aktivit 65.ročníku Berlinale v roce 2015
Klčová, Alena Daniela ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Pilati, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 65. ročníku Berlinale v roce 2015" pojednává o možnostech komunikačních aktivit událostí v kulturní sféře, konkrétně pak na filmových festivalech na příkladu Berlinale. Pomocí analýzy komunikačních aktivit Berlinale v roce 2015 se práce čtenáři snaží přiblížit podstatu komunikačního a marketingového mixu, a proč jsou tyto aktivity nezbytné pro komunikaci s veřejností. Teoretická část práce popisuje historii a charakter filmového festivalu Berlinale, ze které vyplívají současné i budoucí ročníky festivalu, a tím pádem i jeho komunikace. Popisuje také dopad festivalu na trendy kulturní scény. Dále jaký význam má pro filmový festival art marketing a filmový marketing, a na jakých principech jsou tyto obory postaveny či jakým způsobem, a proč jsou pro filmový festival klíčové. Další část práce je poté věnována marketingovému mixu a samotným komunikačním aktivitám 65. ročníku Berlinale, a to nejen teoreticky, ale také prakticky. Bakalářská práce obsahuje SWOT analýzu filmového festivalu, ale také se okrajově zaměřuje na vliv takto rozsáhlé mezinárodní události na turistický ruch v místě konání festivalu, tedy v Berlíně, což je podstatná součást kteréhokoliv festivalu, která je mnohdy mylně přehlížena a podceňována. Závěr práce obsahuje evaluaci...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.