|
Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse
Nováková, Kristýna ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Štechová, Markéta (oponent)
Diplomová práce Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse se zabývá vlivem korporátní agendy na agendu mediální. V teoretické rovině se práce zabývá základními tezemi konstrukce mediální reality a mediálního obrazu, konceptem agenda setting a problematikou hudebního průmyslu. Tedy oblastmi, které se podílejí a ovlivňují marketingový a mediální svět a tvoří tak základní rámec teoretické konstrukce mediální reality. V praktické části je zkoumán konkrétní proces nastolování agend na příkladu tvorby mediálního obrazu českého hudebníka Tomáše Kluse v průběhu tří let. A to prostřednictvím marketingového a PR oddělení hudebního vydavatelství Sony Music Entertainment Czech Republic s.r.o. na zkoumaném vzorku vybraných tištěných médií - deníků MF DNES, Právo a Blesk. Cílem práce je vysledovat, jakým způsobem a do jaké míry marketingový diskurz ovlivňuje diskurz mediální a jaký je výsledný mediální obraz hudebníka.
|
| |
|
Informovaný souhlas pacienta
Nováková, Kristýna ; Císařová, Dagmar (oponent) ; Sovová, Olga (vedoucí práce)
54 8. Závěr V úvodu jsem si vytkla cíl této práce, kterým bylo pojednat o institutu informovaného souhlasu, jeho obsahu, složkách a formě, a dalších problémech s tím souvisejících. Na začátku práce jsem pojednala o vývoji vztahu lékaře a pacienta, který ještě pořád nedosahuje vysněného ideálu plně partnerského vztahu, i když je podle mého názoru na dobré cestě. Dále jsem se zabývala zakotvením informovaného souhlasu v pramenech práva jak vnitrostátních, tak i evropských a mezinárodních. Největší část práce je věnována samotnému poučení před zákrokem a náležitostem souhlasu. V závěru se práce věnuje výjimkám z obecného pravidla, tedy zdravotní péče poskytované bez souhlasu. V průběhu zpracování tohoto tématu jsem narazila na řadu oblastí, které s touto problematikou souvisí, některé úžeji, jiné méně. Vzhledem k tomu, že mým cílem bylo zpřístupnit základní fakta o poučení a souhlasu pacienta jakožto nezbytného předpokladu pro provedení lékařského zákroku, nechala jsem některá témata otevřená, jiná jsem pouze naznačila. Mám na mysli zejména problematiku podávání souhlasu dětmi a osobami, které nemají dostatek způsobilosti k právním úkonům v důsledku duševní poruchy. Ostatně, tato otázka není ani dostatečně řešena vnitrostátní právní úpravou. Obecným zákonem toto upravujícím je zákon o péči o zdraví lidu,...
|
| |
| |
|
Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Nováková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie značky Staropramen Sládkova limonáda. Práce je zaměřená na marketingovou strategii této značky se zaměřením na komunikační strategii. Důraz je kladen především na aktuální trendy, které ovlivňují trh a s ním i strategie firem přítomných na trhu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii značky Staropramen Sládkova limonáda. Komunikační strategie vychází z informací a dat nashromážděných pomocí dotazníkového šetření, situační analýzy a následného zhodnocení dosavadní aplikované marketingové strategie.
|
| |
|
Finanční analýza
NOVÁKOVÁ, Kristýna
Cílem této práce je zhodnocení finanční situace tří vybraných podniků ze stejného odvětví. Teoretická část čerpá z odborné literatury, definuje základní pojmy pro finanční analýzu a popisuje význam a účel finanční analýzy a také základní metody a postupy. V praktické části jsou představeny vybrané podniky, na které jsou aplikovány poznatky z teoretické části na období 2010 - 2014. Závěr této části pak tvoří mezipodnikové srovnání.
|
|
Elektronové strukturní vzorce Tvorba e-learningových studijních materiálů
Nováková, Kristýna ; Pilátová, Ivana (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výuku elektronových strukturních vzorců pomocí e-learningu. Studijní materiál je vytvořen aplikací Macromedia Flash a je určen převážně pro studenty prvního ročníku Fakulty chemické Vysokého učení technického v Brně. Tento materiál je rozdělen do dvou částí. V první části je pomocí několika kapitol stručně vysvětlena problematika tvorby elektronových strukturních vzorců, druhá část je zaměřena na testování znalostí, které si studenti osvojili v části první. Součástí zadání bakalářské práce bylo i vytvoření obsáhlé databáze elektronových strukturních vzorců, která umožní studentům procvičení této stěžejní chemické problematiky. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na e-learning jako moderní výukovou metodu, je zde ve stručnosti pojednáno o programu Macromedia Flash a dále slouží jako návod pro práci se studijním materiálem.
|
| |