Název: Zhodnocení uvedení značky Staropramen Cool na český trh
Překlad názvu: Staropramen Cool launch evaluation
Autoři: Nováková, Kristýna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Prajsová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: beermix; marketing; pivo; Staropramen Cool; strategie; značka; beer; beermix; brand; brewery; launching; marketing; Staropramen Cool; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37349

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-164004


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet