Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 266 záznamů.  začátekpředchozí198 - 207dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace automobilek na českém masmediálním trhu
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent)
Cílem této práce je popsat reklamu, mediální plánování, jednotlivá média a charakterizovat český automobilový trh. Následně provést analýzu reklam na osobní automobily v roce 2013 v televizi, v rádiu a v tisku. Obecně charakterizovat reklamy na masmediálním trhu a zjistit jak jsou tato média využívána a identifikovat jejich vzájemné odlišnosti. Na závěr se zaměřit na prvních 5 automobilových značek podle pořadí na trhu a zjistit plánování propagace na jejich jednotlivé modely. K této analýze budou využívány popisné statistiky.
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Strejčková, Jitka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce s názvem Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera", se zaměřuje na použití marketingového nástroje product placementu v tomto konkrétním filmu. Teoretická část práce vymezuje tuto problematiku a její druhy propagace. Charakteristika právní legislativy v České republice a s ní související předpisy Evropské unie. Stanovení ceny za product placement a možnosti jeho měření účinnosti. Praktická část se zabývá konkrétním příkladem pro danou problematiku po legalizaci v České republice. Práce se zabývá počtem výskytu značek v audiovizuálním díle. Dále se práce soustřeďuje, jestli použitý product placement byl v souladu se zákonem a jaký podíl zaujímalo umístění produktu na celkovém vysílacím čase. Kolik procent bylo využito na aktivní či pasivní product placement a jaký podíl vyjadřuje dominantní a nedominantní záběr na produkt. Dále je i soustředěnost na reálnost značek.
Organizační kultura a její vazba na organizační strukturu
Chabrová, Olga ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce popisuje organizační strukturu a analyzuje organizační kulturu v konkrétní organizaci. Hledá vazby, které tyto dvě oblasti navzájem propojují, a nalézá je v normách chování. Identifikuje společné faktory sdílených hodnot, norem chování a pojmenovává je pomocí vhodné typologie kultury. Navrhuje společná opatření, která by ve zkoumané organizaci jednak eliminovaly negativní dopady roztříštěnosti hodnot a norem chování jednotlivých členů, a zároveň více využily jejich pozitiv, tj. kompaktnosti hodnot a norem chování. To vše za účelem snazšího řízení organizace a efektivnějšího naplňování společných cílů organizace.
Aspekty organizační integrace plateb kryptoměnou bitcoin
Pitrová, Marie ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je seznámení s historií a důvodem vzniku digitální měny Bitcoin a s tím, jak konkrétně tento projekt funguje z pohledu IT. Práce obsahuje podrobný návod pro postup zavedení možnosti Bitcoinových plateb do firmy. V práci je nastíněno, jaké jsou možnosti zneužití a zabezpečení. Dále srovnání, jaké jsou výhody a nevýhody proti klasickým směnným prostředkům. Jak je možné tuto měnu získat, používat a jak se vyvíjel její kurz oproti světovým měnám. V práci jsou také zmíněny podobné kryptoměny.
Analýza preference lokálních brandů na globálním trhu českými spotřebiteli - případová studie na značce pietro filipi
Šantrůčková, Andrea ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
V první části své práce jsem se zabývala otázkou, jaké jsou preference spotřebitele a do jaké míry se nechá ovlivnit značkou. Tuto část jsem pojala globálně, jak to celkově vypadá ve světě. Má druhá část patří tématu českého spotřebitele. Cílem práce je zjistit do jaké míry ovlivní české spotřebitele vědomí české značky. Praktická část mé bakalářské práce je věnována značce pietro filipi. Tato část se pohybuje na hraně dvou prvních částí, neboť se jedná o ryze českou značku, ale často je považována za italskou. Třetí otázka mě zaujala díky tomu, že ne každý český spotřebitel ví, že se jedna o českou značku s italským jménem. Tuto svoji domněnku bych chtěla podložit veřejným průzkumem.
Internetové memy ve vztahu k marketingu
Kolář, Jakub ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
V práci se zaměřím na zkoumání využitelnosti memu, jakožto nástroje v oblasti marketingu a propagace, v porovnání s jinými nástroji. Součástí práce bude přiblížení historie a vývoje memu, memetiky a univerzálního Darwinismu. Druhy memů a náležitosti, které musí informace splňovat, aby se jednalo o mem, a změny, které nastaly u memů s nástupem internetu. V druhé části budu zkoumat vlastnosti, specifické pro online marketing a internetový mem. Druhy jeho šíření a pokusím se navrhnout přístup, s jakým by internetový mem mohl dosáhnout požadovaných výsledků s přihlédnutím na parametry některých úspěšných internetových memů posledních několika let
Analýza možností rozvoje zákaznického servisu společnosti E.ON Česká republika, s.r.o.
Svoboda, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na skupinu E.ON Czech, která je jedním z největších poskytovatelů služeb v oblasti elektřiny a zemního plynu v ČR. Porovnána bude s konkurenčními dodavateli v oblasti zákaznických služeb. Cílem této práce je zjistit vhodnost poskytovaných služeb v oblasti zákaznického servisu. Toto zhodnocení by mělo vést k návrhu možných opatření a případně nových služeb poskytovaných právě skupinou E.ON Czech. Teoretická část bude obsahovat východiska pro aplikaci na reálnou praxi, jako je situační analýza, segmentace a další prvky nutné k hlubšímu pohledu do skupiny E.ON Czech. Praktická část již tato východiska bude aplikovat na aktuální tržní realitu, ve které se skupina nachází.
Exploratorní analýza sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook
Loušová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je představení moderních přístupů v analýze sociálních sítí. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivá sociální média, využívaná jak v České republice, tak ve světě. Dále jsou rozebrány fundamentální elementy sociálních sítí a možnost jejich analýzy pomocí softwarových prostředků. V praktické části jsou tyto základní přístupy aplikovány pro exploratorní analýzu sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook. Pro samotnou analýzu je použit SNA program Gephi. Cílem práce je prozkoumat sociální sítě studentů FM VŠE na FB a získat tak potenciálně užitečných informací.
Analysis of impact of Internet marketing on visits of the Lenovo Blog CZ
Ruskovská, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Kvalifikační práce analyzuje vliv nástrojů internetového marketingu na návštěvnost Lenovo Blogu CZ, oficiálního blogu počítačové společnosti Lenovo. Soustřeďuje se na časový průběh návštěvnosti blogu od jeho vzniku, vlivu sociálních sítí a placeného propagování příspěvků na Facebooku na návštěvnost. Na závěr sleduje, v jaké míře ovlivňují jednotlivé nástroje internetového marketingu celkovou návštěvnost blogu během sledovaného období.
Analýza finanční samostatnosti katolické církve - vikariát Kolín
Spudil, Josef ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu majetkových poměrů římskokatolické církve v rámci kolínského vikariátu. Jejím výstupem je informace o tom, zda může římskokatolická církev v rámci vikariátu Kolín samostatně existovat bez finanční podpory státu a jaké jsou možnosti nakládání s církevním majetkem se zohledněním organizační struktury katolické církve. Situace popisovaná v této bakalářské práci se nepochybně změní po majetkovém vypořádání státu s církvemi, ale vzhledem k tomu, že počátkem tohoto roku (2013) se vypořádání rozbíhá, není možné se této problematice podrobně věnovat; ne tak, jak bych si přál.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 266 záznamů.   začátekpředchozí198 - 207dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
97 NOVÁK, Martin
10 NOVÁK, Matěj
86 NOVÁK, Michal
27 NOVÁK, Miroslav
7 Novák, M.
34 Novák, Marek
97 Novák, Martin
1 Novák, Martin Bc.
1 Novák, Matouš
8 Novák, Matyáš
4 Novák, Matúš
10 Novák, Matěj
11 Novák, Michael
11 Novák, Milan
1 Novák, Milan Bc.
10 Novák, Miloslav
1 Novák, Miloš
53 Novák, Mirko
27 Novák, Miroslav
2 Novák, Miroslav,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.