Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS
Kotoučová, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Cakl, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být pro firmu nápovědou, která poukazuje na stěžejní oblasti v přístupu k zákazníkům, na které se firma může zaměřit k upevnění vztahů se zákazníky.
Public Relations ve společnosti Qlik.cz
Vrkočová, Pavlína Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Boháč, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktivitami Public Relations ve vybrané organizaci. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky PR. Praktická část se zabývá definováním cílové skupiny a následně přípravou tiskové konference. V práci je také proveden výzkum, který přináší informace o možné budoucí strategii společnosti. Závěrečná kapitola je věnována zhodnocení projektu Public Relations a návrhům na zlepšení pro vybranou společnost.
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na produkt
Prynkeová, Jana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hakl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá realizací marketingového mixu v malé firmě. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky tvorby marketingového mixu. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé součásti marketingového mixu, tak jak jsou uplatňovány ve zvolené firmě, přičemž nejobsáhlejší kapitola je věnována analýze produktu. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu používaných ve vybrané organizaci.
Zhodnocení motivační strategie se zaměřením na vzdělávací systém ve firmě TDS Praha, s.r.o.
Krupičková, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Chýlek, Petr (oponent)
Cílem práce je provést rozbor, analýzu a návrh vzdělávacího systému, ve kterém bude podnikové vzdělávání přístupné všem napříč organizační strukturou a zároveň pro něj bude typická vstupní nerovnost a také rovnost šancí a příležitostí. Základem celého konceptu je zavedení takzvaného bodového systému.
Využití marketingových nástrojů se zaměřením na komunikační mix ve firmě Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Kalianková, Ivana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. Zvláštní důraz je přitom kladen na komunikační mix. Hodnocení využití marketingových nástrojů je provedeno pomocí vlastního dotazníkového šetření a následného zhodnocení získaných dat. Úroveň marketingové komunikace v pivovaru je hodnocena pomocí SWOT analýzy. Na základě toho jsou poté navržena opatření, které by vedly ke zlepšení stávající situace v pivovaru a posílení jeho konkurenční pozice.
Systém hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců ve společnosti ČD - Telematika a.s.
Fialová, Blanka ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Eisel, Juraj (oponent)
Základním předpokladem úspěšnosti každé společnosti je efektivní způsob jejího řízení, založený na vysoké technologické vyspělosti, strategii, firemní kultuře a finanční stabilitě. K dosažení takového úspěchu je zapotřebí lidského kapitálu a neustálé zvyšování jeho výkonnosti, které je možné zajistit pouze strategickým řízením pracovních činností, resp. za pomocí funkčního systému hodnocení pracovního výkonu všech zaměstnanců společnosti.
Využití techniky koučování v rámci rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů
Hofmanová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce popisuje a analyzuje metodu koučování v konkrétní firmě, a to v oblasti distribuční sítě banky. Součástí praktické části jsou také koučovací pohovory s manažery regionální pobočky, které jsou zhodnoceny a vyplývá z nich základní doporučení pro manažera - kouče. Navíc je posouzeno vnímání a rozsah implementace metody koučování a názory manažerů regionální pobočky, a to prostřednictvím krátkého anonymního dotazníku. Výsledky odpovědí z dotazníku jsou zanalyzovány a shrnuty. Dále mohou být využity i jako obecný přehled pro implementaci koučování v jiných firmách. Práce přináší obecný návod zlepšení použití principů koučování pro rozvoj firmy a jejích pracovníků.
Prevence fluktuace u nově nastoupivších absolventů vysokých škol ve vybrané firmě
Benková, Kateřina Bc. ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce poukazuje na základní oblasti, ve kterých může problém fluktuace vzniknout. Tyto oblasti jsou rozděleny na dvě skupiny - problémy, které mohou vzniknout na straně zaměstnavatele a problémy, které vznikají na straně zaměstnance. Praktická část hodnotí situaci v konkrétní firmě.
Zhodnocení personálních činností ve vybrané firmě.
Pelíšková, Miroslava Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Kubiska, Zdeněk (oponent)
Charakteristika podniku a jeho personálních činností. Zhodnocení personálních činností a návrhy na vylepšení. Provedení průzkumu spokojenosti zaměstnanců se sociálním programem firmy.
Posouzení nástrojů marketingového mixu se zaměřením na komunikaci ve vybrané firmě
Dvořáková, Lenka Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadrava, Karel (oponent)
Autorka v práci rozšiřovala poznatky z bakalářské práce, kde bylo zjišťováno a popisováno fungování nástrojů marketingového mixu v České spořitelně, a. s. Diplomová práce již byla zaměřena především na komunikační mix a zhodnocení jeho fungování. Součástí bylo také provedení dotazníkové šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.