Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Navrátilová, Petra ; Jiříček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Analýza spokojenosti zákazníků je zaměřena na dva důležité segmenty - na konečného zákazníka a na distributory. Obsahem práce je tedy výzkum spokojenosti těchto zákaznických segmentů, jejichž názor má velký vliv na kvalitu a strukturu vydávaných knih zákazníkům.
Návrh dalšího rozvoje firmy
Smetková, Lenka ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem rozvoje firmy ABC zabývající se především poskytováním internetového připojení. Základem návrhu je analýza současného stavu firmy a potřeb trhu ve vybrané oblasti Olomouce. První část práce obsahuje shrnutí teoretických poznatků k dané problematice a v praktické části je navržen již samotný rozvoj firmy spočívající v rozvoji optické infrastruktury v navržené části města.
Podnikatelský plán pro založení svatebního salónu
Čapková, Martina ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením reálného podnikatelského záměru v oblasti služeb. Konkrétně se jedná o služby svatebního salónu. V podnikatelském plánu jsou obsažena všechna důležitá kritéria pro založení tohoto druhu podnikání. Podnikatelský plán je založen na výsledcích zjištěných analýzou trhu a konkurence. Práce rovněž obsahuje marketingový a obchodní plán, specifikaci služeb a potencionálních zákazníků. Důležitou součástí je finanční plán poskytující informace o možném vývoji.
Hodnocení výkonnosti podniku
Navrátilová, Petra ; Trnka, Pavel (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na finanční analýzu a zhodnocení výkonnosti společnosti Siemens, s. r. o., odštěpný závod Industrial Turbomachinery v letech 2010 – 2013. V praktické části je provedena analýza hospodaření společnosti a finanční analýza a porovnání ukazatelů se dvěma konkurenčními společnostmi. Cílem práce je návrh a doporučení k udržení výkonnosti společnosti.
Podnikatelský plán pro založení maloobchodní prodejny
Volfová, Kateřina ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského záměru na založení maloobchodní prodejny a internetového obchodu v oblasti korálkových potřeb. Zvláštní pozornost při sestavení tohoto podnikatelského plánu je věnována podrobné analýze prostředí a trhu, na který má zakládaná společnost vstoupit. Sestavený finanční plán, který je součástí této práce, dokládá životaschopnost projektu.
Vliv PZI na vnější ekonomickou rovnováhu ČR
Navrátilová, Petra ; Štěňhová, Božena (vedoucí práce) ; Jirges, Tibor (oponent)
V mé bakalářské práci se chci věnovat především vývoji přímých zahraničních investic v ČR a možnostech jejich přílivu včetně zmínky o pobídkách pro zahraniční investory. Dále bych se pokusila nastínit vliv přímých zahraničních investic na platební bilanci České republiky. Celá práce vystihuje dění v oblasti PZI od roku 1993 až téměř do současnosti.
Vliv přímých zahraničních investic na vnější ekonomickou rovnováhu se zaměřením na automobilový průmysl
Navrátilová, Petra ; Plchová, Božena (vedoucí práce)
Cílem této práce je podat ucelený náhled na současnou situaci v automobilovém průmyslu naší země z hlediska přílivu přímých zahraničních investic a jejich vlivu na platební bilanci. Hlavním důvodem, proč jsem se zaměřila v této práci na automobilový průmysl, je fakt, že právě automoilový průmysl patří k nejrychleji se rozvíjejícím odvětvím naší ekonomiky.Automobilový průmysl se také řadí mezi odvětví s největším přílivem PZI.
Marketing školy ve vybraném subjektu
Dvořáková, Ivana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Navrátilová, Petra (oponent)
Provést analýzu interního a externího prostředí. V primárním výzkumu se zaměřit na marketingové řízení škol. Navrhnout vzdělávací modul pro zvýšení úrovně implementace marketingu v prostředí škol. Zpracovat případovou studii vhodnou pro trénink vybrané oblasti marketingového řízení školy a pro výuku formou e- learningu. Diplomová práce je součástí projektu CZ.04.1.03/3.2.15.1./0072 - Rozvoj profesních kompetencí pedagogických pracovníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 Navrátilová, Pavla
8 Navrátilová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.