Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer satisfaction analysis and proposal for its enhancement
Autoři: Navrátilová, Petra ; Jiříček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distributor; dotazník; knihkupectví; knižní trh; Marketingový výzkum; platební karta; primární informace; produkty společnosti; reklama a propagace.; sběr dat; spokojenost zákazníka; zákazník; advertisement and propagation.; book market; bookshop; credit card; customer; customer satisfaction; data collection; deliverer; Marketing research; primary information; products of company; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/80193

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376775


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet