| |
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti, která vytváří vstřikovací formy
Mikula, Vojtěch ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktiv společnosti, která vytváří vstřikovací formy. Na základě teorie bude v této práci provedena dílčí analýza vnějšího, oborového a vnitřního prostředí. Tyto analýzy nám dále pomohou k vytvoření SWOT analýzy. Na základě uvedených analýz budeme schopni zhodnotit současný stav společnosti na trhu. Výsledkem této práce bude poskytnutí návrhu na rozvoj obchodních aktiv společnosti.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti, která vytváří vstřikovací formy
Mikula, Vojtěch ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktiv společnosti, která vytváří vstřikovací formy. Na základě teorie bude v této práci provedena dílčí analýza vnějšího, oborového a vnitřního prostředí. Tyto analýzy nám dále pomohou k vytvoření SWOT analýzy. Na základě uvedených analýz budeme schopni zhodnotit současný stav společnosti na trhu. Výsledkem této práce bude poskytnutí návrhu na rozvoj obchodních aktiv společnosti.
|
| |
| |
|
Web jako marketingový nástroj v sektoru B2B
Mikula, Vojtěch ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Česák, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem projektového řízení tvorby internetové prezentace v sektoru B2B. Důraz je kladen na definici teoretického rámce -- popis a stanovení jednotlivých fází projektové přípravy. Kromě procesu návrhu jsou detailně rozebrány faktory ovlivňující úspěšnost a obchodní účinnost navrženého řešení, zejména použitelnost, důvěryhodnost a přesvědčivost. Dále se práce věnuje tématu testování návrhů a to jak na úrovni testování informační architektury, tak i testování wireframů a finálního návrhu. Teoretický rámec je následně použit v druhé části práce, jejímž cílem je definice procesu přípravy návrhu firemní internetové prezentace společnosti působící na B2B trhu.
|
| |