Název: Web jako marketingový nástroj v sektoru B2B
Překlad názvu: Web as a marketing tool in the B2B sector
Autoři: Mikula, Vojtěch ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Česák, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Návrh webové prezentace; Projektová dokumentace; Projektové řízení; Testování; Project documentation; project management; testing; website design

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33352

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124558


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet