Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing a RFID
Rožek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Malý, Václav (oponent)
Tato práce pojednává o možnostech využití technologie RFID v marketingovém mixu. V úvodní části je věnován prostor historii technologie, funkční stránce a předním společnostem v oboru. V aplikační části přibližuje možnost využití v oblasti kontroly kvality a v oblasti retail marketingu. V práci je rozvinuta teorie dynamické tvorby ceny na základě časových jednotek. Speciální kapitola je věnována využití v oblasti komunikace, kde technologie RFID je popisována jako zdroj klientských informací, na jejichž základě vznikají rozsáhlé databáze o klientech, a které jsou posléze použity pro vytvoření osobní nabídky pro každého zákazníka. V závěru jsou zmíněny legislativní bariéry a je nastíněna budoucnost technologie spolu s predikcí ceny jednoho tagu. Přílohu představuje - Pracovní dokument o otázkách ochrany údajů, které souvisejí s technologií RFID vydaný nezávislou poradní skupinou na poli Evropského parlamentu.
Vývoj ZO ČR s vybranými latinskoamerickými zeměmi, vůči nimž jsou uplatňovány teritoriální preference
Mísařová, Jitka ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Malý, Václav (oponent)
Práce pojednává o obchodních vztazích České republiky s Mexikem, jakožto země vůči níž ČR uplatňuje teritoriální preference. Práce podrobněji analyzuje vývoj zahraničního obchodu ČR se Spojenými státy mexickými, přičemž se zaměřuje nejen na vývoj obchodní výměny, ale i na konkrétní příklady českých podniků nabízejících své výrobky na mexickém trhu. Zhodnocuje politickou i ekonomickou situaci Mexika a nahlíží do příležitostí a rizik mexického trhu. Zároveň je zde blíže zmíněna strategie ČR v Mexiku. V neposlední řadě se práce zaměřuje na mexické investice na českém území.
Analýza postavení firmy Apple Computers INC. a vybraných výrobků na trhu
Holdberh, Barys ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Analýza postavení firmy Apple Computers INC. a vybraných výrobků na trhu(iPod,iPhone,iTunes)
Analýza postavení podniku na trhu - koncern Volkswagen AG
Vašek, Martin ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Schiller, Jaroslav (oponent)
Tato práce pojednává o postavení koncernu Volkswagen AG na trhu, a to především z hlediska sortimentu a tržního podílu. Práce sestává z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou přiblíženy sortimenty jednotlivých automobilek koncernu a je provedena analýza jejich postavení na trhu. Cílem praktické části je odhalit nedostatky a rezervy koncernu a navrhnout opatření k jejich eliminaci.
Marketingové nástroje fondů kolektivního investování
Petríková, Tereza ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Chlumský, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovými nástroji v oblasti kolektivního investování. První část práce seznamuje čtenáře s možnými variantami investičních produktů dostupných na českém finančním trhu. Podrobně se pak věnuje fondům kolektivního investování. Druhá část je věnována popisu a charakteristice marketingových nástrojů obsažených v marketingovém mixu pro fondy kolektivního investování. Cílem práce je seznámit čtenáře s marketingovými praktiky investičních společností, jejichž snahou je přiblížit fondy veřejnosti a získat co nejširší segment investorů.
Analýza konkurence v oblasti filmové distribuce
Zachová, Magdalena ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce pojednává o trhu filmové distribuce v České republice se zaměřením na analýzu konkurence v této oblasti. Jako teoretický základ je použita strukturální analýza odvětví a Porterův model působení pěti konkurenčních sil. V praktické části je konfrontována strukturální analýza a Porterův model se situací v zkoumané oblasti. Dále je uvedena konkurenční výhoda vázána na produkt a producenta jako motiv pro koupi. V praktické části je konkurenční výhoda podrobně rozvedena a je provedeno doporučení pro subjekty působící na trhu. Práce obsahuje zpracování finančních ukazatelů nejdůležitějších firem působících v oblasti.
Systém péče o klíčové zákazníky ve firmě BAEST, a.s.
Čechová, Vendula ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
Práce se zabývá specifickou součástí industriálního marketingu a jeho praktické aplikace ve strojírenské společnosti. Definuje odlišnosti marktingu na B2B trzích, hlavní teorie, týkající se řízení vztahů se zákazníky ? koncepty relationship marketingu, key account managementu, customer relationship marketingu a významu informací pro řízení vztahů se zákazníků. Na základě teoretických koncepcí jsou definovány hlavní prvky systému řízení zákazníků, jejichž přítomnost a kvalita je posuzována v praxi. V rámci ochrany citlivých údajů společnosti BAEST je zveřejněna pouze teoretická část práce.
Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping
Lehovcová, Jana ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Švagrová, Gabriela (oponent)
Spojením oblastí marketingového výzkumu a analýzy spokojenosti klientů v bankovním sektoru vznikla práce se jménem "Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping". Práce je spojením teoretického úvodu a praktické části rozdělěné do dvou oblastí, jimiž jsou dotazování bankovních klientů a mystery shopping provedený na pobočkách bank. Cílem práce je zjistění míst nižší spokojenosti bankovních klientů a navrhnutí opatření vedoucích k zvýšení této spokojenosti.
Analýza bankovního produktu se zaměřením na studentské konto
Kopecká, Iva ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Samek, Petr (oponent)
V magisterské práci byl proveden marketingový výzkum studentských kont nabízených bankami na českém trhu. Byly analyzovány faktory, podle kterých se studenti rozhodují při výběru konta. Na základě této analýzy a analýzy konkurence bylo navrženo konto Independent. Konto je založeno na svobodném výběru jednotlivých prvků studentského konta, které jsou uspořádány do pyramidy. V každém patře pyramidy konta si student podle předem stanoveného schématu volí balíčky služeb. Výsledkem je, že si klient může navrhnout své konto podle svých představ a neplatí za služby, které nepotřebuje.
Analýza a hodnocení konkurenční situace na trhu internetových služeb
Macháčková, Pavla ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Liptáková, Petra (oponent)
Diplomová práce na téma Analýza a hodnocení konkurenční situace na trhu internetových služeb se v teoreticko-metodologické části zabývá strukturální analýzou odvětví, strategiemi hledání konkurenční výhody a měřitelností konkurenční výhody. V praktické části se práce zabývá trhem ICT, především pak trhem vysokorychlostního internetu. V práci čtenář nalezne analýzu konkurenční situace na trhu z pohledu společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. V závěru jsou formulována doporučení pro zlepšení zákaznické zkušenosti a pro upevnění konkurenčního postavení na trhu společnosti Telefónice O2 Czech Republic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 MALÝ, Vratislav
8 MALÝ, Vítězslav
8 Malý, Vitězslav
6 Malý, Vojtěch
4 Malý, Vratislav
8 Malý, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.