Název: Marketingové nástroje fondů kolektivního investování
Autoři: Petríková, Tereza ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Chlumský, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce se zabývá marketingovými nástroji v oblasti kolektivního investování. První část práce seznamuje čtenáře s možnými variantami investičních produktů dostupných na českém finančním trhu. Podrobně se pak věnuje fondům kolektivního investování. Druhá část je věnována popisu a charakteristice marketingových nástrojů obsažených v marketingovém mixu pro fondy kolektivního investování. Cílem práce je seznámit čtenáře s marketingovými praktiky investičních společností, jejichž snahou je přiblížit fondy veřejnosti a získat co nejširší segment investorů.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7033

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5676


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet