|
Development of Services in Family-owned Company
Sušil, Zbyněk ; Mahdalová, Renata (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This thesis discusses the creation of new activities of existing family-owned company and preparation of the business plan necessary for determining whether it is economically beneficial to start to offer managing and maintenance of real estate. This work also carries out the necessary analyses and provides suggestions in form of marketing mix, organizational and financial plan. On the basis of projected financial statements it evaluates the profitability of the project.
|
|
Development of Services in Family-owned Company
Sušil, Zbyněk ; Mahdalová, Renata (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This thesis discusses the creation of new activities of existing family-owned company and preparation of the business plan necessary for determining whether it is economically beneficial to start to offer managing and maintenance of real estate. This work also carries out the necessary analyses and provides suggestions in form of marketing mix, organizational and financial plan. On the basis of projected financial statements it evaluates the profitability of the project.
|
|
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
Mahdalová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce je složena z části teoretické a praktické. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy, jako je marketingový mix a komunikační mix, volba cílové skupiny a cíle marketingové komunikace. Jsou zde popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které jsou rozděleny na ATL a BTL marketingové komunikační nástroje, přičemž větší důraz je kladen na BTL nástroje (sales promotion, direct marketing a nová média). Praktická část je věnována případové studii zaměřené na BTL aktivity firmy Coca-Cola HBC Česká republika. Je zde rozebrána právě spuštěná komunikační kampaň nových ochucených vod značky Bonaqua. Cílem práce je poukázat na rostoucí význam podlinkových marketingových aktivit a jejich výhody oproti ATL komunikaci při oslovení zákazníka.
|
| |