Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Java aplikace - teorie a praxe
Slabý, Milan ; Halbich, Čestmír (vedoucí práce) ; Lohr, Václav (oponent)
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na problematiku vývoje aplikaci v programovacím jazyce Java a lze ji rozdělit do dvou hlavních částí: teoretickou a praktickou. V začátku teoretické části je popsána historie a vývoj jazyka, jeho stručná charakteristika, popis jednotlivých verzí jazyka a edic Javy. Druhá polovina teoretické části je zaměřena na podrobnější rozbor vybraných syntaktických prvků jazyka Java. Praktická část je reprezentována desktopovou aplikací umožňující testování členů jednotek dobrovolných hasičů. Celá aplikace je napsána v jazyce Java a jejím hlavním cílem je ukázat možná řešení problémů v konkrétních případech a demonstrovat praktické použití prvků jazyka popsaných v teoretické části.
Aplikace android - teorie a praxe
Kalamár, Dominik ; Halbich, Čestmír (vedoucí práce) ; Lohr, Václav (oponent)
Teoretická část práce je zaměřena na seznámení čtenáře s operačním systémem Android a vývojem aplikací na něj. Dále čtenáře obecně seznamuje s historií a následným průběhem vývoje této platformy ve formě aktualizací. Krátce také pojednává o hlavních konkurentech Androidu, kterými jsou iOS a Windows Phone. V závěru teoretické části, seznamuje práce s oficiálním vývojovým prostředím Android Studio a jednou z jeho alternativ App Inventor 2. V praktické části je zachycen návrh a následný vývoj dvou ukázkových aplikací, jedna ve vývojovém prostředí Android Studio a druhá ve webovém vývojovém prostředí App In-ventor 2. V závěru práce je vyhodnocena obtížnost vytváření aplikace v jednotlivých pro-středích a zároveň obsáhlost vývojových možností, které v jednotlivých prostředích máme.
Využití online sociálních sítí ve veřejné správě
Fátor, Ondřej ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou online sociálních sítí a jejich využití ve veřejné správě. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oboru veřejná správa. Dále práce člení sociální sítě, které je možné pro komunikaci v tomto oboru využít. Nejprve je popsán jejich vývoj, následně jsou sítě charakterizovány z hlediska jejich funkcí a možnosti využití. Závěrem se teoretická část zabývá komunikací obcí, personálním obsazením pro správce sítí a finanční náročností správy sociálních sítí. Analytická část je podložena dotazníkovým šetřením, které je provedeno mezi uživateli sociálních sítí. Cílem je zjistit, zda má komunikace obcí na sociálních sítích pro uživatele přínos. Tento výzkum je následně doplněn analýzou sociálních sítí krajských měst, kde jsou porovnávána data, získaná za určité časové období, s teoretickými východisky a doporučením expertů z první části práce. Součástí analýzy je i měření reakční doby na dotaz zaslaný obcím prostřednictvím Facebooku.
Zhodnocení stávajícího stavu IT infrastruktury a zpracování dat v National Environmental Agency, Gruzie
Dědina, Lukáš ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Bakalářská práce hodnotí stávající stav IT infrastruktury National Environmental Agency v Gruzii, která zpracovává veškerá meteorologická a hydrologická data na území nynější Gruzie a je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, ve které jsou zpracovány základní charakteristiky IT infrastruktury v podniku. Praktická část se zabývá interpretací dat a informací, které byly zjištěny při dvou týdenních návštěvách přímo v agentuře NEA. Cílem těchto návštěv bylo nalezení skutečných a přesných informací o současné situaci samotné agentury NEA, její IT infrastruktury a nalezení možných nedostatků, kritických situací a rizik, které plynou ze současného stavu IT infrastruktury v agentuře NEA. Nalezení těchto nedostatků, rizik a kritických situací a následné předložení přímo zodpovědným zaměstnancům agentury NEA vidím jako největší přínos této bakalářské práce.
Affiliate marketing v ČR
Kuchárik, Michal ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o affiliate marketingu v České republice a je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, je zaměřena na objasnění problematiky affiliate marketingu, počínaje historickými milníky a vysvětlením affiliate marketingu obecně, konče objasněním pojmů, jakými jsou: provizní sítě, affiliate programy, online a offline marketing a další pojmy vztahující se k tomuto tématu. Vlastní část práce zahrnuje výsledky provedeného dotazníkového šetření, zkoumajícího povědomí respondentů o affiliate marketingu a vnímání online reklamy. Dále matice SWOT identifikující silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby affiliate marketingu, jak pro obchodníky, tak pro partnery. V neposlední řadě jsou v rámci analýzy nákladové oblasti v praktické části rozebrány možnosti affiliate softwarů pro obchodníky, a také náklady na affiliate marketing v prvním roce, z čehož je následně vyhodnocen nejvhodnější affiliate software pro malé obchodníky na českém trhu.
Analýza a vizualizace dat sociálních sítí
Dubovik, Valentin ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá teoretickými znalostmi tykajících se vizualizace dat, zejména vymezuje podstatné aspekty vizualizace sociálních grafů, a také definuje další způsoby reprezentace dat a způsoby jejich následující vizualizace. Teoretická část se skládá ze třech základních kapitol. První kapitola obsahuje definice dataminingových přístupů k datům obecně a na sociálních sítích, zde jsou popsány základní metody vizualizace a prezentace dat s přihlédnutím k jejich formě. Ve druhé kapitole se budou charakterizovat zásadní momenty důležité pro pochopení podstaty analýzy sociálních sítí. Třetí kapitola se zaměří na charakteristiku některých metod podstatných pro vizualizaci sociálních sítí. Praktická část je zaměřena na porovnání principů fungování dvou sociálních sítí pomocí disponibilní API dokumentace, budou použity metody získávání otevřených dat, která uživatelé uvedli na svých profilech v sociálních sítích, a dále bude provedena vizualizace těchto dat vybranými metodami.
Efektivnost reklamy v mobilních zařízeních s OS Android
Bozděch, Jiří ; Lohr, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o mobilním operačním systému Android. V teoretické části je popis architektury, historie a vývoj OS Android. V praktické části je tvorba dotazníku, který se zabývá problematikou financování aplikací distribuované prostřednictvím obchodu Google a porovnává jednotlivé druhy nastavené finanční politiky.
Analýza a optimalizace fungujícího e-obchodu
Kupec, Martin ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Analýza a optimalizace fungujícího e-obchodu v teoretické části popisuje obecné předpoklady úspěšného internetového obchodování a možné způsoby vyhodnocování vybraných ukazatelů. V praktické části práce je provedena vstupní analýza internetového obchodu společnosti Oxalis dessous po stránce marketingové, funkční a z hlediska způsobu poskytování informací. Na jejím základě je zvolena strategie, která má za cíl zlepšení určitých parametrů internetového obchodu. Konkrétně se jedná o návštěvnost, počet konverzí, pozice klíčových slov a spojení ve vyhledávačích a šíře odkazového portfolia. Zvolená strategie je po realizaci podrobena analýze pomocí analytických a měřicích nástrojů. Z teoretických východisek ověřených v praktické části vychází návrh výsledných doporučení, jež lze využít pro internetové obchody zabývající se prodejem zboží.
Metody měření sociálních sítí
Petrák, Vít ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Halbich, Čestmír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami měření sociálních sítí, respektive metrikami měření a jejich vhodným výběrem pro marketingové účely na sociálních sítích. Následně je těchto metrik využito k analýze konkrétních sociálních sítí.
Internetový marketing
Táborská, Dagmar ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent)
Tématem diplomové práce je internetový marketing. Jelikož je tato oblast rozsáhlá, zaměřuje se práce zejména na problematiku reklamy na internetu a v souvislosti s ní především na PPC reklamu. Poskytuje přehled jak o samotných reklamách (inzerátech), jejich pravidlech a obsahových znacích, tak o celkové struktuře PPC kampaní, klíčových slovech apod. To samé řeší u reklam na sociální síti Facebook. Záměrem je zdůraznit oblast využití těchto dvou typů kampaní a ukázat mezi nimi hlavní rozdíly. Tyto poznatky jsou využity pro praktickou část, v rámci níž je zrealizována PPC kampaň a kampaně na Facebooku pro vybraný subjekt. Účelem práce je znalosti získané z literární rešerše uplatit v praxi a na základě vyhodnocení zjištěných výsledků zároveň zjistit, jaká pozitiva a negativa kampaně obnáší a jak důležitá je reklama na internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.