Název:
Affiliate marketing v ČR
Překlad názvu:
Affiliate Marketing in the Czech Republic
Autoři:
Kuchárik, Michal ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce pojednává o affiliate marketingu v České republice a je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, je zaměřena na objasnění problematiky affiliate marketingu, počínaje historickými milníky a vysvětlením affiliate marketingu obecně, konče objasněním pojmů, jakými jsou: provizní sítě, affiliate programy, online a offline marketing a další pojmy vztahující se k tomuto tématu. Vlastní část práce zahrnuje výsledky provedeného dotazníkového šetření, zkoumajícího povědomí respondentů o affiliate marketingu a vnímání online reklamy. Dále matice SWOT identifikující silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby affiliate marketingu, jak pro obchodníky, tak pro partnery. V neposlední řadě jsou v rámci analýzy nákladové oblasti v praktické části rozebrány možnosti affiliate softwarů pro obchodníky, a také náklady na affiliate marketing v prvním roce, z čehož je následně vyhodnocen nejvhodnější affiliate software pro malé obchodníky na českém trhu.This diploma thesis treats of affiliate marketing in the Czech Republic and is divided up into two parts.The first, the theoretical one, is about explaining of affiliate marketing in general, historical milestones of affiliate marketing, affiliate networks, affiliate programs, but also about online and offline marketing and other affiliate marketing related terms. The own part of work includes a survey results researching awareness of affiliate marketing among respondents and their perceiving of online advertising, then SWOT matrixs identifying of strenghts, weaknesses, opportunities and threats of affiliate marketing as for merchants as for partners. At least but not last there are explored affiliate softwares for smaller merchants and also costs of affiliate marketing in the first year and consequently reviewed and eventually selected the best possible option for czech market.
Klíčová slova:
affiliate marketing; affiliate síť; internetová reklama; obchodník; offline marketing; online marketing; partner; provizní program; webová stránka