Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza talent managementu ve vybrané organizaci (případová studie)
Martiník, Karel ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
DIPLOMOVÉ PRÁCE Analýza talent managementu ve společnosti Karma s.r.o. Diplomová práce se zabývá tématem "Analýza talent managementu ve vybrané organizaci", přičemž výzkum probíhal ve společnosti Karma, s.r.o. Cílem práce je identifikace talent managementu v této společnosti se stanovením doporučených kroků ke zlepšení stávajícího stavu, resp. eliminaci nedostatků. Vzhledem k tomu, že tato společnost zajišťující komunikační a informační služby se zaměřuje na IT specialisty, je mj. ve vazbě na aktuální stav na trhu práce a současném nedostatku IT specialistů, působení talent managementu v této společnosti stěžejní. Výzkumné otázky této práce jsou následující: Jakým způsobem funguje talent management ve společnosti Karma? Jaká doporučení lze dát společnosti Karma ke zlepšení fungování talent managementu? Výzkum probíhal jak formou dotazníkového šetření, tak formou rozhovorů. Dotazníkového šetření se zúčastnilo deset respondentů z odboru Řízení lidských zdrojů, rozhovorů jedenáct respondentů napříč společností. Výzkumu prostřednictvím rozhovorů se zúčastnili hlavně vedoucí pracovníci středního managementu a projektoví manažeři se zaměřením na IT projekty s delší praxí mající dostatečnou znalost o společnosti, jejím fungování a interních procesech. Pro lepší práci s talenty v rámci firmy,...
Rozvoj a další profesní vzdělávání osobních trenérů fitness
Jančovičová, Nikola ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku vzdělávání a rozvoje dospělých, konkrétně se zaměřuje na skupinu osobních trenérů fitness, na jejich rozvoj a další profesní vzdělávání. V teoretické části práce je velká pozornost věnována konceptualizaci a systemizaci vzdělávání dospělých, vymezeno je místo vzdělávání dospělých v rámci konceptu celoživotního učení. Práce se zabývá jednou z nevýznamnější oblastí vzdělávání, a to dalším vzděláváním. Pojednává o jednotlivých subsystémech dalšího vzdělávání s důrazem na další profesní vzdělávání dospělých. Práce dále přináší informace o možnostech vzdělávání a rozvoje lidí v organizacích, zabývá se významem podnikového vzdělávání. Vyzdvižena je potřeba strategického a systematického vzdělávání pracovníků. Práce popisuje jednotlivé metody vzdělávání, a to jak realizovaných na pracovišti, tak i mimo pracoviště. Samostatná kapitola se zaměřuje na osobního trenéra fitness, jeho charakteristiku, profesní kompetence a na vybrané formy trenérského vzdělávání. Cílem diplomové práce je identifikovat a analyzovat vzdělávací a rozvojové potřeby osobních trenérů fitness. Kvantitativní výzkum je realizován dotazníkovým šetřením a data jsou doplněna výsledky polostrukturovaných rozhovorů. Na základě provedené identifikace, analýzy a výsledků výzkumu je navržen vzdělávací program,...
Kompetence ředitele střední odborné školy s technickým zaměřením
Hons, Lukáš ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje aktuálnímu tématu kompetencí ředitele střední odborné školy technického zaměření. Práce vychází z obecné teorie kompetencí a kompetenčních modelů. Jejím cílem je identifikovat kompetence ředitele střední odborné školy technického zaměření v Praze a na základě těchto zjištění vytvořit jeho kompetenční model. Na základě rešerše odborné literatury bylo realizováno výzkumné šetření, jehož smyslem bylo zjistit, jakými kompetencemi ředitelé disponují, tedy identifikovat tyto kompetence a sestavit kompetenční model. Jako první technika sběru dat byla použita technika dotazníkového šetření. V rámci dotazníkového šetření byli osloveni všichni ředitelé a zástupci ředitelů na 15 středních odborných školách technického zaměření v Praze. Třetí skupinu respondentů tvořili pracovníci zřizovatele těchto škol. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsme určovali míru důležitosti jednotlivých kompetencí. Druhou použitou technikou byl polostrukturovaný rozhovor s vybranými představiteli skupin respondentů (ředitelé a zástupci ředitelů). Rozhovor sloužil pro ověření formulací pozorovatelného chování, které je součástí kompetenčního modelu. Výsledkem praktické části je kompetenční model ředitele střední odborné školy technického zaměření v Praze. Vytvořený kompetenční model se skládá z šesti...
Management vzdělávacích cest technických pracovníků v mimoškolní organizaci
Louč, Milan ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu vzdělávacích cest pro dvě konkrétní profese technických pracovníků dle moderních, nyní stále častěji používaných trendů se začleněním e-learningových metod výuky. Návrh se konkrétně týká nové struktury a komparace řízení vzdělávacích cest v rámci edukace technických pracovníků v mimoškolní organizaci, útvaru poprodejních služeb, oddělení After Sales Training, Toto oddělení je zaměřeno na vzdělávání zástupců importérů a české dealerské sítě. Porovnání se orientuje na dosud využívanou strukturu pevně stanovených vzdělávacích - kvalifikačních cest školených převážně prezenční formou (vždy specifické pro konkrétní profesi, často se společným, obecným základem) a nově připravovanou koncepcí zaměřenou na individuálně volitelný postup vzdělávání dle osobních preferencí a znalostí se závěrečným prověřením znalostí. Cílem této práce je tedy navrhnout novou strukturu řízení vzdělávání pracovníků ve dvou profesích v neškolské organizaci. Návrh obsahuje nejen vzdělávání postavené na metodách blended learningu ale i na určité dobrovolnosti přístupu a absolvování jednotlivých vzdělávacích kurzů s příslušnou technickou tématikou. Pevně stanoveno bude pouze ověření znalostí konkrétního pracovníka na vstupu do systému vzdělávání, a případné závěrečné přezkoumání kompetencí pro...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.