Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalita služeb ve vybraném fitcentru
Dymák, Jiří ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku kvality služeb v konkrétním fitcentru. V teoretické části jsou vymezeny pojmy s touto problematikou související jako kvalita služby, proces zlepšování, orientace na zákazníka. Základním cílem této práce bylo zhodnotit kvalitu služeb ve vybraném fitcentru prostřednictvím hodnocení spokojenosti zákazníků a následně navrhnout možné varianty zlepšení zjištěného stavu. Tímto cílem se zabývá praktická část práce. Použitými metodami výzkumu byly zvoleny pozorování, rozhovor a dotazníkové šetření. Zjištěná data byla vyhodnocena a následně navrhnuta zlepšení.
"Pečeť jakosti" - Klasifikace kvality ojetých motorových vozidel
Zika, Vladimír ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou značky kvality, zaměřené na trh ojetých vozidel -- Pečeť jakosti. V průběhu jejího zpracování byla provedena analýza této značky za účelem bližšího seznámení se s ní a také seznámení se s rozsahem jejího působení na českém trhu. K tomuto účelu bylo použito také dotazníkového šetření a to jak na straně zájemců o koupi ojetého vozu, tak také na straně prodejců. Z těchto výsledků byla následně vyvozena doporučení pro zvýšení povědomí o Pečeti jakosti. Rovněž bylo také, pro srovnání, krátce pojednáno o certifikaci ojetých vozidel na jiném než českém trhu.
Problematika biopotravin v ČR
Bořkovcová, Eva ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Teoretická část diplomové práce se zabývá historií ekologického zemědělství, ekologickým zemědělstvím ve světě, v Evropě a v ČR. V rámci ČR je pozornost věnována vývoji a současnému stavu ekologického zemědělství, legislativnímu zázemí, kontrole a certifikaci, státní podpoře a označování biopotravin. Poslední kapitola teoretické části odpovídá na otázky: Proč by lidé měli biopotraviny kupovat a proč je dobré upřednostňovat domácí biopotraviny před zahraničními? Dále pojednává o distribuci biopotravin. V praktické části jsou pomocí dotazníkového šetření zjišťovány hlavní problémy v zajištění prodeje biopotravin v ČR. Pro průzkum byly vytvořeny dva dotazníky -- jeden pro ekologické zemědělce a druhý pro prodejce biopotravin a zdravé výživy. Na závěr práce shrnuje zjištěné problémy a nastiňuje budoucnost ekologického zemědělství v ČR.
Ochrana spotřebitelů při nakupování prostřednictvím internetu.
Heřmanová, Renata ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Cílem této práce je vymezit nerovnost mezi spotřebitelem a prodávajícím, která stále přetrvává i přesto, že je již nakupování přes internet rozvinutou činností. Je potřeba dozvědět se podle právní legislativy na co má spotřebitel právo a s tím i související povinnost. Spotřebitel je většinou jedinec, kterému chybí dostatečné informace nebo ani nezná potřebné zdroje, kde informace sehnat. Někteří prodejci toho zneužívají a na to bych chtěla ve své práci dát velký důraz. Ochrana spotřebitele je i ve vysoce vyspělém obchodování velice důležitou součástí nákupu. Neboť nákup přes internet je rychle rostoucí trend, který zanedlouho předčí i očekávání těch největších optimistů.
Kvalita invalidního vozíku z hlediska uživatele
Zemanová, Barbora ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Práce si klade za cíl posoudit kvalitu invalidního vozíku. V teoretické části se zabývá problematikou managementu kvality a upozorňuje na legislativní úpravu výrobků technického charakteru a zdravotnických prostředků. Praktická část je zaměřena na konkrétní výrobek, tedy invalidní vozík, pro který byl vytvořen Ishikawův diagram. Nedílnou součástí práce je průzkum spokojenosti mezi uživateli mechanických invalidních vozíku. Výsledky dotazníkového šetření jsou inspirací pro návrhy na zlepšení kvality výrobku.
Implementace systému řízení jakosti podle normy ISO 9001
Kožner, Vojtěch ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato práce je věnována vytvoření příručky jakosti pro menší organizaci tak, aby vyhovovala normě ISO 9000. Příručka popisuje systém řízení jakosti, který je v této organizaci tvořen v souladu s normou ISO 9001. Tato příručka poskytuje informace o procesech, které v organizaci probíhají a také o tom, jakým způsobem jsou tyto procesy řízeny a vyhodnocovány.
Posouzení významu EKO-podnikání pro udržitelný rozvoj
Jírová, Magda ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je objasnění pojmů, jako je trvale udržitelný rozvoj, ekologické zemědělství, bioprodukty a jejich vzájemná závislost mezi sebou. Práce nejprve představí koncept trvale udržitelného rozvoje a jeho strategii v České republice. Dále je pozornost věnovaná ekologickému zemědělství, kde jsou uvedeny důvody vzniku, jeho vývoj až do dnešní podoby. Jsou uvedeny funkce, principy a cíle tohoto typu hospodaření a legislativa týkající se EZ s evropskou i národní působností. Práce popisuje biopotraviny a bioprodukty, v čem spočívá jejich značení, kontrola a certifikace. Dále obsahuje zhodnocení stavu EZ a trhu s biopotravinami v ČR. V neposlední řadě se práce věnuje průzkumu poptávky po biopotravinách v ČR, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření, díky němuž byl zjištěn postoj respondentů k biopotravinám, nákupní chování spotřebitelů v ČR a hlavní bariéry nákupu biopotravin.
Kvalita služeb České pošty a možnosti jejího zlepšování.
Kozel, Jaroslav ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou poštovních služeb. Cílem práce je zhodnotit kvalitu služeb poskytovaných státním podnikem Česká pošta a jeho konkrétní pobočkou a navrhnout možnosti zlepšení kvality. Úvodní část se věnuje vysvětlení pojmů jako je služba a kvalita, následuje popis přístupů k řízení kvality a informace o sektoru poštovních služeb v České republice. Poté je představena společnost Česká pošta a nabídka jejích služeb. K dosažení cíle bylo využito dotazníkové šetření mezi zákazníky pošty a dále pak vývojový a Ishikawúv diagram. V závěru byly navrženy některé možnosti zlepšení kvality služeb podniku.
Kvalita služeb rychlého občerstvení
Karlová, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce pojednává o kvalitě služeb rychlého občerstvení. Teoretická část se zabývá oblastí služeb a problematikou jejich kvality. Součástí teoretické části je i česká a evropská legislativní úprava v oblasti potravin. Předpisy pojednávají o minimálních požadavcích na zdravotní nezávadnost pokrmů, o správné výrobní a hygienické praxi a o systému kritických bodů (HACCP). Dále je představen vybraný poskytovatel rychlého občerstvení a jeho vymezení kritických bodů. Cílem práce bylo zjištění spokojenosti zákazníků se službami vybraného provozovatele rychlého občerstvení. Byly stanoveny určité hypotézy, které průzkum potvrdí či vyvrátí. Praktická část se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a obsahuje vyhodnocení této analýzy.
Kvalita lázeňských služeb a možnosti jejich zlepšování
Issentayeva, Alma ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Sára, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kvality služeb v oboru lázeňství. Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve wellness hotelu Prezident a navrhnout vedení hotelu možnosti ke zlepšení poskytovaných služeb. V teoretické části uvádím pojetí kvality služeb, důvody zájmu o kvalitu, obecnou definicí kvality lázeňských služeb a nástroje řízení kvality. V aplikační části se má pozornost obrátila na uvedení praktického příkladu služeb v lázeňství a to na provozu wellness hotelu Prezident v Karlových Varech. Popisuji historii vzniku hotelu, uvádím základní údaje o nabízených službách a jejich specifikaci a výsledky dotazníkového šetření spokojenosti klientů. Finální a nejdůležitější části mé práce jsou možné návrhy ke zlepšení kvality služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.