Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umělec jako značkové zboží
Forejtová, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu značka, definuje rozdíly mezi značkou a brandem, ale také značkou a výrobkem. Dále poukazuje na význam značky v marketingu, druhy značek a jejich prvky. Největší pozornost je v této části práce věnována prioritě dnešního marketingu, a tím je branding. Zaměřuje se na popis hlavních kroků procesu strategického řízení značky. Následuje teoretický náhled na téma umění, specifikace marketingu v showbusinessu a pohled na trhy se současným uměním, včetně právního zakotvení. V návaznosti na teorii a zjištěné skutečnosti je v praktické části sledován konkrétní umělec z hlediska využití zásad budování značky. Práce si neklade za cíl podat vyčerpávající výčet informací z jednotlivých oblastí, ale spíše poukázat na možnosti provázání značkových strategií a umění. Cílem práce je posoudit, zda je úspěch na poli umění spjat s kvalitou strategie řízení značky.
Strategie značky na trzích umění a kulturního dědictví
Hanušová, Petra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na aspekty tvorby značky na trzích umění a kulturního dědictví. Analyzuje chápání kulturních produktů, značky a procesů jejího budování v kontextu marketingu institucí spravujících kulturní statky. Zabývá se fenomény a okolnostmi vzniku značek základních uměleckých produktů a jejich vztahu k procesům brandingu kulturních institucí. Na základě rozboru praktických příkladů práce předkládá dostupnou orientační metodiku hodnocení značky, její identity, úrovně image a potenciálních silných a slabých stránek. Na základě navržené metodiky jsou na příkladech významných institucí prezentovány specifické situace a strategie. Práce přináší systematický pohled na budování značky v kultuře a poskytuje doporučení pro pracovníky managementu kulturních institucí.
Specifika chování zákazníka na trzích kulturního dědictví.
Johnová, Radka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent) ; Beck, Jiří (oponent)
Práce Specifika chování zákazníka na trzích kulturního dědictví (především návštěvníků muzeí a galerií) vychází z marketingové teorie spotřebitelského chování, která je aplikována na statky kulturního dědictví. Zkoumá, kdo jsou zákazníci organizací spravujících kulturní dědictví, co je motivuje k návštěvě resp. spotřebě kulturních statků, jaké jsou jejich potřeby, a zda je možné najít typické skupiny se společnými charakteristikami, které lze oslovit jako segmenty trhu společnými marketingovými postupy. Práce je v češtině prvním uceleným zmapováním chování spotřebitele na trhu kulturního dědictví resp. návštěvníků muzeí a galerií, je koncipována s ohledem na praktické využití organizacemi spravujícími kulturní dědictví a resultuje v doporučeních pro modifikaci marketingového mixu v muzeích a galeriích. Práce vychází z mikroekonomické analýzy poptávky po statcích kulturního dědictví, na ni navazuje makroanalýza specifik chování a názorů zákazníků v sektoru kultury v Evropské unii s důrazem na návštěvníky kulturního dědictví založená na kvantitativním a kvalitativním výzkumu Eurobarometru, kterou doplňuje typologie zákazníků muzeí, a to jak na základě kompilace z (velmi omezených) světových, zejména amerických zdrojů (John Falk, Jay Rounds), tak i typologie doplněná, jak ji vidí kurátoři a pracovníci českých muzeí na základě své praxe. Vlastní projekt je deskriptivním výzkumem, používá kvantitativní dotazníkové šetření na vzorku 543 respondentů návštěvníků, kteří byli dotazování ve 25 muzeích nebo galeriích metodou osobního dotazování na zastavení v období září 2008 až březen 2009. První část ověřuje hypotézy ohledně vzorců chování zákazníků; zjišťuje názory, chování, postoje, zájmy, preference, informační zdroje a motivaci k návštěvě muzeí, galerií a výstav, druhá část slouží k segmentaci a popisu návštěvníků podle sociodemografických kritérií. Závěry, vyhodnocení a zobecnění výsledků slouží k návrhům na marketingové strategie muzeí a galerií; strategii produktové inovace (výstavy a programy) pro zvýšení četnosti návštěv, vytvoření klientských abonentních programů (klubů přátel) s využitím databázového marketingu a cenovou strategii zaměřenou na výchovu budoucích klientů tj. mimosezónní cenové zvýhodnění seniorů s dětmi. V teoretické rovině práce dokazuje, že se jedná o nerozpínavý, homogenní a věrný trh, klienti jsou vyznavači aktivního životního stylu a potvrzuje hypotézu o vhodnosti jednoho z nástrojů holistické koncepce, a to strategii kooperace s dalšími kulturními a společenskými organizacemi. V příloze jsou kompletní výsledky vlastního výzkumu autorky a některá další statistická data, na která se práce odvolává.
Využití marketingu v neziskové organizaci
Forejtová, Veronika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Teoretická část práce se věnuje vysvětlení pojmu nezisková organizace, podmínkám jejího fungování, včetně právního zakotvení a možnosti čerpání finančních zdrojů. Následuje teoretický náhled na téma marketing a rozdíly jeho využití v ziskovém a neziskovém sektoru. Největší pozornost je v této části práce věnována jedné z nejpoužívanějších marketingových metod, a to marketingovému mixu 4P. Zaměřuje se na popis jeho jednotlivých složek a možnosti jejich využití při vytváření marketingové strategie organizace. V návaznosti na teorii a zjištěné skutečnosti je v praktické části sledována konkrétní nezisková organizace z hlediska metod aplikace marketingového mixu a zároveň její možnosti financování. Práce si neklade za cíl podat vyčerpávající výčet informací z jednotlivých oblastí, ale spíše poukázat na možnosti provázání marketingu a neziskové organizace. Cílem práce je posoudit, zda je úspěch neziskové organizace spjat s kvalitou marketingové strategie.
Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD
Hlaváček, Vladimír ; Johnová, Radka (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout případné úpravy v propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD na internetu. Nejprve se tato bakalářská práce zabývá standardními způsoby propagace firem na internetu. Popisuje praktiky marketingu zaměřeného na vyhledávače (tzv. SEM ? Search Engine Marketing), tedy optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO ? Search Engine Optimization) a kampaně ?Plať za proklik? (PPC ? Pay per click). Obě metody jsou vysvětleny a doplněny o další aspekt SEM ? sledování efektivity. Všechny tyto části jsou prakticky popsány na internetové propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD.
Analýza a návrh změn marketingové komunikace společnosti Ekokom směrem k občanům
Kuhn, Petr ; Johnová, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Práce hodnotí současný stav marketingové komunikace - komunikačních aktivit společnosti Eko-kom a na základě navrženého průzkumu uvádí možné změny i nové aktivity.
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
Fedorová, Markéta ; Šušáková, Zdena (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Práce popisuje přípravu plánu reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky. Plán zahrnuje dílčí kroky procesu registrace nové obchodní značky firmy, SWOT analýzu firmy a jejího největšího konkurenta, analýzu trhu, finanční rozpočet, časový plán a charakteristiku a možnosti využití reklamních nástrojů. Práce je též věnována využití Internetu v reklamní kampani.
Návrh komunikační a informační strategie pro Českou asociaci létajícího disku
Balážová, Radka ; Johnova, Radka Mgr (vedoucí práce) ; Kučerová, Helena (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou České Asociace Létajícího disku. Obsahuje teoretickou část shrnující význam marketingové komunikace pro neziskovou organizaci a postup při vytváření komunikační strategie firmy. Zahrnuje marketingovou situační analýzu organizace, analýzu jejích informačních zdrojů, hodnotí povědomí jejích členů o činnosti organizace. Povědomí veřejnosti o existenci sportů, které tato organizace propaguje. Zabývá se komunikačním mixem společnosti a dává doporučení pro úpravu komunikačního mixu organizace. Formuluje požadavky na funkčnost informačního systému organizace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.