Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cafe Home business plan
Waldeckerová, Nina ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vypracování kvalitního podnikatelského plánu na založení kavárny na získání potenciálního investora, který by byl ochoten projekt financovat. Teoretická část práce bude zaměřena na pojmy jako podnik, podnikatel a právní formy podnikání. Rovněž bude představena definice podnikatelského plánu a charakterizovány jeho jednotlivé složky. Praktická část navazuje na teoretickou část, kde jsou popsány konkrétní části podnikatelského plánu, aby vznikl ucelený a přehledný plán na založení kavárny Home.
Problematika komunikace hotelového personálu s hostem
Holíková, Sandra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problémy, které mohou vznikat mezi hotelovým personálem a hostem. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů komunikace, hotelový personál a hotelový host a jejich následné rozdělení do kategorií. Dále jsou v teoretické části obsaženy obecná pravidla správné komunikace, odděleně pro osobní, telefonní, písemnou a interkulturní komunikaci. Praktická část je věnována konkrétním krizovým situacím, které mohou v hotelovém prostředí nastat, jejich možným správným řešením a dotazníkovým šetřením, určeným pro hotelové recepční v České republice.
Financial analysis of gastronomic facility
Šikyňová, Katarína ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Předmětem bakalářské práce na téma "Finanční analýza gastronomického zařízení" je provedení finanční analýzy obchodní společnosti za roky 2011 až 2013, se zaměřením na elementární metodu, analýzu poměrových ukazatelů. Této analýze předchází vymezení základních pojmů a definice finanční analýzy obecně, jako součást teoretické části. Po všeobecné charakteristice analyzované společnosti budou, na základě finančních výkazů za tři účetní období, analyzovány vybrané poměrové ukazatele. Následně budou výsledky analýzy interpretovány. Na závěr, se s pomocí zjištěných výsledků navrhnou opatření, která teoreticky mohou vést k případnému vylepšení jednotlivých ukazatelů, a tudíž ke zlepšení celkové finanční situace společnosti, což je hlavním cílem této bakalářské práce
Finanční analýza vybraného hotelu
Biláková, Daniela ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Diplomová práce se věnuje externí finanční analýze vybraného hotelu. Cílem je jednak zjistit jeho současnou finanční situaci, jednak zhodnotit závislost jejího vývoje na výkyvech makroekonomického prostředí. První kapitola vycházející z odborné literatury dokládá, že finanční analýza je důležitým nástrojem řízení podniku, a přibližuje základní metody analýzy. Praktická část specifikuje ekonomické postavení hotelu, a to zejména z pohledu jeho podílu na relevantním trhu. Následně je provedena analýza základních účetních výkazů (rozvaha, výkaz zisku a ztráty, přehled o finančních tocích) a rozdílová analýza. Jádrem práce je poměrová analýza ukazatelů likvidity, dlouhodobé finanční rovnováhy, rentability a aktivity. Souhrnný pohled na finanční zdraví podniku poskytují Kralickův rychlý test a bankrotní model IN05. V závěru jsou vytyčeny hlavní silné a slabé stránky hotelu spolu s nástinem jeho budoucího vývoje a prezentací návrhů řešení zjištěných nedostatků.
The impact of social media and hotel review sites on the quality of services in selected hotel.
Mišková, Zuzana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vliv sociálních sítí a recenzních portálů na kvalitu služeb v Hotelu Louren **** v Praze a jejich význam a postavení v marketingových činnostech daného hotelu. První část práce se věnuje těmto médiím obecně, jejich výhodami, možnými riziky a radami, jak je v praxi využívat. Druhá část práce zkoumá využití těchto médií ve vybraném hotelu. Součástí práce je i výzkum vnímání hotelových recenzních portálů u zákazníků Hotelu Louren, který byl zpracováván na základě dotazníkového šetření. Záměrem šetření bylo zjistit, zda se hosté hotelu řídí recenzemi a jaký jim přikládají význam. Výstupem práce je postavení sociálních sítí a recenzných portálů v současném hotelovém marketingu a jejich případný vliv na zkvalitňování služeb v daném hotelu.
Mobilní aplikace v hotelovém průmyslu
Veselá, Jana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Cílem této práce je zmapovat oblast mobilních aplikací, které mají vztah k cestovnímu ruchu, především pak k hotelovému průmyslu. V úvodu práce je zkoumáno současné postavení mobilních technologií a m-Tourismu na trhu. Na základě vlastního průzkumu byla poté vytvořena kategorizace současných aplikací týkajících se cestovního ruchu. Díky průzkumu bylo dále možno vytvořit souhrn charakteristik, které obsahují mobilní aplikace spojované se sektorem hotelnictví. Hlavní přínos práce spočívá ve využití získaných informací k vytvoření návrhu vlastní mobilní aplikace pro řetězec Clarion Hotels v České republice. Tento návrh bude sloužit jako podklad při skutečném vývoji této aplikace.
Dopady vízové politiky EU na incoming ČR
Ryšánek, Petr ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit dopady vízové politiky Evropské unie na příjezdový cestovní ruch České republiky. Pro dosáhnutí prvotního cíle byly vymezeny dílčí cíle, ke kterým patří porovnání ukazatelů příjezdového cestovního ruchu České republiky před a po vstupu do Schengenského prostoru a vyčíslení ekonomického dopadu uplatňované vízové politiky Evropské unie pro Českou republiku. Diplomová práce je členěna do sedmi kapitol. První tři kapitoly představují teoretickou část, tedy přehled základních pojmů z mezinárodního cestovního ruchu, statistického sledování cestovního ruchu a vízové politiky. Další kapitoly jsou věnovány analýze vlivu vízové politiky EU na vybrané země, jejichž občané mají vízovou povinnost vůči EU. V poslední kapitole jsou vyhodnoceny dosažené výsledky a provedena prognóza situace bez existence společné vízové politiky.
Vliv kongresového cestovního ruchu na hotelnictví v Praze
Novotná, Markéta ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Hlavním cílem předkládané práce je analýza vlivu kongresového cestovního ruchu na hotelnictví v Praze. Práce si klade za cíl zjistit, jak velký význam má kongresový cestovní ruch pro hotely a zda je tak nepostradatelným a nutně nezbytným zdrojem pro přežití hotelů. Dílčími cíli jsou pak vyhodnocení současné situace kongresového cestovního ruchu v Praze pomocí novodobých statistik a údajů, dále zhodnocení situace a analýza vybraného hotelu s ročním odstupem a v neposlední řadě zjištění, podle jakých faktorů firmy vybírají daný hotel pro svou akci. Poslední kapitola se zaobírá návrhy na zlepšení situace v hotelech.
Internetové rezervační systémy vybraného ubytovacího zařízení a jejich význam
Čípa, Petr ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu internetových rezervačních systémů vybraného ubytovacího zařízení. Teoretická část seznamuje čtenáře s trhem cestovního ruchu, třídí internetové rezervační systémy a hovoří o distribučních kanálech prodeje ubytovacích kapacit. Analytická část popisuje nejmenované ubytovací zařízení a identifikuje internetové rezervační systémy, které využívá. Portfolio rezervačních systémů je hodnoceno jako celek a jsou stanoveny závěry, zda je složení portfolia ideální. Na závěr je navrhnuto několik způsobů vylepšení marketingových a prodejních strategií ubytovacího zařízení a změn v portfoliu.
Využití cestovatelských blogů jako zdroje dat o trhu cestovního ruchu
Rychlá, Barbora ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití cestovatelských blogů jako zdroje dat o trhu cestovního ruchu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol - první se zabývá marketingem, druhá kapitola představuje úvod do teorie infomace a řeší problematiku blogování. V rámci praktické části byl pomocí dotazníkového šetření vytvořen profil autora cestovatelského blogu. Dále byla provedena analýza cestovatelských blogů, expat blogů, cestovatelských vlogů a profilů blogerů na Twitteru. V poslední kapitole bylo prostřednictvím výsledků dotazníkového šetření zhodnoceno současné postavení cestovatelských blogů jako zdroje informací v organizacích cestovního ruchu a byly zhodnoceny výsledky provedené analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.