Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
International Response to conflict-related sexual violence: Comparing Rwanda and former Yugoslavia
Jelínková, Linda ; Karásek, Tomáš (vedoucí práce) ; Svobodová, Karolina (oponent)
'by product' ern in 1990's, in the fallout of both the Yugoslavian Civil War ternational media, in producing a "norm of change" in regards to sexual violence jurisprudence in the 1990's. In order to do so, this thesis explores the role of the tribunals and
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti BILLA, s.r.o.
Moučková, Eva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jelínková, Linda (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou in-store marketingu a jeho uplatněním v supermarketu BILLA s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá podporou prodeje, do které spadá in-store marketing. V praktické části práce jsou uvedeny aktuální trendy v oblasti in-store marketingu a je zde popsána problematika merchandisingu. Praktická část práce se věnuje popisu aktuálních prostředků in-store marketingu v supermarketu BILLA s.r.o.. Vlastní výzkum práce je proveden na základě dotazníkového šetření a terénního prů-zkumu supermarketu. S využitím zjištěných výsledků a jejich porovnáním se supermarketem Albert jsou definovány a zhodnoceny aktuální trendy in-store marketingu supermarketu BILLA s.r.o..
Využití symbolů v marketingové komunikaci
Junková, Tereza ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jelínková, Linda (oponent)
Diplomová práce na základě prostudování problematiky symbolů a provedení marketingového výzkumu objasňuje konkrétní využití symbolů v marketingové komunikaci. Výzkumem bylo zjišťováno, jak je symbolika v marketingové komunikaci vnímána, jak, a do jaké míry jsou spotřebitelé symboly ovlivňováni, zda si toto ovlivnění vůbec uvědomují, jak na ně jednotlivé symboly působí, jaké symboly na ně působí pozitivně případně negativně a jaké symboly preferují. Z provedené analýzy výsledků dotazníkového šetření vyplývá, že většina spotřebitelů si symboliku v marketingové komunikaci uvědomuje a dokáže jí rozpoznat. V mnoha případech byli respondenti schopni spojit konkrétní symboly s konkrétními produkty. Rozdílné symboly vyvolávají v respondentech odlišné reakce v závislosti na pohlaví, věku i dosaženém vzdělání. Používání symboliky v marketingové komunikaci musí respektovat určitá pravidla a doporučení. Užití nevhodného symbolu může vést k naprosto odlišnému výsledku, než byl původní záměr. A právě z tohoto důvodu je žádoucí věnovat užívání symboliky v marketingové komunikaci odpovídající péči a důslednost. Použití symbolů napomáhá produktu lépe proniknout do vědomí spotřebitelů a především k pevnějšímu zakotvení a zapamatování v jejich mysli.
Rodinné podnikání ve vybraném regionu
Versichová, Lenka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jelínková, Linda (oponent)
Teoretické aspekty rodinného podnikání. Analýza historických kořenů rodinného podnikání. Perspektivy rodinného podnikání v ČR. Řešení problematiky sporů v rodinných firmách. Výběr konkrétních firem v Západočeském regionu v kategorii rodinného podniku, formulace koncepce jejího rozvoje.
Symboly v reklamě
Jelínková, Linda ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem symboliky v reklamě z pohledu spotřebitelů. Jako nástroje marketingového výzkumu je použito dotazníkového šetření. Ve druhé části je provedena obsahová analýza placené inzerce časopisů National Geographic a Elle. V závěrečné fázi jsou tato dvě šetření navzájem konfrontována a jsou mezi nimi hledány případné souvislosti.

Viz též: podobná jména autorů
21 JELÍNKOVÁ, Lenka
22 JELÍNKOVÁ, Lucie
21 Jelínková, Lenka
1 Jelínková, Leontýna
22 Jelínková, Lucie
2 Jelínková, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.