Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studium vlastností tablet ze směsného suchého pojiva na bázi přímo lisovatelného škrobu a laktózy
Moučková, Eva ; Mužíková, Jitka (vedoucí práce) ; Řehula, Milan (oponent)
Práce se zabývala studiem vlastností tablet ze směsného suchého pojiva StarLac. Studovala se pevnost a doba rozpadu tablet v závislosti na lisovací síle, přídavku dvou mazadel (stearan hořečnatý, stearylfumarát sodný) ve dvou koncentracích (0,4 a 0,8%) a 50% přídavku modelové účinné látky kyseliny askorbové. Použité lisovací síly byly 15, 16 a 17 kN, v případě tabletovin s léčivem jen 16 kN. Přídavek stearanu hořečnatého v koncentraci 0,4% pevnost snížil, ale v koncentraci 0,8% nesnížil. Totéž platí pro stearylfumarát sodný v případě lisovací síly 17 kN. Přídavek mazadel prodloužil dobu rozpadu, v případě Pruvu méně. Přídavek kyseliny askorbové snížil pevnost tablet, doba rozpadu se zkrátila. StarLac poskytuje pevnější výlisky bez i se stearanem s kratší dobou rozpadu než fyzikální směs Starch 1500 a Pharmatosy DCL 15.
Studium vlastností tablet ze směsného suchého pojiva na bázi přímo lisovatelného škrobu a laktózy
Moučková, Eva ; Mužíková, Jitka (vedoucí práce) ; Řehula, Milan (oponent)
Práce se zabývala studiem vlastností tablet ze směsného suchého pojiva StarLac. Studovala se pevnost a doba rozpadu tablet v závislosti na lisovací síle, přídavku dvou mazadel (stearan hořečnatý, stearylfumarát sodný) ve dvou koncentracích (0,4 a 0,8%) a 50% přídavku modelové účinné látky kyseliny askorbové. Použité lisovací síly byly 15, 16 a 17 kN, v případě tabletovin s léčivem jen 16 kN. Přídavek stearanu hořečnatého v koncentraci 0,4% pevnost snížil, ale v koncentraci 0,8% nesnížil. Totéž platí pro stearylfumarát sodný v případě lisovací síly 17 kN. Přídavek mazadel prodloužil dobu rozpadu, v případě Pruvu méně. Přídavek kyseliny askorbové snížil pevnost tablet, doba rozpadu se zkrátila. StarLac poskytuje pevnější výlisky bez i se stearanem s kratší dobou rozpadu než fyzikální směs Starch 1500 a Pharmatosy DCL 15.
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti BILLA, s.r.o.
Moučková, Eva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jelínková, Linda (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou in-store marketingu a jeho uplatněním v supermarketu BILLA s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá podporou prodeje, do které spadá in-store marketing. V praktické části práce jsou uvedeny aktuální trendy v oblasti in-store marketingu a je zde popsána problematika merchandisingu. Praktická část práce se věnuje popisu aktuálních prostředků in-store marketingu v supermarketu BILLA s.r.o.. Vlastní výzkum práce je proveden na základě dotazníkového šetření a terénního prů-zkumu supermarketu. S využitím zjištěných výsledků a jejich porovnáním se supermarketem Albert jsou definovány a zhodnoceny aktuální trendy in-store marketingu supermarketu BILLA s.r.o..

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.