Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika informačních systémů v organizacích městské hromadné dopravy
Vodňanský, Daniel ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Jandoš, Jaroslav (oponent)
Práce se zabývá problematikou specifik informačních systémů, využívaných v organizacích zajišťujících provoz městské hromadné dopravy. Klade si za cíl zmapovat jejich složení a s tím spojená specifika, jimiž se mohou lišit od informačních systémů běžných podniků, zmapovat obecnou problematiku a její zařazení do kontextu rešeršních prací, zjistit, proč a jakým způsobem jsou dílčí části informačního systému organizací získány (zejména míru využití typových a individuálních řešení), jaké jsou problémy a slabiny těchto řešení a jejich celkové koncepce a jaký v oblasti existuje výhled do budoucna.
Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu
Fojtík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se podrobně zabývá částí internetových služeb, které se označují jako srovnávače cen. Služby srovnávání cen na internetu popisuje z teoretického hlediska, ale také z hlediska praktického. Úvod do internetového marketingu obohacuje získanými daty, poukazuje na význam marketingového mixu v souvislosti s konceptem srovnávání cen. Koncept srovnávání cen je hodnocen na základě praktických zkušeností jak z hlediska uživatele, tak z hlediska prodejce. Seznámí čtenáře s tím, jak srovnávače cen fungují, jaké mají problémy, jak se mohou řešit, a naznačuje jedno z možných rozšíření směrem k uživateli. Na základě získaných dat a provedených analýz vysvětluje zvolenou firemní strategii. Pomocí veřejně dostupných dat a údajů získaných službou Google Analytics hodnotí současné postavení srovnávačů cen na Internetu. Součástí práce je rovněž zavedení nové služby srovnávání cen ve společnosti. Je provedena důkladná analýza nejvýznamnějších českých srovnávačů cen, s kterými je nově zavedená služba konfrontována. Na závěr porovnává naměřené metriky z nově zavedeného srovnávače s konkurencí.
Comparison shopping on the Czech Internet
Šoltýs, Matej ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na oblast srovnávačů cen. Postupně se věnuje zařazení srovnávačů v oblasti e-obchodování, jejich charakteristice a způsobu fungování. Popisuje aktuální situaci na českém internetovém trhu v této oblasti. Součástí je i dotazník zaměřený na způsoby využívání srovnávačů cen spotřebiteli. Praktická část se věnuje zařazení e-shopu na srovnávač Heureka.cz a prezentuje výsledky jako počet kliků, návštěvnost a konverzní poměr z Heureka.cz po něco víc než měsíci od zařazení.
Slevové obchody
Hejl, Jiří ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce je zaměřena na oblast slevových obchodů kolektivního nakupování na internetu. Jejím hlavním cílem je popsat koncept kolektivních nákupů, proces kampaně na slevovém serveru a analyzovat zkušenosti spotřebitelů a obchodníků. První kapitola se zabývá historií a počátky kolektivních nákupů na internetu i mimo něj. Druhá kapitola se zabývá konceptem kolektivního nakupování. Dále popisuje marketingové aktivity slevových serverů a úlohu agregátorů. Třetí kapitola popisuje situaci a vývoj na trhu ve světě a zejména v prostředí ČR. Ve čtvrté kapitole jsou rozebrány jednotlivé pohledy ze stran účastníků slevových obchodů. Pátá kapitola pokrývá legislativní a etickou stránkou. Šestá kapitola komplexně popisuje proces kampaně na slevovém serveru spolu s případovými studiemi. V sedmé kapitole se práce zabývá analýzou provedené ankety mezi nakupujícími a prodávajícími na slevových serverech.
Využívání Twitteru českými podniky
Škramlík, Robert ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Firmy hledají stále nové způsoby, jak se dostat blíže ke svým zákazníkům a jedním z aktuálních způsobů jsou sociální média. V této bakalářské práci se pokusím popsat prostředí sociální služby Twitter. Teoretická část práce je zaměřena na koncept Twitteru, možnosti jeho využití pro firemní aktivity a seznámení s aplikacemi, které zjednodušují působení na Twitteru. V praktické části analyzuji reálné využívání Twitteru českými podniky, zejména jejich časové řady.
Tvorba, propagace a možnosti monetizace obsahových webů na českém internetu
Lenčo, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním přínosem této bakalářské práce je analýza možností monetizace obsahových webů a prezentace kombinace úspěšných modelů na základě několikaleté praktické zkušenosti autora práce. Dalším přínosem práce je vytvoření nového pohledu na klasifikaci webů, jejich tvorbu a efektivní propagaci. Logická struktura práce má dvě základní části. První se věnuje tvorbě a propagaci obsahového webu. Jedná se převážně o teoretickou analýzu se zaměřením na splnění předpokladů pro implementaci úspěšného webu z pohledu jeho výnosů. Druhá část vychází především z praktických znalostí a pojednává o konkrétních autorem ověřených metodách výdělku plynoucího z provozování obsahového webu.
Metodika vývoje a nasazování Business Intelligence v malých a středních podnicích
Rydzi, Daniel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vlček, Radim (oponent) ; Slánský, David (oponent)
Disertační práce pojednává o vývoji a nasazování Business Intelligence řešení v malých a středních podnicích (SME) v České republice. Práce je vyvrcholením dosavadní profesní snahy autora o sestavení metodického modelu vývoje těchto aplikací v malém a středním podniku s využitím vlastních sil a minimálních nákladů. Tuto práci lze rozdělit do pěti základních částí, které se dále dělí na kapitoly. První část, popisující v práci užité technologie, je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola popisuje soudobý stav oblasti Business Intelligence a její součástí je i původní rozdělení jednotlivých úrovní tohoto konceptu. Druhá kapitola popisuje dvě techniky z oblasti dobývání znalostí z databází (KDD), které byly vybrány pro tvorbu řešení užitých v případových studiích. Druhá část popisuje oblast společenského života, ve které tato práce vznikala a pro kterou je učeno její využití, tedy oblast malých a středních podniků v ČR. Tato oblast je reprezentována jednou kapitolou, ve které jsou definovány vymezující rozdíly malých a středních podniků oproti ostatním, tedy velkým společnostem. Dále jsou zde vysvětleny autorovy pohnutky zaměření se na tuto oblast. Třetí samostatný celek představuje výsledky průzkumu, který byl uskutečněn mezi českými SME s podporou Katedry informačních technologií Fakulty informatiky a statistiky VŠE Praha. Cílem průzkumu bylo zmapovat připravenost českých SME na vývoj a nasazování aplikací typu BI, determinovat, jaké jsou nejčastější problémy SME, s jejichž podporou řešení by takové aplikace mohly pomoci a determinovat nejvýznamnější faktory omezující vyšší míru nasazení BI řešení mezi českými SME. Čtvrtá část práce je zároveň jejím jádrem. Ve dvou kapitolách jsou zde popsány existující metodiky implementace BI řešení včetně známé metodiky CRISP-DM a především původní Metodika vývoje a nasazování Business Intelligence řešení v malých a středních podnicích. Poslední, pátá část, se skládá z kapitoly o představení konkrétního podniku, ve kterém byl pro potřeby této práce prováděn výzkum vývoje a nasazování Business Intelligence řešení a z kapitol, které představují jednotlivé případové studie nasazování BI řešení v tomto podniku dle původní metodiky a které přinášejí důkaz o jejím ověření v praxi.
SecondLife - využití pro podnikové aktivity
Civín, Jakub ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tématem této bakalářské práce je virtuální svět Second Life a jeho využití pro podnikové aktivity. V první části práce čtenáře obecně seznámím s tímto virtuálním světem. Popíši, jak tento virtuální svět funguje, jeho technickou stránku a historii. Také se zaměřím na uživatele, kteří se v tomto virtuálním světě působí. Uživatele rozdělím do tří kategorií. Každou kategorii blíže charakterizuji a uvedu u ní odpovídající příklady. V následující části práce se zaměřím na podnikové aktivity firem reálného světa, ve virtuálním světě Second Life. Provedu základní rozřazení těchto aktivit z hlediska jejich nákladů a přínosů. Podívám se blíže na oblasti virtuálního světa, kde bychom našli česky působící komunity. Uvedu odpovídající příklady. Dále se pak podívám na konkrétní firmy působící ve virtuálním světě Second Life v českém prostředí. Na jejich podnikové aktivity a jako takové je rozeberu z hlediska nákladů a přínosů pro danou firmu. V závěru odhadnu, ze získaných poznatků, budoucí vývoj virtuálního světa Second Life. Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s virtuálním světem Second Life. Blíže ho analyzovat z hlediska možných podnikových aktivit pro jednotlivé uživatele, v této práci se zaměřením především pro firmy a společnosti. Na příkladech z českého prostředí virtuálního světa pak tyto podnikové aktivity rozebrat a určit, zda se s ohledem na budoucí vývoj virtuálního světa Second Life tyto aktivity vyplatí podnikat či nikoliv. Pro zpracování této práce jsem využil veškerou mě dostupnou literaturu a zdroje, jakožto i vlastní výzkum, který jsem v rámci této práce podnikl svým aktivním působením ve virtuálním světě Second Life.
Internetová distribuce filmů
Miloš, Marek ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá způsoby a možnostmi distribuce filmů. Práce popisuje fungování filmového průmyslu a jednotlivé typy distribučních kanálů a podrobněji se věnuje distribuci prostřednictvím Internetu. Praktická část popisuje a hodnotí a srovnává jednotlivé internetové video on demand služ-by digitální distribuce filmu dostupné v ČR a zahraničí. Poslední část obsahuje anketu dotazující se respondentů na využití Internetu pro sledování filmu a jejich preference v této oblasti. Cílem práce je zhodnotit aktuální situaci a služby digitální distribuce filmu, jakožto budoucího trendu v oblasti zábavy, který se během několika let stane masovou záležitostí a Internet se stane primárním distribučním kanálem filmu.
Devices for user behavior analysis on Twitter
Zoričák, Miroslav ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Ľudia zapojení do elektronických sociálnych sietí vykazujú určité vzory vo svojom správaní, ktoré vychádzajú z podobných vzorov, objavujúcich sa v konvenčných sociálnych sieťach. V tejto práci sa pokúsim popísať niektoré druhy tohoto správania, ako sa manifestujú v sieti Twitter a ako je možné ich aplikovať pri skúmaní predchádzajúcom marketingovej kampani v organizácii, ako aj pri analyze dopadov tejto kampane po jej skončení. Z praktického hľadiska sa pokúsim aplikovať tieto poznatky na realistickom príklade kampane na podporu predaja a zvýšenie počtu nasledovníkov.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.