Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Duální kariéra sportovců v českém prostředí
Klímová, Alžběta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Duální kariéra sportovců v českém prostředí Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je na základě analýzy projektu Českého olympijského výboru "Duální kariéra" vypracovat opatření, která pomohou v rozvoji samotného projektu i v rozvoji problematiky duální kariéry v českém prostředí. Metody: V diplomové práci byly využity jak sekundární, tak i primární zdroje. Čerpáno bylo z veřejně dostupných dat jako jsou webové stránky programu, výroční zprávy nebo dříve realizované výzkumy. Primární data pochází z výzkumu, kterým bylo hloubkového dotazování. Rozhovory proběhly se sportovci zapojenými do programu Duální kariéra Lucií Charvátovou a Ondřejem Synkem a manažerkou programu Kateřinou Neumannovou. Také byl pro charakteristiku aktuální situace využit výzkum SPLISS. Výsledky: Na základě výzkumu bylo zjištěno, že Duální kariéra je program s velkým potenciálem. Aktuálně však nejsou dostatečné finanční ani personální zdroje potřebné k zasažení většího počtu sportovců spadajících do cílové skupiny. Na základě výzkumu byla navržena konkrétní opatření. Opatření se shodují i s poznatky získanými v teoretické části práce. Jako podstatné se jeví realizování změn v legislativní rovině. Zároveň bylo doporučeno navázat spolupráci s větším množstvím vysokých škol a organizací nabízejících sportovcům uplatnění na...
Možnosti zlepšení služby vybrané společnosti
Stejskal, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Jakub (oponent)
Název: Možnosti zlepšení služby vybrané společnosti Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Cíle: Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhů na zlepšení Surf Campu v Portugalsku do následujících sezón za využití marketingového výzkumu současného stavu z pohledu zákazníků i vedení. Metody: Pro zhodnocení spokojenosti zákazníků byly využity jak kvalitativní, tak kvantitativní metody. Konkrétně bylo využito elektronické dotazování, rozhovor pomocí návodu s majitelem firmy a zaměstnancem a analýza interních dat. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí grafů, tabulek a klasifikačních křížů. Získaná data pomohla s identifikací možností zlepšení služby, na jejich základě byl vytvořen návrh s doporučeními na zlepšení Surf Campu v Portugalsku, který byl předložen managementu. Klíčová slova: Služby, spokojenost zákazníka, sportovní marketing, GAP model.
Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu.
Kacetl, Michael ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu Cíle: Hlavním cílem je porovnání dvou téměř stejných marketingových celků jako jsou akce českého Davis cupového a Fed cupového týmu, které mají podobnou marketingovou koncepci, avšak v některých bodech, především kvůli působení vnějších vlivů, se liší. Práce bude zaměřena hlavně na porovnání marketingových koncepcí, především marketingových mixů, s ohledem na cílové skupiny konečných zákazníků. Na základě porovnání obou marketingových koncepcí a vypracování SWOT analýzy budou zjištěny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby obou týmů, které budou srovnány ve SWOT maticích. V závěru budou navrženy možné kroky ke zlepšení stávající situace. Výsledky: Po důkladné popisné analýze, komparaci a vypracované SWOT analýze a díky vhodnosti použitých metod, budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu i celkové koncepce vedoucí ke zlepšení hospodářských výsledků týmu i celé akce. Výsledkem nebudou pouze kroky ke zlepšení situace, ale i pomocí SWOT matice vyjádřené hlavní rozdíly mezi oběma týmy, které pomohou čtenářovi lépe proniknout do současné situace obou týmů. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, která čerpala především z analýzy zdrojů. Zkoumala a popisovala, především...
Image Umbro Brand
Gazdíková, Lenka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Petráčková, Jana (oponent)
Názov: Imidž značky Umbro Anotácia: Predmetom bakalárskej práce je zistiť imidž športovej značky Umbro. Prvá časť je venovaná spracovaniu literárnych premeňov objasňujúcich značku, jej známosť a imidž. Ďalej je popísaný proces marketingového výskumu ako východisko k vlastnému výskumu. Druhá časť predstavuje značku Umbro, realizáciu a vyhodnotenie marketingového výskumu týkajúceho sa zistenia imidžu značky Umbro. V závere sú navrhnuté odporúčania pre zlepšenie postojov k značke Umbro. Kľúčové slová: Imidž značky, športová značka, marketingový výskum
Pohybová aktivita v životě studentů v Praze a Tartu
Šrajbrová, Miluše ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Pohybová aktivita v životě studentů v Praze a v Tartu Cíle práce: Náplní diplomové práce s názvem Pohybová aktivita v životě studentů v Praze a Tartu je zjištění podmínek pro sportovní vyžití studentů a srovnání možností v daných lokalitách - studentská města Praha, Česká Republika a Tartu, Estonsko. Dále pak budou rozebrány požadavky studentů na jejich vlastní pohybovou aktivitu a místní podmínky k provozování sportu. Práce se zaměří také na to, jak jsou studenti (nesportovních oborů) informováni ze strany univerzity ohledně nabídky volitelných studijních předmětů zaměřených na pohybovou aktivitu. Metody: Pozorování, emailové dotazování a dotazníkový průzkum, prezentace výsledků dotazníkového průzkumu na základě procentuálního vyjádření, zobrazení v grafech. Výsledky: Veškerá data získaná dotazníkovým průzkumem jsou prezentována v kapitole prezentace a diskuze výsledků. Závěrečné shrnutí těchto výsledků je důležitým podkladem k návrhům na možná zlepšení současné situace. Klíčová slova: Pohybová aktivita, student, informovanost, zdraví, sport, sportoviště
Vývoj medializace biatlonu v České televizi v letech 2010 - 2014
Vecko, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Vývoj medializace biatlonu v České televizi v letech 2010-2014 Cíle: Hlavním cílem této práce je podrobná analýza vývoje medializace biatlonu na obrazovkách České televize, přesněji na kanále ČT sport v letech 2010 až 2014. Dalším cílem je analýza sledovanosti biatlonových pořadů vysílaných v České televizi. Metody: V této práci bude užito kvantitativní obsahové analýzy, prostřednictvím které dojde ke zjištění, kolik času bylo věnovánu různým biatlonovým pořadům v jednotlivých letech a měsících. Analyzován bude elektronický televizní program České televize. Výsledky: Z analýzy vyplývá, že prostor věnovaný biatlonu na obrazovkách České televize ve sledovaném období roste. Největší nárůst vysílacího času byl zaznamenán letech 2011 a 2013. Na tento vysílací čas mají nejvíce vliv velké akce typu mistroství světa a olympijských her. Největší sledovanost byla zjištěna v letech 2013 a 2014. Klíčová slova: Biatlon, Česká televize, kvantitativní obsahová analýza, vysílací čas, sledovanost, média
Public relations 1. FK Příbram
Bauerová, Eva ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Public relations 1. FK Příbram Cíle: Cílem práce je analýza a zhodnocení nástrojů a aktivit public relations, které fotbalový klub 1. FK Příbram využívá, jak při komunikaci s fanoušky, tak při komunikaci s partnery. Na základě analýzy nástrojů předložím návrhy, tak aby komunikace prostřednictvím public relations byla efektivnější a úspěšnější. Metody: Pro uskutečnění zvoleného cíle jsem jako metodu použila případovou studii, která mi pomohla k získání detailních informací. Sběr dat byl zrealizován pomocí analýzy textů, dokumentů a neformálního rozhovoru. Výsledky: Výsledky práce jsou přehledně shrnuty v praktické části diplomové práce. Na základě získaných poznatků jsem vytvořila návrhy a doporučení na zlepšení kvality komunikace s fanoušky a zástupci médií. Největší nedostatky byly nalezeny v absenci tiskového mluvčího. Klíčová slova:public relations, obchodní společnost, vztahy s médii
Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu
Srpová, Marie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu Cíle: Cílem diplomové práce je prostřednictvím Bradyho modelu analyzovat kvalitu služeb poskytovaných SC Palmovka. Na základě výzkumu budou nalezeny jednotlivé nedostatky poskytovaných služeb a následně navržena jejich řešení, díky kterým bude moci SC Palmovka zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a tím spokojenost zákazníků. Metody: Pro výzkum byl použit multidimenzionální Bradyho model zabývající se vnímanou kvalitou služeb. Jednotlivé dimenze byly zkoumány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl začleněn i odhad výsledků ze strany vedení SC Palmovka. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny klasifikačními kříži a grafy. Získané údaje z výzkumu pomohly identifikovat služby, které by se měly podle zákazníků zlepšit. Na základě výsledků byla stanovena doporučení, jež mají nedostatky zmírnit nebo zcela eliminovat. Díky tomu by mělo SC Palmovka dosáhnout vyšší kvality poskytovaných služeb a vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: výzkum kvality služeb, vnímaná kvalita služby, multidimenzionální model kvality služeb, dotazníkové šetření, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město
Sýkora, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a navrhnout inovace, které by pomohly identitu zlepšit. Metody: Kvalitativní výzkum formou interview se zástupcem vedení, kvantitativní výzkum formou dotazníku s hráči, rodiči a fanoušky; analýza konkurence; SWOT analýza. Výsledky: Doporučení, která by měla vést ke zlepšení klubové identity. Klíčová slova: Dukla, Jižní Město, fotbal, klub, podniková identita.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Janák, Vlastislav
2 Janák, Vojtěch
1 Janák, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.