Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Image Umbro Brand
Gazdíková, Lenka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Petráčková, Jana (oponent)
Názov: Imidž značky Umbro Anotácia: Predmetom bakalárskej práce je zistiť imidž športovej značky Umbro. Prvá časť je venovaná spracovaniu literárnych premeňov objasňujúcich značku, jej známosť a imidž. Ďalej je popísaný proces marketingového výskumu ako východisko k vlastnému výskumu. Druhá časť predstavuje značku Umbro, realizáciu a vyhodnotenie marketingového výskumu týkajúceho sa zistenia imidžu značky Umbro. V závere sú navrhnuté odporúčania pre zlepšenie postojov k značke Umbro. Kľúčové slová: Imidž značky, športová značka, marketingový výskum
Kompetenční profil pracovníka PR ve sportu
Gazdíková, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Kompetenční profil pracovníka PR ve sportu Cíl: Cílem práce je identifikace požadovaných kompetencí pro pozici PR pracovníka ve sportu. Ověření úrovně kompetencí je předmětem dotazování, na které navazuje sestavení kompetenčního profilu a jeho srovnání s existujícím profilem specialisty PR. Metody: Pro dosažení cíle práce je užito elektronické dotazování, rozhovor a analýza databáze kompetenčních modelů. Výsledky: Výsledkem práce je kompetenční profil pracovníka PR ve sportu, jenž obsahuje kompetence rozdělené do několika okruhů i jejich požadovanou úroveň. Klíčová slova: Public relations, pracovník PR, PR ve sportu, kompetence
Image Umbro Brand
Gazdíková, Lenka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Petráčková, Jana (oponent)
Názov: Imidž značky Umbro Anotácia: Predmetom bakalárskej práce je zistiť imidž športovej značky Umbro. Prvá časť je venovaná spracovaniu literárnych premeňov objasňujúcich značku, jej známosť a imidž. Ďalej je popísaný proces marketingového výskumu ako východisko k vlastnému výskumu. Druhá časť predstavuje značku Umbro, realizáciu a vyhodnotenie marketingového výskumu týkajúceho sa zistenia imidžu značky Umbro. V závere sú navrhnuté odporúčania pre zlepšenie postojov k značke Umbro. Kľúčové slová: Imidž značky, športová značka, marketingový výskum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.