Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koronavirová epidemie a publikum Mall.tv
Pokorná, Jana ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Hodboď, Vojtěch (oponent)
Práce zkoumá otázku, jestli a případně jak a proč se během první vlny koronaviru na jaře 2020 proměnila sledovanost internetové televize Mall.tv. Při hledání odpovědi využívá kvantitativní analýzu interních dat poskytnutých Mall.tv, která byla zpracována prostřednictvím statistických výpočtů. Zároveň testuje hypotézu, podle které mohl být klíčovým faktorem ovlivňujícím proměny velikosti a sociodemografického složení projekt #kulturažije. Z výsledku analýzy ale vyplývá, že publikum se během jara příliš nezměnilo a větší změny jsou zřetelné až po skončení jarní vlny. Hypotéza, že projekt #kulturažije měl na web přivést větší množství nových uživatelů, se tak nepotvrdila, impakt projektu byl spíše marginální.
Mediální obraz České pošty v letech 2012 - 2017
Radová, Michaela ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hodboď, Vojtěch (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá popisem a zhodnocením mediálního obrazu České pošty, s. p. (dále jen Česká pošta) ve vybraných celostátních denících v letech 2012-2017. Zkoumání pro lepší pochopení vývoje situace přesahuje až do roku 2018. Cílem práce je především zjistit, zda si pošta držela v médiích stálou pověst, nebo zda byl její mediální obraz postupem času proměnlivý - např. na základě aktuálních událostí, které se v podniku udály. Případně mne bude zajímat, zda je v tomto ohledu patrná nějaká vývojová tendence - ať už vzestupná, nebo naopak sestupná. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části je stručně popsána historie České pošty se zdůrazněním na vývoj od devadesátých let. Následně se věnuji současnému způsobu fungování podniku a to včetně vedení firmy a firemního vývoje od roku 2010. Část textu je poté zaměřena na teoretické vymezení mediálního obrazu a to včetně používaných teorií a následně informace o vybraných zkoumaných periodikách. Jsou jimi známé celostátní deníky Mladá fronta DNES a Právo. Ve druhé praktické části práce je na úvod nejprve vysvětlena konkrétní používaná metodologie. Následně se věnuji zkoumání příspěvků pomocí kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy. Vybrané mediální příspěvky jsem zpracovávala pomocí databáze Newton Media Search, která...
Mediální obraz České pošty v letech 2012 - 2017
Radová, Michaela ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hodboď, Vojtěch (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá popisem a zhodnocením mediálního obrazu České pošty ve vybraných celostátních denících v letech 2012 - 2017. Zkoumání pro lepší pochopení vývoje situace přesahuje až do roku 2018. Cílem práce je především zjistit, zda si pošta držela v médiích stálou pověst, nebo zda byl její mediální obraz postupem času proměnlivý. Případně mne bude zajímat, zda je v tomto ohledu patrná nějaká vývojová nebo naopak sestupná tendence. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části je stručně popsána historie České pošty se zdůrazněním na vývoj od devadesátých let. Následně se věnuji momentální fungování pošty a to včetně vedení firmy a podnikového vývoje od roku 2010. Část textu je poté zaměřena na teoretické vymezení mediálního obrazu a to včetně používaných teorií a informace o vybraných zkoumaných periodikách. Jsou jimi známé celostátní deníky Mladá fronta DNES a Právo. Ve druhé praktické části práce je na úvod nejprve vysvětlena konkrétní používaná metodologie. Následně se věnuji zkoumání příspěvků pomocí kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy. Vybrané mediální příspěvky jsem zpracovávala pomocí databáze Newton Media Search, která obsahuje evidenci článků většiny známých českých periodik. Výstupem práce je poté zhodnocení vybraného materiálu a následné odpovědi...
Utváření a vnímání identity mladistvými napříč online a offline sociálním prostorem
Pauzová, Tereza ; Soukup, Martin (vedoucí práce) ; Hodboď, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce "Utváření a vnímání identity mladistvými napříč online a offline sociálním prostorem" pojednává o přístupu mladistvých k sociálním sítím, o tvorbě identity mladistvými a následné reflexi nabytých informací v offline prostoru. Cílem práce je zodpovědět tři otázky: jakým způsobem si mladiství identitu na sociálních sítích utvářejí, jak identitu ostatních vnímají a v poslední řadě, zda vnímají online a offline sociální prostor jako provázaný. Teoretická část je věnována tématům spojeným s mladistvými, sociálními sítěmi a identitou. Jsou zde vysvětleny základní pojmy spojené s touto problematikou a zároveň představeny dosavadní poznatky, které se této problematiky týkají. Mezi ně patří např. informace týkající se používání internetu a online aktivity mladistvých, možná rizika spojená s jejich používáním, způsoby utváření identity v online sociálním prostoru a dosavadní studie týkající se (ne)propojenosti online a offline sociálního prostoru. V praktické části se formou kvalitativního výzkumu snažím zodpovědět výše zmíněné otázky. Metodou získávání dat je rozhovor pomocí návodu, k analýze dat je použita tematická analýza a otevřené kódování. Výsledkem práce je komplexnější pohled na problematiku spojenou s užíváním sociálních sítí mladistvými.
Analýza mediální organizace Seznam Zprávy
Hodboď, Vojtěch ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
diplo ové prá i se vě uji pro ě ě ediál ího prostředí v post oder í tekuté do ě a to u, jaký vliv ěl t to z ě a ide titu ovi ářů. Pro ě u ediál í kraji sleduji z růz ý h úhlů pohledu apříklad z pohledu ko verge e, kterou popisuji te h ologi ký pro es, ale předevší jako kultur í z ě u, která v tvořila tekuté hra i e ezi ejrůz ější i ka ál a for át , ezi produk í a spotře ou, z ě ila používá í édií, zv k a uspořádá í ediál í h orga iza í či íru zapoje í uživatele postavila ediál í profesio ál do situa e, se kterou se usí v pořádat. Po uspořádá í teoreti ký h vý hodisek se ásled ě ohu v prakti ké části vě ovat to u, jak z í ě ou pro ě u ediál í kraji v í ají sa ot í ovi áři a jaký a ě á vliv. Na základě hlou kový h rozhovorů s ovi áři redak e Sez a )práv ejprve ukazuji z ě , které ovi áři považují za důležité, a ásled ě popisuji, jak se tě to z ě á v prů ěhu času přizpůso ovali. V další části výzku u sleduji jeji h akt v í ají pokles její prestiže a důvěr hod osti, respektive jak pře ýšlí o její udou osti. Ko eč ě v posled í části se vě uji tradič í a e ě ý hod otá spoje ý v ko ává í profese ovi áře právě v ko te tu tekutého a pro ě ě ého ediál ího prostředí. Dále také důvodů , proč ovi áři stále v ko ávají tuto profesi, e o jaké ové doved osti jsou pro v ko ává í profese ovi áře d es ez t é. Ji ý i slov se s...
Možnosti distribuce obsahu na příkladu vybraných českých a zahraničních médií
Hodboď, Vojtěch ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Diplomová bakalářská práce Možnosti distribuce obsahu na příkladu vybraných českých a zahraničních médií se zabývá popisem aktuálního stavu online a tištěných médií, tím, jakým problémům média čelí a jaké jsou možnosti řešení těchto problémů. Jedním z nich je právě i distribuce a propagace obsahu. Média musí stále častěji hledat způsoby, jak pro svůj obsah najít čtenáře. To je v dnešní době čím dál tím složitější, protože se, zejména v online prostředí, mění chování čtenářů. V teoretické části se tedy tyto problémy snažím konkrétně pojmenovat nejprve sám a poté s pomocí tematických rozhovorů s představiteli několika současných českých médií. Zároveň popisuji začínající projekt Trafica, jehož jsem spoluautorem. V teoretické části čerpám jak z odborné literatury, jako je například Ubavit se k smrti Neila Postmana nebo výběr z díla Marshalla McLuhana, tak zejména - vzhledem k povaze práce - z online zdrojů. V praktické části se zaměřuji na dva výzkumy. Respondenty prvního výzkumu jsou čtenáři. Zde se snažím pochopit zejména jejich čtenářské návyky. Ve druhém výzkumu se zaměřuji přímo na novináře a snažím se pochopit, jaké problémy jim ztěžují práci a jak se dívají na budoucnost v tomto oboru. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.