|
Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti
Horáková, Dana Mgr. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Cejnar, Slavomír (oponent)
Práce se zabývá postupy a metodami oceňování nehmotných aktiv podnikajících subjektů v současné praxi. Teoreticky zpracovává žádoucí taktiky budování a správy značky, definuje její hodnotu s použitím pohledů různých autorů, které srovnává a poukazuje na zásadní vlivy a charakteristiky sílu a význam značky podporující. Řeší systémy, role, hierarchii, úkol i cíle značky, upozorňuje na vzájemné vazby nehmotných aktiv. Cílem práce bylo na základě teoretického pojednání a seznámení se s metodikou oceňování značek provést ocenění značky vybrané společnosti Agroslužby CZ, a.s., připravit formální náležitosti pro zápis do rejstříku obchodních známek Společenství a tak přispět marketingovou analýzou k orientaci a vyhodnocení situace dané společnosti, zmínit slabé stránky, které by měly být eliminovány, zvýraznit silné, které se i přes mnohé vnější nepříznivé intervence podařilo společnosti dosáhnout a jako výhody použít. Analýza a celkové vyhodnocení vznikalo se svolením a aktivní spoluprací vlastníků a manažerů společnosti, kteří s ohledem na růst a plánovanou fúzi projevili zájem o výsledky tohoto zjišťování a předložené závěry, návrhy a doporučení chápou jako impuls k dalším, lépe orientovaným reakcím na chování trhu, na požadavky zákazníků. Znalost úrovně vnímání společnosti, pozice vůči konkurentům, je výchozím a nezbytným bodem pro kvalitnější plánování a další rozvoj marketingových podpůrných aktivit.
|
|
Návrh komunikačního mixu ve vybrané firmě
Rajnošek, Ráma Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kuncl, Marek (oponent)
Práce ve své teoretické části vymezuje pozici komunikace v marketingovém mixu, popisuje jednotlivé komponenty komunikačního mixu. Zaměřuje se na přímou komunikaci s orientací na využití elektronických kanálů. V praktické části je představena marketingová strategie společnosti Janssen-Cilag, jsou zde popsány jednotlivé nástroje dosavadního komunikačního mixu. V práci je dále provedena analýza vstupů pro účely navržení nového komunikačního mixu pro vybraný segment trhu a pro vybraný produkt. Je zde vypracován nový návrh komunikačního mixu pro elektronickou komunikaci s důrazem na využití nových trendů.
|
| |
| |
| |
|
Marketingová strategie Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Luštický, Martin Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Smolíková, Libuše (oponent)
Diplomová práce navrhuje marketingovou strategii Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov a dále pak jednotlivá taktická opatření v oblasti marketingového mixu festivalu. Pro návrh strategie je využita analýza kulturně-společenských akcí v Českém Krumlově a analýza informací z předchozích ročníků festivalu. Práce dále poukazuje na širší socio-ekonomické dopady konání MHF ČK na podnikatelské subjekty ve městě a jeho okolí, analyzuje možnosti užší spolupráce mezi nimi a pořadatelem festivalu a definuje profil typického návštěvníka MHF ČK.
|
|
Aplikace marketingu v právních službách
Šebek, Marcel JUDr. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, druhů právních služeb a blíže pak služeb advokátů, s důrazem na jejich specifika a legislativní omezení. Praktická část práce se zabývá analýzou trhu právních služeb a popisem a hodnocením provedeného marketingového výzkumu. Poslední část práce řeší konstrukci marketingového mixu vhodného pro oblast advokacie na základě získaných informací.
|
| |
|
Marketing školy ve vybraném subjektu
Dvořáková, Ivana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Navrátilová, Petra (oponent)
Provést analýzu interního a externího prostředí. V primárním výzkumu se zaměřit na marketingové řízení škol. Navrhnout vzdělávací modul pro zvýšení úrovně implementace marketingu v prostředí škol. Zpracovat případovou studii vhodnou pro trénink vybrané oblasti marketingového řízení školy a pro výuku formou e- learningu. Diplomová práce je součástí projektu CZ.04.1.03/3.2.15.1./0072 - Rozvoj profesních kompetencí pedagogických pracovníků.
|
| |