Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Divadlo pro děti jako možný prostředek při osvojování si hodnot
Balák, Libor ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Koťátková, Soňa (oponent)
Student se zabývá současnou českou rodinou a vývojem dítěte předškolního věku z pohledu morálních hodnot. Má na zřeteli reálný stav a jeho soudobý vývoj v rodinném prostředí a v současné české společnosti. Diplomová práce se zabývá zkoumáním a hledáním rozdílů mezi hodnotami dětí a jejich rodičů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Význam spolupráce MŠ při nemocnici s rodiči hospitalizovaných dětí
Lédlová, Michaela ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
Za použití jedné z metod pedagogického výzkumu (dotazníku) bylo zjišťováno, do jaké míry je možná spolupráce mezi mateřskou školou při nemocnici a rodiči hospitalizovaných dětí, zda rodiče potřebují spolupracovat s učitelkou mateřské školy při nemocnici a jak ovlivňuje kvalitu spolupráce osobnost učitelky mateřské školy při nemocnici. Potvrdilo se, že spolupráce mateřské školy při nemocnici a rodičů je možná, pokud obě strany přistupují ke spolupráci vstřícně. Dále se potvrdilo, že rodiče potřebují spolupracovat s učitelkou mateřské školy při nemocnici. Získávají tak lepší představu o zvláštnostech předškolního věku, poznatky zdravotnické, psychologické a pedagogické. Také se potvrdilo, že kvalitu spolupráce osobnost učitelky ovlivňuje. Je zapotřebí empatie, respekt z její strany a profesionální pedagogický přístup k rodičům. Učitelka je hlavním integrujícím činitelem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Spolupráce s rodinou v současné mateřské škole, její úskalí a přednosti
Schořová, Jaroslava ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží nalézt odpovědi na to, jak probíhá spolupráce mezi rodiči v současné mateřské škole. Jsou zde objasněny některé základní pojmy: spolupráce, partnerství, význam rodiny pro předškolní dítě, druhá socializace. Popisuje, co funkční spolupráce dává dítěti. Dává si za úkol zjistit, zda rodiče a pedagogové považují spolupráci za nutnou, případně co od této spolupráce očekávají a jaké formy spolupráce využívají. KLÍČOVÁ SLOVA Spolupráce, mateřská škola, rodina, učitelka mateřské školy, ředitelka mateřské školy, evaluace spolupráce
Společné aktivity rodičů s dětmi předškolního věku
Pavlíčková, Miriam ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce) ; Havlová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou společných aktivit rodičů s dětmi předškolního věku. Teoretická část analyzuje aktuální informace o rodině, včetně času rodičů a dětí. Cílem praktické části bylo zjistit, kolik volného času věnují rodiče dětem předškolního věku a jakým způsobem ho společně tráví. V práci je dále prezentován projekt spolupráce mateřské školy a rodiny, který je zaměřen na společné využití volného času rodičů s dětmi. Annotation Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Potřeby dětí v mateřské škole a jejich evaluace
Hancová, Barbora ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Koťátková, Soňa (oponent)
Téma, které bylo zvoleno pro bakalářskou práci, bylo vybráno na základě několika absolvovaných odborných pedagogických praxí autorky při studiu na vysoké škole. Během posledního ročníku studia se autorka rozhodla sledovat, zda je dětem, navštěvujícím mateřskou školu, v dostatečné míře dána možnost uspokojovat základních potřeby, s důrazem na potřebu spontánní pohybové aktivity. V této práci se autorka snaží zjistit, jaké mají učitelky teoretické znalosti, do jaké míry naplňují potřebu pohybu, zda mají děti volný prostor ke spontánnímu pohybu, ke hře a jak učitelky tuto potřebu evaluují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Současná rodina a morální vývoj předškolního dítěte
Veselá, Jana ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou rodinou a vývojem předškolního dítěte z hlediska výchovy k morálním hodnotám. Sleduje probíhající změny rodinného prostředí a vliv na výchovu dítěte po převratných demokratických změnách ve společnosti. Je zaměřena na zkoumání a hledání rozdílů a odlišností ve dvou definovaných skupinách rodin (bez vyznání a věřících) v rámci České republiky. V práci se také promítá několikaletá praxe a zkušenosti v tradičních i církevních mateřských školách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Integrace dítěte s mentálním postižením v podmínkách mateřské školy
Hřebíková, Ivana ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Havlová, Jana (oponent)
Jednu z nejpočetnějších skupin mezi občany se zdravotním postižením tvoří lidé s mentálním postižením. Na lidi s mentálním postižením se vztahují všechna lidská práva stejně jako na všechny ostatní lidské bytosti. Kulturní společnost se musí naučit žít a komunikovat i s odlišnými jedinci, s občany se zdravotním postižením.Tento trend se označuje pojmem integrace (Valenta, Múller, 2003). Integrace je postoj společnosti k občanům se zdravotním postižením, který je neodmítá, ale naopak se snaží vytvářet optimální podmínky pro jejich začlenění do společenského života. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Posuzování efektivnosti využití vozového parku
Havlová, Jana ; Králíček, Vladimír (vedoucí práce) ; Janda, Antonín (oponent)
Práce je zaměřena na kontrolní systém správy vozového parku. Právě prostřednictvím firemních automobilů dochází stále častěji k podvodnému jednání. Důraz je kladen především na úsporu nákladů, která plyne ze zavedení monitoringu a efektivnější kontroly. Práce vymezuje moderní prvky kontroly, jejich funkce a dopady do nákladů. Dochází k nastínění výhod a nevýhod spojených s evidencí jízd. Pro ilustraci jsou uvedeny praktické příklady z praxe včetně alternativního řešení s výpočtem úspor.
Vliv předmětu výchova ke zdraví na vědomosti a znalosti žáků v deváté třídě
HAVLOVÁ, Jana
Bakalářská práce Vliv předmětu výchova ke zdraví na vědomosti a znalosti žáků v deváté třídě se v teoretické části zabývá především definováním pojmů zdraví a determinanty zdraví, které jsou rozděleny podle vlivu životního stylu, prostředí, genů a zdravotní péče. V dalších kapitolách se věnuje charakteristice vývoje dítěte staršího školního věku. Soustředí se na biologické, psychické, sociální změny a emoční vývoj. V další kapitole se věnuje výchově ke zdraví, její definici, metodám a historii. Zaměřuje se na význam výchovy ke zdraví v životě člověka a náplní výuky předmětu výchova ke zdraví na 2. stupni základních škol. Ve výzkumné části jsem si kladla za cíl zmapovat znalosti žáků po absolvování předmětu výchova ke zdraví. Porovnáním dětí ze dvou škol, které měly v rámci výuky zařazenou výchovu ke zdraví a dvou škol, kde výchovu ke zdraví mají plněnou v rámci jiných předmětů. Výzkum práce byl realizován pomocí vědomostních dotazníků sestavených na základě pracovního sešitu určeného přímo pro výuku výchovy ke zdraví. Z výsledků dotazníků jsem vyhodnotila, že žáci, kteří neabsolvovali předmět výchova ke zdraví, mají méně znalostí z tohoto oboru než žáci, kteří výchovu ke zdraví absolvovali. Závěrečná část mé práce obsahuje odpovědi na hypotézu a navržení oblastí edukačního plánu, na které je třeba se více zaměřit tak, aby žáci bez výchovy ke zdraví dosahovali stejných vědomostí jako žáci, kteří prošli výukou výchovy ke zdraví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 HAVLOVÁ, Jitka
18 Havlová, Jana
4 Havlová, Jaroslava
4 Havlová, Jitka
3 Havlová, Jolana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.