Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodina a výchova k hodnotám
Hancová, Barbora ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Koťátková, Soňa (oponent)
NÁZEV: Rodina a výchova k hodnotám AUTOR: Barbora Hancová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Jana Havlová Abstrakt: Ústředním tématem diplomové práce je výchova k hodnotám. Cílem bylo zjistit, jaké hodnoty jsou rodinám vlastní. Práce potvrdila, že hodnoty hrají v rodinách významnou roli a přenášejí se povětšinou z generace na generaci. Teoretická část diplomové práce se zaměřila na objasnění pojmů, jakými jsou hodnoty, hodnotový systém, potřeby. Hodnoty byly následně dány do souvislostí s rodinou, školou a také samotným dítětem. Dotkla se rovněž tématu dětských práv, které s hodnotami úzce souvisí. Praktická část diplomové práce popsala průběh výzkumu, který zahrnul data, jež vzešla z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili výhradně rodiče napříč celé České republice, bez ohledu na jejich věk, profesi, či místo pobytu. Dotazník se zabýval mimo jiné jak osobnostním hodnotovým žebříčkem, tak žebříčkem hodnot, který je uplatňován rodiči při výchově svých dětí a uvádí výsledky šetření. Smyslem dotazníku bylo zjistit, jak rodiče chápou důležitost hodnot a jaký hodnotový žebříček je jim vlastní. Výsledky šetření byly zaznamenány jak slovně, tak graficky a v samotném závěru diplomové práce, byl průběh šetření shrnut. Z šetření vyplynulo, že nejdůležitější hodnotou dle osobních...
Potřeby dětí v mateřské škole a jejich evaluace
Hancová, Barbora ; Havlová, Jana (vedoucí práce) ; Koťátková, Soňa (oponent)
Téma, které bylo zvoleno pro bakalářskou práci, bylo vybráno na základě několika absolvovaných odborných pedagogických praxí autorky při studiu na vysoké škole. Během posledního ročníku studia se autorka rozhodla sledovat, zda je dětem, navštěvujícím mateřskou školu, v dostatečné míře dána možnost uspokojovat základních potřeby, s důrazem na potřebu spontánní pohybové aktivity. V této práci se autorka snaží zjistit, jaké mají učitelky teoretické znalosti, do jaké míry naplňují potřebu pohybu, zda mají děti volný prostor ke spontánnímu pohybu, ke hře a jak učitelky tuto potřebu evaluují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.