| |
| |
| |
| |
|
Specifika trhu lidských zdrojů v IT
Němec, Vojtěch ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Antošová, Klára (oponent)
Předmětem práce je aktuální pohled na trh lidských zdrojů v oblasti informačních technologií v České republice. Zaměřuje se na strukturu, charakteristiky, preference a budoucí trendy. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření, doplněném o osobní zkušenost.Výsledky výzkumu jsou použity pro přiblížení stávající situace a podklad pro odhad možného budoucího vývoje trhu lidských zdrojů.
|
|
Principy týmové práce a předpoklady jejího využití
Tomková, Lenka ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Beroušek, Petr (oponent)
Předmětem diplomové práce je zkoumání efektivity týmové práce v rámci konkrétní společnosti působící v oblasti informačních technologií. Pro vyvození patřičných závěrů o týmové práci ve společnosti bylo zapotřebí provést analýzu týmové práce. Výsledky analýzy jsem následně konfrontovala s reálnou situací v týmu. Neodmyslitelnou součástí diplomové práce je vyhodnocení situace ve sledovaném týmu a podání případných doporučení pro zvýšení efektivity týmové práce.
|
| |
|
Využití koučování HR pracovníky
Kaláb, Tomáš ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Cambell, Jan (oponent)
Práce se zabývá vztahem HR pracovníků ke koučování. Pojednává o tom, co to koučování je a jaké prostředí je nutné pro koučování vytvořit. Práce rozebírá proces a kontext koučování. V praktické části popisuje, co by měli HR pracovníci v souvislosti s koučováním vědět, umět a dělat. Na konci pak prezentuje dva příklady z praxe a některá doporučení pro stavební firmu Kaláb.
|
|
Metody získávání absolventů
Bartošová, Pavlína ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Havlíková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce ve své první kapitole věnuje postavení absolventů na trhu práce. Ve druhé kapitole jsou popsány způsoby komunikace firem se studenty a absolventy při jejich získávání. V praktické části jsou detailně rozepsány možnosti, které nabízí studentům jedna významná mezinárodní společnost a její propojení s vysokou školou.
|
| |