Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kredibilita informace v mediální komunikaci
Žáčková, Vladimíra ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou kredibility informací, a to zejména v komunikaci informací směrem od médií k veřejnosti. V práci jsou představeny nejdůležitější pojmy z oblasti teorie informace, médií a mediální komunikace. Hlavní část práce představuje průzkum mezi českými novináři a veřejností, který měl za úkol zjistit, jak tyto dvě skupiny respondentů nahlíží na kredibilitu médií dle jejich typu.
Nasazení Google+ pro efektivní komunikaci v profesním kolektivu
Peter, Martin ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na elektronické sociální sítě a jejich implementaci do společnosti z oboru informačních technologií. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe systematicky navazují. V teoretické části jsou popsány vybrané online sociální sítě se zvýrazněním výhod pro uplatnění v profesním kolektivu a porovnáno využití těchto sociálních sítí v České republice. Následně jsou uvedeny zásady firemní komunikace a jemně navazuje odůvodnění, proč by měly být sociální sítě ve firmách využity s ohledem na právní stránku věci. Praktická část popisuje zkoumaný pracovní kolektiv a analyzuje problémovou situaci, která je v této práci řešena. Pomocí metody vícekriteriálního rozhodování je vybrána nejvhodnější elektronická sociální síť pro zkoumaný pracovní kolektiv a následně je nasazena, resp. implementována do prostředí tohoto kolektivu. Ze sběru dat z praktického využití kolektivem po implementaci, tedy ze zpětné vazby jeho členů, je vyvozen závěr a porovnána úspěšnost či neúspěšnost implementace, resp. výsledný účinek na efektivitu komunikace pro management týmu i pro členy týmu. Na základě výše zmíněného závěru je do budoucna navíc vytvořena sada dalších doporučených změn a inovací při užívání vybrané elektronické sociální sítě v tomto týmu.
Analýza trhu IaaS
Dušek, Michal ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Práce se zaměřuje na cloud computing, jenž se v posledních letech stal technologický trendem a možností jak používat IT služby. Stále rozrůstající se nabídka cloudových služeb přináší nové způsoby pro organizace jak efektivně využívat zdroje. Hlavním cílem práce je analýza trhu Infrastructure as a service, provedená ve formě srovnání vybraných poskytovatelů veřejných IaaS cloudů na základě vícekriteriálního rozhodování. Pro účely analýzy jsou stanovena vhodně kategorizovaná kritéria, na jejichž základě je provedeno porovnání poskytovatelů. Dílčími cíly teoretické části je definice cloud computingu a jeho členění, popis silných a slabých stránek, charakteristika stavu trhu IaaS. Přínosem je aktuální srovnání poskytovatelů IaaS při zohlednění stanovených kritérií.
Analýza chování uživatelů sociální sítě Facebook
Lehman, Tomáš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice soukromí ve virtuálním světě sociálních sítí. Popisuje nástrahy, ale i možnosti nastavení v oblasti soukromí v prostředí sociální sítě Facebook. Dále analyzuje uživatelskou znalost těchto možností pomocí dotazníkového šetření a snaží se nalézt určité korelace v odpovědích uživatelů. Na závěr naznačuje možnosti jak zvýšit společenské povědomí o principech fungování sociálních sítí a nakládání s osobními údaji v prostředí internetu.
Firemní využití sociálních sítí
Píša, Luděk ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou sociálních sítí, konkrétně jejich využitím firmami. Práce je členěna na dva celky -- teoretický a praktický. V teoretické části dostane čtenář potřebný informační základ a rozhled na poli sociálních sítí s důrazem na jejich využití firmami. V této souvislosti je zmíněna analytika sociálních sítí, protože právě ta je hlavní pro druhou část práce -- vlastní výzkum. Ve výzkumu jsou podrobeny analýze firmy z České republiky, Spolkové republiky Německo a Spojených států amerických. Je analyzováno jejich chování na sociální síti Facebook. Analýza se skládá ze dvou metod. Metoda komparativní časová porovnává stejný vzorek firem v čase t a t + 3 roky. Metoda komparativní geografická porovnává působení firem v závislosti na místu jejich sídel. Cílem praktické části je ověření předem stanovených hypotéz.
Některé možnosti uplatnění sociálních sítí v oblasti e-commerce
Králová, Lucie ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Cílem této práce je popsat oblíbené sociální sítě a typy reklam, které jsou zde poskytovány. V druhé části je vysvětlen pojem e-commerce a popsány její druhy. Praktická část se věnuje vystupování vybraných e-shopů na sociální síti Facebook a v závislosti na výsledcích analýzy je navržena marketingová komunikace a inzerce pro modelový e-shop.
Social network LinkedIn and its role in recruitment
Zlocha, Ondrej ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Práce se zabývá sociálními médii obecně a dále jsou popsány základní oblasti personalistiky a proces náboru zaměstnanců, jeho způsoby a typy, dále sociální síť LinkedIn a její využití v náboru zaměstnanců. Použité metody výzkumu jsou dotazník, interview a zpracování odborné literatury. Cílem práce je přiblížit sociální síť LinkedIn a zjistit úroveň využití pro nábor ve firmách a zkušenosti uživatelů.
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Rubínová, Klára ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu z hlediska internetového marketingu. Zabývá se nástroji internetového marketingu, reklamou na internetu a sociálními médii. Cílem této práce je přiblížení problematiky internetového marketingu a provedení kompletní analýzy vybraného e-shopu. Studie vychází z interních zdrojů, které se používají především ke sledování návštěvnosti a u PPC systémů. Dalším cílem bylo zhodnocení a popřípadě i předložení možných zlepšení. Teoretické část představuje samotný internetový marketing, jeho nástroje, techniky a způsoby komunikace. Je zde popsána i analýza návštěvnosti. Praktická část začíná obecnými vlastnostmi zvoleného e-shopu, následující kapitoly jsou věnovány samotné analýze. Závěr práce shrnuje analýzu a zhodnocuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů. Za přínos své práce považuji vytvoření postupu při provádění analýz internetových aktivit u vlastního e-shopu.
Use of social networks for recruitment
Ondejková, Ľubomíra ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá sociálními sítěmi a jejich využitím při náboru nových zaměstnanců. Jejím cílem je posoudit, zda se sociální sítě mohou stát hlavní metodou při náboru zaměstnanců, zjistit názor náborových pracovníků na využívání sociálních sítí a porovnat tyto zjištění s obdobím před třemi lety. V neposlední řadě také charakterizovat vybrané sociální sítě a porovnat možnosti jejich využití. Teoretická část je věnována představení oblasti personalistiky a problematiky získávání pracovníků, dále obsahuje úvod do sociálních sítí, jejich historii a statistiky dnešního používání. Následuje rozbor možností sociálního náboru, načež navazuje analýza sociálních sítí Facebook, LinkedIn a Twitter. Obsahem praktické části je analýza dat získaných z výzkumu, realizovaného formou dotazníku a rozhovoru, mezi pracovníky v oblasti HR. Výsledky jsou porovnávány se stejným výzkumem, který byl realizován v roce 2012. Z obou částí je pak vytvořen závěr, prezentující shrnutí celé práce.
The analysis marketing activities of the e-shops in selected segment
Čerhák, Tomáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. Konkrétně jde o internetový marketing. Práce definuje základní pojmy jako marketing, internetový marketing a popisuje nástroje internetového marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu e-shopů, které byly zvoleny jako potenciální konkurence pro subjekt zvažující vstup na trh. Hlavním cílem práce je provedení analýzy využívání nástrojů internetového marketingu potenciální konkurencí a na základě výsledků podat návrh a doporučení efektívního využívání internetového marketingu pro subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. Na začátku práce jsou definovány pojmy, v další kapitole následně nástroje internetového marketingu. První část praktické části popisuje internetové obchody, které byly zvoleny jako potenciální konkurence. Druhá část praktické části analyzuje využívání nástrojů internetového marketingu konkurenčními e-shopy. V poslední části praktické části jsou podány návrhy a doporučení pro subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a je zhodnoceno zda se podařilo dosáhnout cílů práce. Hlavním přínosem práce by mělo být provedení analýzy potenciální konkurence a na základě výsledků podání návrhu a doporučení pro efektivní využívání nástrojů internetového marketingu novým e-shopem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 BÖHMOVÁ, Lenka
5 Böhmová, Lenka
2 Böhmová, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.