Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití orální historie v hodinách dějepisu
Böhmová, Lucie ; Vaněk, Miroslav (vedoucí práce) ; Morávková, Naděžda (oponent)
Tato práce se zabývá využitím orální historie v hodinách dějepisu na základních školách. Jedná se o spojení didaktiky dějepisu a metodologie orální historie. Tato práce má být návodem, jak orální historii zařadit do vyučování. Jejím cílem je dokázat, že tuto metodu lze využít i u žáků mladších šestnácti let a že je pro ně přínosná. Základem práce je rozdělení orálně-historických pramenů na primární a sekundární. Členění vychází z dostupnosti pramenů k žákům, tedy, jestli se s pamětníkem mohou setkat osobně nebo se seznamují s jeho výpovědí zprostředkovaně. Součástí práce jsou dva konkrétní návrhy na projekt využívající orální historii.
Optimalizace PPC kampaně
Macas, Albert ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem. Představuje nejpropracovanější reklamní platformu, která v současné době existuje a popisuje jednotlivé metody optimali-zace kampaní ve vyhledávací síti. Hlavním cílem této práce je vytvoření reklamních kampa-ní ve vyhledávací síti AdWords, jejich následná optimalizace a vyhodnocení. Kampaně jsou rozdělené do třech období, ve kterých jsou popsány jednotlivé cíle, postupy optimalizace a nejčastější metriky, na základě kterých probíhá vyhodnocení. Mezi hlavní přínosy této práce patří ověření jednotlivých metod optimalizace reklamní kampaně v praxi.
SEO analýza vybraného webu
Panský, Jan ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou SEO analýzy, která je nezbytná pro lepší zviditelnění webové stránky ve vyhledávačích. Cílem je seznámit se základní charakteristikou SEO, webových vyhledávačů a provést konkrétní SEO analýzu vybrané webové stránky. V rámci teoretické části je vysvětlena charakteristika SEO. Dále je představeno, jak pracují webové vyhledavače. V dalších kapitolách jsou popsány druhy, jak stránku správně optimalizovat. V další části bude seznámeno s důležitými analytickými nástroji. V rámci praktické části je nastíněn SEO proces, kde budou charakterizovány slabé stránky z hlediska optimalizace pro vyhledávače, které budou následně upraveny. Poslední část je zaměřena na konkrétní doporučení v souladu se SEO. Praktickým výstupem této práce je výsledná optimalizace konkrétních částí webové stránky a doporučení k budoucím SEO úpravám.
Use of social media for recruitment in the Czech and Slovak republic
Ruššinová, Dominika ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání sociálních médií při náboru zaměstnanců v České a Slovenské republice. Práce se skládá ze dvou částí. V první teoretické části mé práce uvádím základní definice s tímto tématem. Druhá část práce, praktická, se zaměřuje na komparaci využívání sociálních médií při náboru zaměstnanců v České a Slovenské republice HR pracovníky a také využití mezi českými a slovenskými studenty informatiky. Závěrečná část práce se věnuje analýze výsledků získaných ze dvou dotazníků mezi českými a slovenskými studenty informatiky a z rozhovorů s personalisty pracujícími v českých a slovenských IT firmách. Z analýzy plyne, že stejně jako české firmy, stejně i slovenské, využívají při náboru nových zaměstnanců sociální sítě LinkedIn a Facebook. Sociální síť Twitter a GooglePlus firmy vůbec nevyužívají. Mezi studenty je největší zájem o sociální síť LinkedIn, podle výsledků analýzy ostatní sítě nevzbuzují mezi studenty významnou popularitu.
Ekologie a udržitelnost na rozvíjejících se sociálních sítích
Vaněčková, Barbora ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato práce se zabývá tématem komunikace neziskových nestátních organizací v oblasti ekologie a udržitelnosti. Jejím cílem je analyzovat možnosti nových sociálních sítí a zhodnotit jejich vhodnost pro komunikaci daného segmentu s konkrétním příkladem neziskové organizace Green & Away. V první kapitole popisuji druhy neziskových organizací a jejich odlišné komunikační cíle a záměry. Druhá kapitola je věnována shrnutí nejběžnějších sociálních sítí a jejich trendů, především se ale soustředí na nové, neustále rostoucí sociální sítě, jako je Instagram nebo Tumblr. V závěru pak pomocí analýzy komunikačních cílů a současné komunikace organizace Green & Away navrhuji způsoby zefektivnění využívání sítí Facebooku a Twitteru a doporučuji přechod k dalším sociálním sítím. Přínosem této práce je poskytnutí souhrnného přehledu nových sociálních sítí, který může sloužit jako odrazový můstek nového způsobu komunikace s mladou generací nejen pro konkrétní organizaci, ale pro neziskový sektor jako celek.
Social Media as Means of Employee Recruitment
Prokopičová, Eva ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na využívání sociálních sítí k náboru zaměstnanců HR pracovníky a jejich využíváním studenty k hledání práce. Teoretická část obsahuje stručnou definici personalistiky, sociálních médií a sociálních sítí. Podrobněji jsou charakterizovány sociální sítě Facebook, Twitter, a LinkedIn. Praktická část je věnována analýze dat získaných z dotazníků pro HR pracovníky a dotazníků pro studenty. Cílem práce je zhodnotit názor HR pracovníků na využívání sociálních sítí k náboru zaměstnanců a jejich zkušeností s tímto způsobem náboru. Rovněž hodnotí i názor a zkušenosti studentů s využíváním sociálních sítí k hledání práce. Z praktické části je vyvozen závěr, který představuje shrnutí celé bakalářské práce. Záměrem práce je zjistit, zda způsob náboru zaměstnanců prostřednictvím sociálních sítí může nahradit již osvědčené způsoby nebo se jedná pouze o současný trend společnosti. Podle výsledků průzkumu u HR pracovníků a studentů je tento způsob náboru velmi oblíbený a preferovaný. Do budoucna je predikováno, že tento způsob náboru bude ještě více využíván.
Rozhodování o poskytovatelicloudových služeb s ohledem na bezpečnost dat
Račanský, Jan ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Organizace, které si během předchozích let zvykly na provozování svých služeb na vlastní infrastruktuře, dnes stále častěji stojí před rozhodnutím, jestli budou dále provozovat své IT služby tímto způsobem nebo využijí nové možnosti cloudových služeb. Ovšem přechod na tuto novou technologii, kdy svěřují svá data do rukou cizí firmy, doprovází strach z bezpečnosti jejich citlivých dat. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout referenční model, který bude organizacím asistovat při jejich rozhodování o poskytovateli cloudových služeb s ohledem na bezpečnost dat. V závěru práce ověřuje kvalitu a využitelnost tohoto referenčního modelu na základě znalostí a poznatků, které jsou získány během rozhovorů s IT specialisty.
Kredibilita informace v mediální komunikaci
Žáčková, Vladimíra ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou kredibility informací, a to zejména v komunikaci informací směrem od médií k veřejnosti. V práci jsou představeny nejdůležitější pojmy z oblasti teorie informace, médií a mediální komunikace. Hlavní část práce představuje průzkum mezi českými novináři a veřejností, který měl za úkol zjistit, jak tyto dvě skupiny respondentů nahlíží na kredibilitu médií dle jejich typu.
Nasazení Google+ pro efektivní komunikaci v profesním kolektivu
Peter, Martin ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na elektronické sociální sítě a jejich implementaci do společnosti z oboru informačních technologií. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe systematicky navazují. V teoretické části jsou popsány vybrané online sociální sítě se zvýrazněním výhod pro uplatnění v profesním kolektivu a porovnáno využití těchto sociálních sítí v České republice. Následně jsou uvedeny zásady firemní komunikace a jemně navazuje odůvodnění, proč by měly být sociální sítě ve firmách využity s ohledem na právní stránku věci. Praktická část popisuje zkoumaný pracovní kolektiv a analyzuje problémovou situaci, která je v této práci řešena. Pomocí metody vícekriteriálního rozhodování je vybrána nejvhodnější elektronická sociální síť pro zkoumaný pracovní kolektiv a následně je nasazena, resp. implementována do prostředí tohoto kolektivu. Ze sběru dat z praktického využití kolektivem po implementaci, tedy ze zpětné vazby jeho členů, je vyvozen závěr a porovnána úspěšnost či neúspěšnost implementace, resp. výsledný účinek na efektivitu komunikace pro management týmu i pro členy týmu. Na základě výše zmíněného závěru je do budoucna navíc vytvořena sada dalších doporučených změn a inovací při užívání vybrané elektronické sociální sítě v tomto týmu.
Analýza trhu IaaS
Dušek, Michal ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Práce se zaměřuje na cloud computing, jenž se v posledních letech stal technologický trendem a možností jak používat IT služby. Stále rozrůstající se nabídka cloudových služeb přináší nové způsoby pro organizace jak efektivně využívat zdroje. Hlavním cílem práce je analýza trhu Infrastructure as a service, provedená ve formě srovnání vybraných poskytovatelů veřejných IaaS cloudů na základě vícekriteriálního rozhodování. Pro účely analýzy jsou stanovena vhodně kategorizovaná kritéria, na jejichž základě je provedeno porovnání poskytovatelů. Dílčími cíly teoretické části je definice cloud computingu a jeho členění, popis silných a slabých stránek, charakteristika stavu trhu IaaS. Přínosem je aktuální srovnání poskytovatelů IaaS při zohlednění stanovených kritérií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 BÖHMOVÁ, Lenka
5 Böhmová, Lenka
2 Böhmová, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.