Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Use of Project Management Methods in Upgrade of Enterprise Information System
Švecová, Hana ; Doskočil, Radek (oponent) ; Širáňová, Lenka (vedoucí práce)
The content of the bachelor thesis is the use of project management methods in the upgrade of the enterprise information system. The thesis consists of three parts. The first part describes the theoretical background of the thesis necessary for the subsequent processing of the project. The second part contains the own analysis of the technical solution, which is focused on the technical specification of the solution. In the third part, a concrete project plan is developed by using project management tools and methods.
Senzomorická odpověď na audiovizuální podnět u dětí mladšího školního věku
Švecová, Hana ; Panská, Šárka (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název práce Senzomotorická odpověď na audiovizuální podnět u dětí mladšího školního věku. Cíl práce Cílem diplomové práce byla kvantifikace senzomotorické odpovědi na audiovizuální podnět u dívek mladšího školního věku. Metoda Pilotní studie - experimentální výzkum, měření nepřímé. Výsledky Výzkum potvrdil, že skupina dívek, která se věnuje koordinačně-estetickým sportům, dosáhla lepších výsledků senzomotorické odpovědi na audiovizuální podnět v testech jemné i hrubé koordinace, než skupina neprovozující v současné době ani v minulosti žádné aktivity koordinačně-estetického charakteru. Klíčová slova senzomotorika, koordinačně-estetické sporty, taneční podložka, Dance Dance Revolution (DDR), taneční hry Abstract Title Sensorimotor response to the audiovisual impulse of young school age children. The aim of the work The aim of the work was quantification of sensorimotor response to the audiovisual impulse of young school age girls. Method Pilot study - experimental research, indirect measurement. Results Investigation showed that the group of girls who do coordination-aesthetic sports reached better results of sensorimotor response to the audiovisual impulse in the tests of gross and fine coordination than the group of girls who do not or have not been doing coordination-aesthetic sports in the past....
Možnosti zařazení dětí mladších tří let do mateřských škol v mělnickém regionu
Švecová, Hana ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce) ; Opravilová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá věkovou kategorií dětí do tří let a jejich možnostmi přijetí do mateřských škol v tomto regionu. Práce shrnuje obecně všechny dosavadní poznatky o tom, zda je děti tohoto věku možné zařadit do předškolních institucí a za jakých podmínek. Práce se zabývá zajištěním péče, výchovy a vzdělávání dětí mladších tří let, celkovou připraveností mateřských škol v tomto ohledu a stanovisky pedagogické veřejnosti. Teoretická část se podrobně věnuje legislativním podmínkám zařazení dětí mladších tří let do předškolních zařízení, popisuje a charakterizuje vývoj dítěte mezi druhým a třetím rokem života, zabývá se specifickými zvláštnostmi těchto dětí, jejich adaptací a popisuje možnosti přijetí samotnými mateřskými školami. Zkoumá tuto možnost jak z hlediska sociálních potřeb rodiny, tak i se zřetelem na školskou legislativu. Práce nabízí v této oblasti i parciální mezinárodní náhled. V praktické části bylo realizováno výzkumné šetření v mateřských školách metodou rozhovorů s ředitelkami a vedoucími učitelkami, které se vyjadřují k celkové problematice i konkrétním aspektům, jako je přijímání, adaptace, výchova a vzdělávání dětí mladších tří let. Cílem bylo zmapování konkrétních názorů a postojů regionálních mateřských škol s konkrétními zkušenostmi s touto věkovou kategorií. Podstatnou...
Možnosti zařazení dětí mladších tří let do mateřských škol v mělnickém regionu
Švecová, Hana ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce) ; Opravilová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá věkovou kategorií dětí do tří let a jejich možnostmi přijetí do mateřských škol v tomto regionu. Práce shrnuje obecně všechny dosavadní poznatky o tom, zda je děti tohoto věku možné zařadit do předškolních institucí a za jakých podmínek. Práce se zabývá zajištěním péče, výchovy a vzdělávání dětí mladších tří let, celkovou připraveností mateřských škol v tomto ohledu a stanovisky pedagogické veřejnosti. Teoretická část se podrobně věnuje legislativním podmínkám zařazení dětí mladších tří let do předškolních zařízení, popisuje a charakterizuje vývoj dítěte mezi druhým a třetím rokem života, zabývá se specifickými zvláštnostmi těchto dětí, jejich adaptací a popisuje možnosti přijetí samotnými mateřskými školami. Zkoumá tuto možnost jak z hlediska sociálních potřeb rodiny, tak i se zřetelem na školskou legislativu. Práce nabízí v této oblasti i parciální mezinárodní náhled. V praktické části bylo realizováno výzkumné šetření v mateřských školách metodou rozhovorů s ředitelkami a vedoucími učitelkami, které se vyjadřují k celkové problematice i konkrétním aspektům, jako je přijímání, adaptace, výchova a vzdělávání dětí mladších tří let. Cílem bylo zmapování konkrétních názorů a postojů regionálních mateřských škol s konkrétními zkušenostmi s touto věkovou kategorií. Podstatnou...
Senzomorická odpověď na audiovizuální podnět u dětí mladšího školního věku
Švecová, Hana ; Panská, Šárka (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název práce Senzomotorická odpověď na audiovizuální podnět u dětí mladšího školního věku. Cíl práce Cílem diplomové práce byla kvantifikace senzomotorické odpovědi na audiovizuální podnět u dívek mladšího školního věku. Metoda Pilotní studie - experimentální výzkum, měření nepřímé. Výsledky Výzkum potvrdil, že skupina dívek, která se věnuje koordinačně-estetickým sportům, dosáhla lepších výsledků senzomotorické odpovědi na audiovizuální podnět v testech jemné i hrubé koordinace, než skupina neprovozující v současné době ani v minulosti žádné aktivity koordinačně-estetického charakteru. Klíčová slova senzomotorika, koordinačně-estetické sporty, taneční podložka, Dance Dance Revolution (DDR), taneční hry Abstract Title Sensorimotor response to the audiovisual impulse of young school age children. The aim of the work The aim of the work was quantification of sensorimotor response to the audiovisual impulse of young school age girls. Method Pilot study - experimental research, indirect measurement. Results Investigation showed that the group of girls who do coordination-aesthetic sports reached better results of sensorimotor response to the audiovisual impulse in the tests of gross and fine coordination than the group of girls who do not or have not been doing coordination-aesthetic sports in the past....

Viz též: podobná jména autorů
1 Švecová, H.
3 Švecová, Hedvika
2 Švecová, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.