Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multilevel marketing
Křehlíková, Michaela ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Černá, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o Multilevel marketingu (dále MLM) jako podnikatelském odvětví. Cílem práce je zanalyzovat systém MLM ve společnosti Oriflame a potvrdit či vyvrátit, zda je úspěch v MLM závislý na době působení člověka v tomto podnikání, zda samotný úspěch v tomto podnikání závisí na typu a povaze člověka a jestli lze dosáhnout podnikáním v Oriflame finanční nezávislosti. Dále si práce klade za cíl zjistit veřejné mínění o systému MLM jako takovém. Veřejné mínění bude zjišťováno dotazníkovou formou. V teoretické části je popsán MLM jakožto součást přímého prodeje, jeho historie a současné trendy v MLM. Jsou uvedeny neetické a zakázané formy MLM. Práce se dále zaměřuje na motivování a nástroje úspěchu. Praktická část je věnována analýze MLM ve firmě Oriflame a průzkumu veřejného mínění o MLM. V závěru Bakalářské práce je shrnuta celková problematika a výsledky průzkumu veřejného mínění.
Potřeby a zájmy mládeže v oblasti cestovního ruchu
Černá, Jana ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Valovičová, Eliška (oponent)
Práce je věnována cestovnímu ruchu mládeže se zaměřením na potřeby a zájmy. Teoretická část se zabývá problematikou cestovního ruchu tohoto segmentu a marketingovým výzkumem. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření s cílem zjistit preference studentů vybraných vysokých škol v návaznosti na služby poskytované cestovními kancelářemi. Získaná data jsou následně porovnána s informacemi uvedenými v teoretické části a slouží jako východiska pro marketingové doporučení cestovní kanceláři Autoturist, a. s.
Internetový marketing
ČERNÁ, Jana
Tématem diplomové práce je "Internetový marketing". Cílem práce je analyzovat současné využívané nástroje internetového marketingu ve vybraném internetovém obchodě. Na základě analýzy jsem poté navrhla vhodná řešení na zvýšení efektivity internetového marketingu. Analýzu jsem provedla v internetovém obchodě levne-boty.cz, který se zabývá prodejem obuvi na sport a volný čas. V teoretické části se zabývám marketingem a jeho vztahem k internetu, internetovým marketingem a jeho nástroji, které tvoří marketingový a komunikační mix. Dále jsem popsala legislativu upravující fungování internetového obchodu. V praktické části jsem provedla analýzy internetového obchodu levne-boty.cz. Popsala jsem zde společnost a její fungování, cílovou skupinu zákazníků, konkurenci, marketingový mix, reklamu a public relations, návštěvnost atd. Také jsem vyhodnotila návratnosti investic do konkrétní reklamní kampaně.
Akční výbory Národní fronty a kultura
ČERNÁ, Jana
Předkládaná bakalářská práce Akční výbory Národní fronty a kultura má za cíl představit akční výbory jako instituci, která plnila funkci převodové páky komunistického reţimu po únoru roku 1948. V práci je kladen velký důraz na jejich očistnou funkci - tedy na způsob, jakým se společnost zbavovala umělců s nepřátelským pohledem na nově budovaný socialisticko-demokratický stát. Na základě konkrétních případů jsou zhodnocena nejen kritéria postihů, výběr obětí, politická manipulace, ale také míra dopadu na osobní a profesní ţivot umělců. Pozornost je také věnována stoupající vlně protestů proti rozhodnutím akčních výborů během první poloviny roku 1948 a jejímu potlačení díky vydání nového zákona, který činnost akčních výborů zpětně legalizoval. V poslední části bakalářské práce je vylíčena činnost akčních výborů od druhé poloviny roku 1948. Jedná se o období, kdy hlavní úkol očisty společnosti byl jiţ splněn, a akční výbory tak pomalu začaly ztrácet svůj status. Cílem se stalo zobrazit přeměnu akčních výborů z instituce, která společnost přetvářela a tvořila, v organizaci, která byla společností pouze trpěna.
Chudoba v názorech mladých
ČERNÁ, Jana
Chudoba je velmi komplexní a složitý pojem, a v současné době je považována za jeden z nejvážnějších problémů globalizovaného světa. Chudobu lze chápat jako výraz extrémní nerovnosti, respektive jako distanci určité části populace nejen od bohatých, ale i od celého zbytku populace. V současném světě se nerovnost i chudoba stále generují a roztržka mezi bohatstvím a chudobou narůstá jak v globálním, tak i v národním měřítku. Celá práce byla rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, jako jsou například: chudoba v globálním pohledu, druhy chudoby, její monitorování a měření, nerovnost, nezaměstnanost, skupiny obyvatelstva ohrožené chudobou a sociálním vyloučením. Rovněž je v této práci popsán vliv sociálních transferů v souvislosti s chudobou. Na základě stanovených hypotéz jsou v teoretické části okrajově zmíněna i klíčová témata, která se týkají životních hodnot a postojů mladých lidí a také rozdílů mezi muži a ženami v oblasti biologické, psychologické a sociální. Cílem práce bylo zjistit percepci chudoby v myšlení mladých lidí. Výzkum byl realizován na vybraných školách pomocí anonymních dotazníků. Každý dotazník obsahoval deset otázek. Výsledky výzkumu jsou uvedeny v praktické části diplomové práce v kapitole {\clqq}Výsledky``.
Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě
ČERNÁ, Jana
Marketing má v současné době stále větší význam a každá firma by se jím měla důkladně zabývat. Aby firma mohla v daném odvětví obstát, musí získávat co nejpřesnější informace o konkurenci, dodavatelích, zákaznících a s pomocí těchto údajů vypracovávat marketingové strategie. V teoretické části této bakalářské práce je popsán marketing, marketingové prostředí a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy aplikovány na konkrétní podnik {--} ARBO, spol. s r. o. Marketingové prostředí je analyzováno pomocí Porterova modelu pěti sil a STEP analýzy.
Analýza marketingové komunikace ve zvoleném podniku služeb a návrh možných zlepšení
ČERNÁ, Jana
Diplomová práce je zaměřena na analýzu řízení služeb a vztahů se zákazníky ve wellness hotelu Rezidence v Nových Hradech s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj podniku. Cílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj podniku, kvalitu marketigové prezentace a komunikace služeb. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků, trendů v komunikaci následované vzájemnou komparací těchto dvou úhlů pohledu. Hlavním cílem bylo vytvoření návrhu učitých zlepšení resp. zvýšení konkurenceschoponosti nabídky této firmy.
Program dobrovolnictví v nemocnicích
Černá, Jana ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Ulrich, Břetislav (oponent)
Práce popisuje Dobrovolnický program ve FN Motol. Může sloužit jako návod pro nemocnice a jiné organizace, kde dobrovolníky nemají, ale uvažují o nich. Dále se zabývá odlištnostmi mezi ziskovým a neziskovým sektorem. Teoretické poznatky jsou doplněny současným fungujícím příkladem ve FN Motol, která je v tomto směru vzorem pro nemocnice v ČR i zahraničí.
Leasingové financování
Fialová, Martina ; Zapletalová, Jitka (vedoucí práce) ; Černá, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je připravit jakousi metodickou příručku pro zájemce o leasingové financování, která spotřebiteli usnadní rozhodování o této variantě financování investic a přinese mu maximum užitku. Zároveň obsahuje určité řešení, které přispěje eliminovat problém všech společností, což je míra krytí rizika spojeného s finanční operací. Proto je zde návrh klasifikace rizikovosti, který bude možné použít jako metodický model pro leasingové společnosti.V dnešní době je již leasing jedním z neodmyslitelných fenoménů rozvinutých tržních ekonomik. Leasing lze definovat jako formu pronájmu výrobních prostředků nebo výrobků dlouhodobé spotřeby za sjednané nájemné. Tento způsob financování přináší nájemci různé výhody. V první řadě představuje jeden z externích zdrojů pro pořízení investic, kdy financování cizím kapitálem nevyžaduje mobilizaci vlastních prostředků a umožňuje podniku využívat finančně náročnou investici bez úměrného zadlužení. Leasingové financování, tak jako každá jiná forma financování, je po dobu obchodního vztahu mezi leasingovou společností a nájemcem ovlivňováno řadou faktorů, které přináší realita podnikatelského života. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. Teoretická část pojednává o významu, definici a historickém vývoji leasingového financování v Českých zemích. Jsou zde popsány základní formy leasingu a skladba leasingové smlouvy. Nechybí ani daňová problematika tohoto financování z pohledu daně z příjmů a daně z přidané hodnoty. Pro zájemce o leasingové financování je zde zařazena také kapitola týkající se teoretického rozboru výhodnosti leasingu. Je zde rozebráno zajištění těchto obchodních operací, se kterými se leasingový nájemce může při sjednávání leasingových obchodů nejčastěji setkat. Analytická část obsahuje seznámení s firmou S MORAVA Leasing, a.s., která se na trhu leasingového financování pohybuje již řadu let. Nechybí postup uzavírání leasingových smluv krok po kroku. Prakticky je zde předvedeno účtování leasingu, jak z pohledu nájemce, tak ze strany pronajímatele. Daňové aspekty daně z příjmů a daně z přidané hodnoty jsou zde podány v přehledných příkladech. V závěru analytické části práce je provedeno hodnocení způsobů pořízení investic, mezi kterými se investor může rozhodovat a pro potřeby leasingových společností je zde navržena klasifikace rizikovosti komodit, které bývají nejčastěji předmětem leasingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 ČERNÁ, Jitka
32 Černá, Jana
4 Černá, Jana,
7 Černá, Jaroslava
1 Černá, Jaroslava Bc.
1 Černá, Jesika
13 Černá, Jitka
4 Černá, Johana
1 Černá, Johanka
1 Černá, Julia
4 Černá, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.