Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  začátekpředchozí139 - 148dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění absolventů studijního programu Tělesná výchova a sport UK FTVS na trhu práce
Omcirk, Vilém ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Hobza, Vladimír (oponent) ; Němec, Otakar (oponent)
Tato disertační práce se zabývá uplatněním prezenčních magisterských absolventů studijního programu Tělesná výchova a sport Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy na trhu práce. V teoretické části byla provedena rešerše aktuálního stavu poznání v uplatnění absolventů na trhu práce, zejména absolventů vysokoškolských. Na základě této rešerše byl operacionalizován konstrukt uplatnění absolventa Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy a byl sestaven hlavní nástroj provedeného výběrového šetření a tím byl elektronický výzkumný dotazník. Základní soubor výzkumu byl tvořen absolventy prezenční formy magisterského studia z let 2010 až 2015 z oborů Učitelství pro střední školy (dvouoborové), Tělesná výchova a sport (jednooborové), Vojenská tělovýchova a Management tělesné výchovy a sportu. Celkem bylo získáno 346 dotazníků z 671 možných (návratnost 52%). Ve výsledkové části byla získaná data nejprve podrobena chí-kvadrát testu na základě 3 identifikačních proměnných (pohlaví respondentů, obor studia a rok absolvování studia) a následně byly odprezentovány jednotlivé výsledky výzkumu. Tyto výsledky se týkaly zejména přechodu respondentů na trh práce po absolvování magisterského studia (mj. i zkušenosti s dobrovolnou a nedobrovolnou nezaměstnaností), současné práce respondentů (mj....
Manažersko marketingová koncepce produkce pro rozvoj motocyklového sportu
Kraft, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Vávrová, Věra (oponent)
Název: Manažersko-marketingová koncepce produkce pro rozvoj motocyklového sportu Cíle: Cílem práce je posoudit možnost propojení koncepce motocyklového sportu pro všechny s vybraným segmentem produkce sportovního náčiní (motocyklů) a navrhnout manažersko-marketingovou koncepci tuzemského výrobce motocyklů pro tento vybraný segment, aby se jím ovlivňovaný sport úspěšně rozvíjel. Tento kombinovaný funkčně objektový cíl v sobě zahrnuje jak funkční stránku: posouzení možnosti propojení koncepce sportu pro všechny s vybraným segmentem produkce sportovního náčiní, tak stránku objektovou: navrhnout manažersko-marketingovou koncepci tuzemského výrobce motocyklů pro vybraný segment. Metody: V práci jsou využity jak obecně vědní metody, tak specifické metody používané v ekonomických vědách. Z empirických metod je použit v rámci prováděné studie experiment a dotazníkový průzkum s užitím abdukce, jako zástupce skupiny teoretických, resp. logických metod. Z explanačních metod jsou v práci aplikovány analýza, syntéza a abstrakce; kvantitativní data byla využita pro dedukci možných kauzálních vztahů, indukce napomohla formulaci závěrů relevantních pro cíl práce. Významnou metodou práce je rovněž komparace, zejména komparace v čase, ale také analogie a specifikace směřující k vymezení místa motocyklového sportu v...
Efektivnost reklamy na stadionech Extraligy ledního hokeje v ČR pro firmy sponzorující sport
Vilímovská, Barbora ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Efektivnost reklamy na stadionech hokejové extraligy v ČR pro firmy sponzorující sport. Cíl: Vyjádření a vyhodnocení efektivnosti reklamy na stadionech hokejové extraligy v ČR. Metody: Kvantitativní výzkum spočívající v získání specifických dat z českých extraligových stadionů a jejich následné porovnání v rámci určených oblastních celků. Použity jsou zejména metody popisné analýzy, kvantitativního dotazování, obsahové analýzy, výpočtu vybraných mediálních ukazatelů a komparace. Výsledky: Výpočtem indexů efektivnosti ze získaných dat, byla číselně vyjádřena efektivnost reklamy na stadionech ELH. Data byla následně statisticky a graficky zpracována. Byly vyhodnoceny a porovnány efektivnosti inzerce v rámci stadionů i jednotlivých typů reklamních ploch. Díky nízkému počtu respondentů byly určeny pouze demonstrativně nejefektivnější a nejméně efektivní způsoby inzerce na určitých stadionech. Klíčová slova: efektivnost, efektivnost reklamy, sportovní reklama, sponzoring sportu
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Voráček, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent)
Název: Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha Cíl: Hlavním cílem disertační práce je prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit, zda a jaký efekt má využití sportovních osobností v marketingové komunikaci firem jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace, tzv. generace Y, v regionu Praha. Metody: V disertační práci je využito dotazníkového šetření a následných skupinových diskusí. Pro tvorbu dotazníku slouží jako podklad americká verze původního dotazníku autorů BUSH, MARTIN, BUSH (2004). Dotazník nejdříve podstupuje proces transkulturního převodu, při kterém je využito metody modifikovaného přímého překladu a dále konfirmatorní faktorové analýzy. Toto šetření zahrnuje vzorek 416 respondentů, kteří jsou studenty pražských středních a vysokých škol. Skupinové diskuse jsou provedeny se čtyřmi skupinami čítajícími celkem 41 respondentů. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že využití sportovních osobností v marketingové komunikaci u generace Y nemá prokazatelný efekt na pozitivní ústní komunikaci ("word-of-mouth") a na tendenci k přechodu ke konkurenci, střídání značek, chování při nespokojenosti se značkou (firmou). Na loajalitu ke značce může mít tento komunikační nástroj nepřímý pozitivní efekt ve formě...
Comparison of benefits and drawbacks of sport sponsorship as opposed to traditional advertising
Belovski, Sašo ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Foret, Miroslav (oponent) ; Ševčík, Miroslav (oponent)
Charles University in Prague Dissertation Work Faculty of Physical Education and Sport Bibliografická identifikace: Autorovo křesní jméno a příjmení: Sašo Belovski Název disertační práce: Srovnání výhod a nevýhod Sportovního sponzorství oproti tradiční reklamě Obor: Sportovní Management Vedoucí disertační práce: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. Rok prezentace: 2017 Anotace Cílem této dizertační práce je odpovědět zda rozhodující činitelé v oblasti marketingu upřednostňují a z pravidla využívají reklamu nebo sportovní sponzorství a které jsou rozhodujícími faktory, které je mohou přesvědčit, aby byli nakloněny k prvnímu či druhému propagačnímu nástroji. Hlavní výzkum se opírá o kvalitní metodu 'fenomenologického studia' s cílem porozumět tomu jak jednotlivci (manažeři) vnímají určitou zkušenost v každodenních procesech, které činí logiku v reálném životě, t.j. jaký smysl a jaké jsou jejich zkušenosti strukturovány pokud jde o daný jev (dva propagační nástroje)? Tato znalost byla zachycena osobními rozhovory s relevantními osobami s rozhodovací pravomocí z osmi renomovaných značek. Obdrželi částečně strukturovaný dotazník s volnými otázkami, které je motivovaly ke sdílení svých názorů a pocitů. Výsledky těchto rozhovorů byli interpretovány narativní metodou. Byla vytvořena maticová tabulka, která vysvětluje a...
Sportovec jako předmět mezinárodního obchodu a geneze jeho ceny
Veselá, Kateřina ; Kraft, Jiří (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Sportovec jako předmět mezinárodního obchodu a geneze jeho ceny Cíle: Hlavním cílem práce je zpracování problematiky mezinárodních přestupů profesionálních hráčů fotbalu a ledního hokeje a rozbor jednotlivých aspektů hráčských přestupů, hodnoty hráče a jeho tržní ceny. Metody: Při tvorbě práce byla pro zpracování dostupných dat použita metoda deskripce a teoretické reflexe. Pro zisk dalších informací potřebných pro práci byla využita metoda rozhovoru. Výsledky: Práce obsahuje soubor poznatků publikovaných v dostupné literatuře týkající se daného tématu, který spolu s informacemi získanými pomocí řízených rozhovorů s experty v oblasti sportu tvoří východisko pro lepší objasnění principů transferového trhu hráčů. Práce blíže zpracovává faktory ovlivňující přestupní částku. V práci je diskutován dostupný model oceňování hráčů, zejména jeho využitelnost v praxi. Přínosem diplomové práce je ucelený přehled o hráčských přestupech a tvorbě přestupní částky hráčů. Klíčová slova: fotbal, lední hokej, oceňování hráčů, hodnota hráče, přestupní částka, cena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Leadership v neziskových sportovních organizacích
Říhová, Michaela ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Leadership v neziskových sportovních organizacích Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem probíhá managementship a leadership v neziskových sportovních organizacích na území České republice. Problematika managementshipu je zaměřena na specifické požadavky zaměstnavatelů na pracovníky, jejich kvalifikaci, znalosti a dovednosti. Dále pak na motivaci zaměstnanců, včetně hodnocení a odměňování pracovníků, nefinanční stimuly a jejich příležitosti k dalšímu osobnímu růstu. Problematika leadershipu je zaměřena na charakteristické rysy manažera, jeho styl vedení a role v organizaci. Dále pak na situační podmínky úspěchu a neúspěchu. Metody: Výzkum problematiky managementshipu je proveden pomocí dotazníku. Další použitou metodou je rozhovor, který je zaměřen na problematiku leadershipu. Rozhovory budou probíhat s manažery ve funkci vedení neziskových organizací ve sportu. Výsledky: Na základě výsledků dotazníkového výzkumu bylo zjištěno, že podstata managementshipu v neziskových organizacích se nijak zásadně neliší od obecných zásad. Rozhovory prokázaly, že neziskové organizace ve sportu vyhledávají podobné typy osobností, upřednostňují stejný styl vedení a potýkají se s obdobnými problémy. Klíčová slova: leadership, styly vedení lidí, neziskové sportovní organizace
Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall
Šperková, Barbora ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall Cíle: Hlavním cílem této práce je popsat marketingovou koncepci Bosu Nymburk Sport a Dancehall a zhodnotit její marketingový mix 7P. Dalším cílem je navrhnout opatření ke zlepšení této koncepce. Metody: Informace o provozu fitcentra byly získány díky návštěvám nabízených lekcí. Pro získání dalších potřebných informací byl proveden polostrukturovaný rozhovor se zakladatelkou. Ke zjištění názorů od zákazníků byla použita kvantitativní metoda elektronické dotazování. Výsledky: Téměř všechny aspekty marketingového mixu Bosu Nymburk byly hodnocené pozitivně. Díky bakalářské práci bylo možné navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení služeb fitness centra a jejich případná realizace by měla vést k ještě spokojenějším zákazníkům. Klíčová slova: marketing sportu, sportovní služby, marketingový mix služeb, marketingový výzkum
Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití ve sportu
Kropáček, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití ve sportu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování studie o aktuálních trendech marketingu na sociálních sítích směrem k využití ve sportu. Metody: V této diplomové práci byly analyzovány současné trendy marketingu na sociálních sítích s aplikací na sport a bylo využito k analýze metody monitoringu, pozorování. Dále bylo v oblasti sportu využito polostrukturovaného interview s PR manažery sportovních organizací a dotazníkového šetření u respondentů se vztahem ke sportu. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce jsou koncipované předpovědi a navržená doporučení marketingových trendů na sociálních sítích pro oblast sportu. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingové trendy, sociální sítě, sportovní marketing.
Brand equity profesionálního sportovního klubu
Navrátilová, Iveta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Brand equity profesionálního sportovního klubu Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem značky profesionálního sportovního klubu. Práce je doplněna odbornými studiemi vztahujícími se k tématu, rozhovorem a realizovaným dotazníkovým šetřením. Hlavním úkolem práce je zjistit, jak fanoušci fotbalového klubu vnímají jeho značku, takzvané brand equity a jak se klub o tuto značku stará ve vztahu ke svým fanouškům. Také zjistíme eventuální nedostatky na stadionu při fotbalovém utkání. Metody: Výzkum vnímání hodnoty značky fanoušky fotbalového klubu je proveden pomocí dotazníku. Další použitou metodou je interview, které proběhne s marketingovým ředitelem klubu. Jeho cílem je zjistit názor klubu na smýšlení jeho fanoušků spolu s rozebráním nedostatků, které fanoušci pociťují. Po vyhodnocení těchto metod jsme provedli konfrontaci. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění hodnoty značky fotbalového klubu vnímanou jeho fanoušky. Předložené návrhy na zlepšení plynou z vnímaných nedostatků fanoušky a ze snahy klubu dosáhnout lepší úrovně ve vztahu ke svému okolí a fanouškům. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, hodnota značky, image

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   začátekpředchozí139 - 148dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.