Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umělá inteligence ve strategických počítačových hrách
Votroubek, Lukáš ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami používanými v umělé inteligenci strategických počítačových her, mnohé z těchto metod jsou však použitelné i v jiných oblastech. Jsou to různé metody pro rozhodování (např. stavové automaty, fuzzy logika, markovy řetězce), plánování (cílem orientované plánování, plánování monte-carlo, plánování založené na případech) a strojového učení (posilové učení, rozhodovací stromy a neuronové sítě). Cílem této práce je tyto metody z různých zdrojů nastudovat a vysvětlit základní princip několika z nich. Poté několik vybraných metod rozebrat více do dopodrobna a implementovat je (cílem orientované plánování a stavový automat). Při implementaci a následném testování byl využit herní engine ORTS, kterým se tato práce také zabývá.
Odhad parametrů objektů z obrazů
Přibyl, Bronislav ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Rapidní rozvoj komunikačních technologií v posledním desetiletí zapříčinil zvýšení objemu informací, které lidé a organizace generují a sdílejí. V současné spleti je stále těžší identifikovat relevantní zprávy, protože ještě neexistují nástroje a techniky pro inteligentní správu informace v masovém měřítku. Obrazová informace je vzhledem k multimediální povaze dnešních médií stále frekventovanější a důležitější. Tato práce popisuje software pro automatický odhad předem definovaných vlastností objektů v obraze. Je také popsána implementace tohoto algoritmu v jazyce C++.
Knihovna pro čtení čárových kódů
Novohradský, Petr ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá dekódováním různých druhů čárových kódů v obraze. Vybrané druhy čárových kódů podrobně popisuje. Představuje přístup k dekódování lineárních i maticových čárových kódů. Praktická část se zabývá návrhem a implementací programové knihovny pro čtení vybraných typů čárových kódů v jazyce Java.
Online editor obrázků
Vodák, Jakub ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro online editaci statického obrazu. Jde především o přívětivé uživatelské rozhraní a jednoduchost. K dispozici jsou základní grafické operace. Aplikace umožňuje vytváření uživatelských účtů a s tím spojenou možnost manipulace a sdílení obrázků. Je využito prostředí Adobe Flash a programovacího jazyka ActionScript 3.0.
Vestavěný terminál pro podporu organizace závodů v orientačních sportech
Kavan, Tomáš ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu a výrobě prototypu terminálu pro podporu organizace závodů v orientačních sportech. Cílem práce je integrace všech důležitých komponent výpočetní techniky používaných při organizaci závodu nebo tréninků v orientačních sportech do podoby přenosného kompaktního vestavěného systému o velikosti běžného terminálu pro akceptaci platebních karet. Sekundárním cílem je tvorba multiplatformní Open Source knihovny pro komunikaci s jednotkami SportIdent.
Cyklistický/běžecký tréninkový deník využívající GPS data
Matera, Tomáš ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implemetovat multiplatformní aplikaci tréninkového deníku využívajícího GPS data. První část práce je věnovaná teorii sportovního tréninku, vedení tréninkového deníku a GPS technologii. Ve druhé části je pak popsán návrh a implementace aplikace na základě tohoto teoretického podkladu.
Systém archivace dokumentů
Grochol, David ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Ševcovic, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření systému pro převod papírových archívů do digitální podoby, vytváření nových archívů a správa těchto archívů. Aplikace umožňuje získávání obrazových dat pomocí externího zařízení a ukládání do databáze. Důležitou požadovanou vlastností je práce v režimu online i offline. Implementace aplikace je v jazyce C#. Aplikace po spuštění spolupracuje se serverem MySQL a pro sdílení dat využívá aplikaci třetí strany.
Detekce ohně v obraze a videu
Poledník, Tomáš ; Juránková, Markéta (oponent) ; Přibyl, Bronislav (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá detekcí ohně v obraze a videu. Pozornost je věnována již existujícím metodám a známým přístupům k detekci ohně. Na základe analýzy popsaných metod je pak navržen, implementován a otestován detektor ohně sledující atributy jeho barvy a pohybu. Implementovaný detektor dosahuje až 90% množství správných detekcií.
Databázový archív obrazových medicínských dat
Lerch, Kamil ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou správy a zobrazení medicínských obrazových dat. Analyzuje problém získání informací z medicínského  formátu DICOM a jejich efektivní ukládání. Systém je navržen jako aplikace s grafickým klientem. Poskytuje rozhraní pro import dat ve formátu DICOM a rozhraní pro vyhledávání dat v databázi a jejich zobrazení. Implementace byla provedena v jazyce Java s podporou databáze SQLite.
Detekce zeleně v obraze
Černá, Tereza ; Herout, Adam (oponent) ; Přibyl, Bronislav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí vegetace v obraze. Jsou zde popsány přístupy k detekci vegetace. Pro vytvoření aplikace byla vybrána metoda detekce trávy ve videu v reálném čase. V práci je navrhnut nový způsob vyhodnocení metody, aplikace realizuje původní vyhodnocení po pixelech i nový způsob vyhodnocení po segmentech. Funkce detekce je ověřena na testovací sadě. V závěru práce jsou porovnány výsledky obou přístupů vyhodnocení a popsány výsledky testování. Úspěšnost správně detekované vegetace se pohybuje až k 86,32 %.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.