Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum nákupního chování českých fotbalistů na trhu s kopačkami
Fried, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum nákupního chování českých fotbalistů na trhu s kopačkami Cíle práce: Hlavním cílem této diplomové práce je bližší poznání nákupního chování cílové skupiny českých fotbalistů všech výkonnostních úrovní na trhu s kopačkami. Metody: V této diplomové práci jsou použity metody elektronické dotazování a Chí-kvadrát test. Výsledky: Výsledkem práce jsou nové poznatky v oblasti nákupního chování českých fotbalistů na trhu s kopačkami. Tyto poznatky jsou shrnuty v kapitole závěry a plynou z nich doporučení pro subjekty aktivní na českém trhu s kopačkami. Klíčová slova: fotbal, sportovní produkt, kopačky, marketingový výzkum, nákupní chování
Projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013
Fried, Jan ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013 Cíle práce: Hlavním cílem je vytvořit projekt managementu sportovní akce OVB Cup Praha 2013. Metody: Zvolil jsem tyto metody: zúčastněné pozorování, popisná analýza, rozhovor pomocí návodu, metoda brainstormingu, analýza konkurence a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem této práce by měl být projekt pro uspořádání sportovní akce OVB Cup Praha 2013. Obecně pak nastíní sportovním manažerům postupy, které je nutné provést při organizaci sportovní akce. Klíčová slova: futsal, sportovní akce, management sportovní akce, projektový management, marketing, sponzoring
Evaluation of Entrepreneurial Opportunities
Laboutka, Tomáš ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Fried, Jan (oponent)
Cílem této práce je poskytnutí náhledu do procesů, které podnikatelé skutečně využívají při vyhodnocování podnikatelských příležitostí První část je zaměřená na teoretický kontext daného tématu a poskytuje komplexní náhled na existující akademické zdroje. V této části je sestaveno šest tezí, které dávají základ teorii vyhodnocování podnikatelských příležitostí. Druhá část si klade za cíl empiricky testovat a analyzovat těchto šest tezí. Výzkum je postaven na 31 osobních rozhovorech s vysoce zkušenými podnikateli z České republiky. Praktické návrhy jsou poskytnuty jak akademikům, tak i podnikatelům ve formě deseti hlavních doporučení.
Nové požadavky na SW produkty
Fried, Jan ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Hanáček, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je analýza českého trhu podnikových informačních systémů (IS) a predikce budoucích trendů, a to především s důrazem na nové příležitosti pro segment malých a středních podniků, a zároveň definice konkrétních východisek relevantních nejen v aktuální ekonomické situaci -- orientace na trhu podnikových IS, specifika uvnitř segmentu MSP, přínosy a možnosti eliminace negativních dopadů pro společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.