Název: Marketingový výzkum nákupního chování českých fotbalistů na trhu s kopačkami
Překlad názvu: Marketing investigation of the consumer's behaviour of Czech footballers on the market with football shoes
Autoři: Fried, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fotbal; kopačky; marketingový výzkum; nákupní chování; sportovní produkt; consumer's behaviour; football; football shoes; marketing investigation; sporting good

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/77311

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-346818


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet