| |
| |
| |
| |
| |
|
Možnosti spolufinancování podnikatelských projektů dle regionálních operačních programů
Novotná, Andrea ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je seznámit s možnostmi získání finančních podpor pro malé a střední podnikatele a podniky. A to dle regionálních operačních programů vytvořených Evropskou unií právě na podporu podnikatelských projektů podnikatelů z tohoto dynamicky se rozvíjejícího sektoru tržního hospodářství. Diplomová práce objasňuje charakteristiku, podmínky a možnosti regionálních operačních programů a způsob a postup vypracování studie proveditelnosti jako jednoho z nejvýznamnějších hodnotících ukazatelů podnikatelských projektů přesně podle osnovy, požadavků a podmínek konkrétního regionálního programu v rámci strukturálních fondů EU.
|
|
Výzkum používání marketingových nástrojů v řízení firem
Dočekalová, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
V této diplomové práci je proveden marketingový výzkum ve vybraném souboru malých a středních firem. Výzkum se zabývá používanými marketingovými nástroji (především základním marketingovým mixem -- 4P) v řízení malých a středních podniků. Výsledky vlastního marketingového výzkumu jsou porovnány s výsledky marketingového výzkumu provedeného v letech 2004 a 2005 Ekonomicko-správní fakultou brněnské Masarykovy univerzity.
|
| |
| |
|
Marketingový mix vybrané firmy
Čapek, Michal ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Lenk, Jiří (oponent)
Tématické zaměření práce je marketing malých a středních firem. Práce se zabývá konkrétní malou firmou, která se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Autor analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmě pomohly oživit zájem zákazníků.
|