Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,544 záznamů.  začátekpředchozí1535 - 1544  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
Zelenková, Markéta ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kopřiva, Tomáš (oponent)
Cílem práce bylo popsat různé druhy komerčních komunikací a možnosti jejich využití při podpoře značky Tatranky Opavia. Konkrétně zde bylo pojednáno o reklamě, Public Relations, sponzoringu, podopře prodeje a direct mailu. Ve druhé části byly zanalyzovány kampaně, které již na Tatrankách proběhly, konkrétně v létě roku 2005 kampaň "60 let společně na cestách" a kampaň z roku 2006 "Pomůžete nám zpátky do přírody?". Na základě této analýzy a zhodnocení úspěšnosti byl navržen směr kampaní do budoucna.
Tools of political marketing
Friedová, Paulína ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Stehlík, Eduard (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá prítomnosťou politického marketingu na Slovensku v predvolebnom období parlamentných volieb do Národnej rady roku 2006. Využívanie základných marketingových nástrojov v politike ? produktu, ceny, distribúcie a reklamy je analyzované vo volebných kampaniach dvoch kandidujúcich strán: dovtedy vládnej, pravicovej SDKÚ-DS a opozičnej, ľavicovej strany SMER-DS. Práca analyzuje obe volebné kampane z pohľadu marketingu.
Analýza novinářské nezávislosti v segmentu stavebních spořitelen v souvislosti s jejich výdaji na reklamu
Lagová, Lucie ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Čermák, Petr (oponent)
Diplomová práce zkoumá potenciální závislost mezi články o stavebních spořitelnách publikovanými v médiích během června 2005 a května 2006 a mezi jejich reklamními výdaji do relevantních médií. V teoretické části je představen historický vývoj tří stěžejních témat diplomové práce ? žurnalistiky, reklamy a public relations. V dalších kapitolách jsou představeny stavební spořitelny na trhu, jejich komunikační strategie, reklamní výdaje a články o nich publikované. Analytická část obsahuje dvě samostatné analýzy. Obecná analýza zkoumá existenci/neexistenci závislosti mezi články publikovanými v médiích a reklamními výdaji spořitelen bez rozlišení jednotlivých médií. Výběrová analýza pak zkoumá existenci/neexistenci vztahů mezi sledovanými proměnnými v závislosti na typu médií, a dále pak v jednotlivých mediálních titulech.
Posouzení nástrojů marketingového mixu se zaměřením na komunikaci ve vybrané firmě
Dvořáková, Lenka Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadrava, Karel (oponent)
Autorka v práci rozšiřovala poznatky z bakalářské práce, kde bylo zjišťováno a popisováno fungování nástrojů marketingového mixu v České spořitelně, a. s. Diplomová práce již byla zaměřena především na komunikační mix a zhodnocení jeho fungování. Součástí bylo také provedení dotazníkové šetření.
Zapojení celebrit v reklamě
Vopasek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce analyzuje rozdíly v postojích a vnímání reklamy se známou osobností lidmi s vyšším zájmem o svět známých osobností a bulvár. Dále se zabývá vhodností a účinností zapojení známých osobností v reklamě. Dále obsahuje porovnání zapojení celebrit v reklamě formou doporučení (testimonialu) vs. hraní role. V práci je rovněž uvedeno srovnání 18 známých osobností popuární kultury pomocí metody BAV.
Trendy ve vývoji rozhlasu jako komunikačního média
Medek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Konvalina, Miroslav (oponent)
Práce charakterizuje podstatné trendy, které se na rozhlasovém trhu v poslední letech vyvinuly. Postihuje jejich význam jednak pro možnosti marketingové komunikace, jednak pro možnosti daného média coby specifického produktu. Důraz klade na trendy ve vývoji rozhlasové reklamy, trendy v digitálním vysílání a pozici rozhlasu v mediálním mixu. Práce se zabývá klesající poslechovostí rozhlasu, fragmentací trhu, možnostmi digitálního vysílání nebo narůstajícím vlivem satelitního rozhlasu v USA. Zvláštní kapitoly jsou věnovány internetovému vysílání a podcastingu. Většina získaných dat pochází z amerických lokálních rozhlasových trhů.
Nekalá soutěž v právu Evropské unie
Čillíková, Dana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Jakl, Ladislav (oponent)
Práce je věnovaná vývoji a obsahu práva nekalé soutěže v Evropské unii se zaměřením na nejnovější vývoj a judikaturu. Právo nekalé soutěže je upraveno především směrnicemi, tedy sekundárním právem, a dotváří jej judikatura Evropského soudního dvora. V práci je zahrnut výklad směrnic a judikátů k jednotlivým skutkovým podstatám nekalé soutěže a stručné srovnání právní úpravy v některých členských státech.
Celebrity v reklamě
Baráthová, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce se zaměřuje na tematiku zahraniční celebrity v české televizní reklamě. Analyzuje 5 reklam na mezinárodné úrovni, ve kterých vystupují světoznámé osobnosti. Teoretická část zahrňuje kapitoly, které vysvětlují základní pojmy spojené s touto tematikou. Ve praktické části jsou uvedeny testy provedené na základě údajů z osobních individuálních dotazníků. Testování závislostí mezi odpovědi a demografickými charakteristikami respondentů proběhlo pomocí programu Statgraphics.
Finanční analýza společnosti Euro RSCG, a. s.
Bauer, Vladimír ; Grünwald, Rolf (vedoucí práce) ; Korbová, Radana (oponent)
Cílem práce je posoudit finanční zdraví společnosti Euro RSCG, a. s. s důrazem na charakteristiky reklamního odvětví. První část práce se věnuje popisu reklamního odvětví a blíže jsou popsány pojmy reklama, komunikační proces, subjekty reklamního trhu. Samotatná kapitola je věnována popisu reklamních médií a mediálním ukazatelům. V další část je zaměřená na společnost Euro RSCG, a. s. Další část obsahuje finanční analýzu vybrané společnosti.
Celebrity v reklamě na alkoholické nápoje
Vrátil, Jiří Mgr. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kališová, Libuše (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit doporučení pro výběr celebrity do reklamy na alkoholické nápoje, respektive tří tuzemských značek (Becherovka, Absinth a Královská medovina). Uvádím použitou metodiku, dále se věnuji vlastnímu výběru značek alkoholických nápojů (proč jsem se rozhodl pro dané brandy) a předkládám stručnou charakteristiku jak nápojů, tak výrobců, pro které mohou být výstupy mé práce zejména užitečné. Následuje výběr charakteristik a vlastností člověka, jež by měly odpovídat image jednotlivých značek alkoholických nápojů a výběr celebrit potenciálně vhodných k propagaci zvolených značek. Poté prezentuji výsledky vlastního marketingového šetření, jehož hlavním cílem byl výběr celebrit vhodných k propagaci výše jmenovaných nápojů (doplňkově jsem pak na základě zmíněného výzkumu určil optimální prostředí pro exekuci reklamy).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,544 záznamů.   začátekpředchozí1535 - 1544  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.