|
Náklady na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu
Janečková, Hana ; Vančurová, Alena (vedoucí práce) ; Slintáková, Barbora (oponent)
Práce se zabývá analýzou uplatňování nákladů na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu. Hlavní části práce jsou věnovány analýze systému uvedených nákladů v České republice a ve Velké Británii s cílem jejich vzájemné komparace. V práci jsou uvedeny přístupy evropských států k uplatňování nákladů na reprezentaci jako daňově uznatelných. Autor se zaměřuje zejména na analýzu rozdílů spočívajících především v odlišném pojetí samotného pojmu nákladů na reprezentaci. Za významnou výhodu Velké Británie považuje autor detailní rozpracování přístupu k uvedené skupině nákladů, neboť tím dochází k odstraňování nejasností a minimalizaci pochybností týkající se výkladu samotné legislativy.
|
| |
| |
|
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku NAREX s. r. o.
Fulínová, Kateřina ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce seznamuje s firmou Narex Bystřice s. r. o., s její historií, současností a podává o ni základní informace. Pomocí SWOT analýzy provádí zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb firmy. Práce dále obsahuje analýzu nástrojů marketingového mixu (produkt, propagace, distribuce a cena) ve firmě Narex Bystřice s. r. o. V závěru jsou navržena opatření u jednotlivých nástrojů ke zlepšení současné situace podniku na trhu. Součástí práce jsou přílohy, které přináší zajímavosti o firmě.
|
|
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Madeta a.s.
Hadačová, Michaela ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce obsahuje základní informace o firmě Madeta a.s., její historii a současnosti. Pomocí SWOT analýzy zhodnocuje slabé a silné stránky firmy, příležitosti a hrozby. Práce dále analyzuje marketingové nástroje v pořadí produkt, propagace, distribuce a cena. Součástí práce je Marketingový výzkum hodnotící dotazník a ochutnávku prováděnou na studentské koleji s 15 studenty. Závěr patří vybraným návrhům na zlepšení stávající situace v podniku.Součástí příloh je ceník produktů firmy a zajímavosti, které se do vlastního obsahu nehodily.
|
| |
|
Cestovní ruch na Plzeňsku
Štěrbová, Radka ; Nezdařilová, Eva (vedoucí práce) ; Patočka, Jiří (oponent)
Práce popisuje a hodnotí stav CR v turistickém regionu Plzeňsko. Na základě toho je provedena SWOT analýza a jsou navrženy možnosti dalšího rozvoje a opatření, která by mohla pomoci nejen ke zvýšení návštěvnosti Plzeňska, ale také k prodloužení pobytu návštěvníka a k celkovému zvýšení atraktivity a povědomí o Plzeňsku. Teoretická část se zabývá pojmem cestovní ruch. Další kapitoly charakterizují Plzeňsko a materiálně - technickou základnu oblasti, analyzují návštěvnost regionu, zabývají se nejvýznamnějšími formami CR, které jsou pro Plzeňsko typické. Jsou uvedeny výsledky vlastního dotazníkového průzkumu a jednotlivé nástroje propagace a podpory rozvoje cestovního ruchu v regionu.
|
|
Propagace Krkonoš
Dattelová, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Vávra, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat všechny komunikační aktivity turistického regionu Krkonoše. První kapitola je věnována marketingové komunikaci a propagaci. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich základní charakteristiku. V druhé kapitole jsou vyzdviženy ty komunikační aktivity, které jsou vhodné pro propagaci regionu. Třetí kapitola představuje Krkonoše, jejich geografické vymezení, přírodní podmínky, historický vývoj a správní členění. Čtvrtá kapitola se týká analýzy potenciálu rozvoje cestovního ruchu v Krkonoších. Obsahem páté kapitoly je SWOT analýza Krkonoš. Šestá kapitola je věnována současné propagaci Krkonoš a veškerým současným komunikačním aktivitám turistického regionu Krkonoše. V sedmé kapitole jsou prezentována navrhovaná opatření pro zkvalitnění propagace Krkonoš.
|
| |
|
Možnosti podnikání vybrané firmy na singapurském trhu
Grégrová, Magda ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Předmětem diplomové práce jsou možnosti vstupu zahraniční firmy na singapurský trh. První část představuje Singapur jednak z hlediska základních informací o teritoriu, obyvatelstvu, obchodních zvyklostech, ekonomickém prostředí, zahraničních vztazích, a jednak se zaměřuje na možnosti, které nabízí tento trh zahraničním exportérům. Pozornost je věnována kulturním specifikům a následně jsou uvedena doporučení vyplývající z interkulturních odlišností ve vztahu k evropské kultuře a ve vztahu k marketingové politice exportující firmy. Druhá část se zabývá českou společností Mauting spol. s.r.o., která vyváží své výrobky do více než 40 zemí světa a rovněž do Singapuru. Pozornost je soustředěna především na mezinárodní marketingovou strategii firmy, důraz je kladen na propagační politiku, adaptaci marketingového mixu na singapurský trh a na závěr je zhodnocena úspěšnost vstupu na singapurský trh.
|