Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí68 - 77dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika certifikace plochy pro vzlety a přistání
Jaša, Marek ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Hammer, Jaromír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je stanovit podmínky pro certifikaci plochy dle požadavků předpisů L14 a LA3 a následně je aplikovat na konkrétní plochu. Dále práce stanovuje podmínky pro vzlety a přistání z jakékoliv plochy, kterými se mimo jiné zabývá zákon č. 49/1997 Sb. o civilním letectví ČR. Práce obsahuje základní informace o několika nejrozšířenějších typech letounů, které by mohly plochu využívat a stanovuje jejich letové výkony pro délku vzletu a přistání. V této souvislosti definuje vzlet, přistání a podmínky mající vliv na jejich délku. V hlavní části je popsána vybraná plocha, její umístění a parametry a jsou stanoveny podmínky, za jakých by mohla být plocha dle výše jmenovaných předpisů využívána či certifikována.
Ověření kvality prototypu výrobku zákazníky
Božek, Alexandr ; Tabas, Marek (oponent) ; Kotek, Luboš (vedoucí práce)
Významnou kategorií zákaznických požadavků na kvalitu jsou tzv. základní požadavky, tedy požadavky, které zákazník nepovažuje za nutné sdělovat, protože je očekává automaticky, nepřemýšlí o nich až do chvíle, kdy je výrobek přestane vykonávat (uspokojovat). Přesto je důležité již v předvýrobní fázi výrobku se těmto požadavkům věnovat. Po vyrobení prototypu je následně třeba naplnění těchto požadavků ověřovat. Cílem bakalářské práce je provést rešerši v této oblasti a vytvořit postup ověřování kvality prototypu výrobku zákazníky a identifikace jejich požadavků a tento postup použít na konkrétním výrobku.
Národní cena České republiky za jakost.
Dočekal, Martin ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s podstatou soutěže „Národní cena České republiky za jakost“ a jejím působením na organizaci a její okolí. Práce je rozdělena do dvou částí, kdy první pojednává o faktických informacích týkajících se Ceny. Popisuje Cenu od počátku vzniku, její historii až do současnosti. Druhá část je zamyšlení nad vlivem této Ceny na organizaci, která ji získala, její zaměstnance, zákazníky, její postavení na trhu jak u nás, tak i v zahraničí.
Deskripce rámů soustružnických strojů.
Míčka, Martin ; Matějka, Petr (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává formou rešerše o rámech soustružnických strojů. Jsou v ní obsaženy základní požadavky, které jsou na rámy kladeny. Z nich se blíže věnuje statické a dynamické tuhosti. V dalších bodech jsou zahrnuty způsoby výroby rámů a materiály, které se při výrobě používají. V neposlední řadě uvádí některé příklady konstrukcí jednotlivých částí rámu a způsoby jejich uchycení na základ stroje.
Požadavky na manažera ve stavebním podniku
Jirátková, Marie ; Hub,, Karel (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké jsou požadavky na manažery ve stavebním podniku. Práce pojednává o tom, jaké jsou na pozici manažera ve stavebnictví kladeny nároky, jaké by měl/a mít schopnosti, a jiné dovednosti. Zjišťuje také, jaké funkce má manažer v podniku na starosti. V teoretické části se autorka snaží vysvětlit základní pojmy, které se vztahují k tématu bakalářské práce. Praktická část je tvořena navrženými pracovními hypotézami, které se snaží, ověřit pomocí dotazníkového průzkumu v jednotlivých stavebních firmách. Bakalantka použila k výzkumu také metodu řízeného rozhovoru. Výsledkem provedené analýzy a verifikace hypotéz jsou závěry a vhodná doporučení pro přípravu a výběr manažerů do stavebních podniků.
Požadavky na manažera stavebního podniku v období znalostní ekonomiky
Vostrčil, Michal ; Myšák, Ing Jaroslav (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce „Požadavky na manažera stavebního podniku v období znalostní ekonomiky“ se v teoretické části práce zaměřovala na to, kdo je to manažer, jaké by měl mít manažer vlastnosti, znalosti, dovednosti a kompetence. Dále také jaké funkce musí manažer vykonávat a jaké role musí zastávat. V praktické části bakalářské byly stanoveny hypotézy, které jsem ověřoval průzkumem ve stavebních firmách, projekčních kanceláří, ateliérech, ale také samotnými manažery. Průzkum zjišťoval požadavky, které jsou v dnešní době kladeny na manažery ve stavebních podnicích.
Systém managementu kvality z pohledu normy ISO 9001:2015 ve vybrané firmě.
Farářová, Eliška ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Rada, Karel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný systém managementu kvality ve firmě KART s.r.o., porovnat ho s aktuálními požadavky normy ISO 9001:2015 a navrhnout realizaci změn do budoucna pro dosažení shody s tímto standardem. Na začátku práce je úvod do problematiky managementu kvality v podnicích a standardů ISO, včetně benefitů aplikace norem do organizací, aktuální požadavky normy ISO 9001:2015 a metodologie použitých nástrojů. Ve druhé části práce, je představení podniku KART s.r.o., hodnotí se plnění požadavků nové revize standardu s aktuálním systémem QMS ve společnosti a identifikují se potřebné změny. Navazují návrhy, v podobě formulací textů do příručky kvality, návrhů tabulek a dalších, na provedení změn v systému managementu kvality v budoucnu, aby se dosáhlo plnění požadavků normy včetně návodu na zpracování navržených podkladů.
Aplikace metod testovací analýzy na mobilní aplikaci
Švanda, Vojtěch ; Doležel, Michal (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provedení test analýzy s využitím vybraných metod založených na specifikaci. Pro potřeby této práce je test analýza provedena na mobilní aplikaci Duolingo určené pro výuku a procvičování cizích jazyků, zejména anglického jazyka. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a část analytickou. Teoretická část se zabývá inženýrstvím požadavků, test analýzou a jejími metodami a taktéž problematikou mobilního testování. Analytická část nejprve podrobněji představuje mobilní aplikaci Duolingo a také základní pojmy s ní spojené. Následně se zabývá tvorbou testovacích případů pomocí metod test analýzy definovaných v teoretické části práce.
Specifikace požadavků na nový informační systém pro proces řízení stížností a reklamací klientů
Brandejsová, Kristýna ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Pokorná, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je specifikace uživatelských požadavků pro proces řízení stížností a reklamací klientů ve vybrané společnosti poskytující finanční služby v České republice. V první části jsou vysvětleny základní teoretická východiska z oblasti procesního řízení a informačních systémů. Zároveň je pojednáno o pohledu na vyřizování stížností a reklamací z pohledu zákazníka. V praktické části diplomové práce je popsán systém vyřizování stížností a reklamací klientů v dané společnosti. Na základě analýzy konkrétního procesu jsou v další části práce specifikovány uživatelské požadavky na nový informační systém a zhodnoceny očekávané přínosy a možná rizika implementace nového informačního systému.
Životní cyklus požadavků na vývoj v prostředí bankovní korporace
Bambas, Pavel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Koten, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá úvodní částí životního cyklu požadavků na vývoj softwaru v bance. Zejména na metody jejich sběru, odhadu velikosti, určení priority a plánování. V práci budou porovnány odlišné přístupy u rigorózních a agilních metodik. Vzhledem k uvedeným poznatkům z praxe v malé bance by měla práce pomoci absolventům vysokých škol, kteří nastupují na pozici byznys analytik/IT koordinátor se základní orientací v problematice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí68 - 77dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.