Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kupní chování uživatelů internetu se zaměřením na český a německý trh
Chorvátová, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním českých a německých internetových uživatelů. Na základě vlastního dotazníkového šetření, analýzy sekundárních zdrojů věnujících se české a německé internetové populaci a jejímu nákupnímu chování a datům z databáze Google Consumer Barometer jsou identifikovány shodné a rozdílné nákupní projevy obou skupin internetových uživatelů. Z nich jsou vyvozena doporučení českým a německým obchodníkům či obchodníkům zvažujícím expanzi na jeden z těchto trhů, jak by mohli lépe reagovat na přání svých zákazníků.
Propagace internetového obchodu
Veselý, Ondřej ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá propagací internetového obchodu. Pro tuto práci byl využit internetový obchod Evoshop.cz, který je prodejcem známé sportovní značky Nike. Cílem této práce je navrhnout na základě vyhodnocení stávajících a nových prvků propagace optimální model propagace pro daný e-shop. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola představuje teoretickou část a věnuje se možnostem komunikace na internetu. Druhá kapitola se věnuje konkrétnímu internetovému obchodu a jeho vývoji, problémům, konkurenci, dotazníky a Swot analýzou e-shopu. A poslední kapitola se zabývá jednotlivými možnostmi propagace e-shopu. Tato práce může sloužit jako podklad pro malé a středně velké internetové obchody, které nehodlají utrácet vysoké finanční částky za svoji propagaci a reklamu, ačkoli chtějí zůstat konkurenceschopnými ve svém oboru.
Proces vzniku internetového obchodu malého nebo středního podniku
Rychtová, Magdaléna ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou internetového obchodu Stavební firmy JAVOS, s.r.o. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy a náležitosti eshopu, propagace e-shopu a legislativa. Druhá část charakterizuje současný stav webových stránek firmy. Dále popisuje vše, co musí internetový obchod dle požadavků majitel splňovat. Nejvíce se zaměřuje na volbu vhodného technického řešení internetového obchodu. Konkrétně porovnává tři systémy umožňující pronájem obchodu za měsíční poplatek nebo zdarma.
E-commerce
MAREŠOVÁ, Věra
Diplomová práce zkoumá faktory, které ovlivňují důvěryhodnost či nedůvěryhodnost e-shopů v oblasti B2C. Cílem bylo vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a uvést konkrétní návrhy zlepšení pro vybraný e-shop.
Development of electronic commerce in Czech Republic
Pokrievka, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je zachytit současný stav elektronického obchodu v ČR a jeho vývoj v posledních letech. Čtenářovi bude podán základní obraz o vývoji moderních komunikačních technologií a internetu v ČR. Představena bude internetová ekonomika jako součást ekonomiky ČR a jejích oblastí včetně vyhlídek do budoucna. Zároveň bude čtenářovi představena analýza současného stavu elektronického obchodu B2C v ČR, nejnovější trendy a vyhlídky do budoucnosti. Pozornost bude věnována také ochraně spotřebitele a spotřebitelskému chování při nákupech prostřednictvím internetu.
Výrobková politika na Internetu
Součková, Pavla ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybrané aspekty výrobkové politiky na internetu. Na statistikách z posledních let je demonstrován rychlý vývoj online nakupování. První kapitola zahrnuje specifika marketingového mixu na internetu a zavedení produktu do online prodeje. Druhá kapitola je zaměřena na specifika e-commerce a prozkoumání statistik online nákupů. Ve třetí kapitole jsou nastíněny nové trendy a možnosti dalšího vývoje nakupování na internetu.
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich využití pro marketing a reklamu. Po obecném teoretickém a faktickém úvodu do problematiky internetového nakupovaní ve světě a v České republice, detailním popisu různých internetových marketingových nástrojů a sociálních sítí, práce analyzuje stávající situaci firmy Didogo Group s.r.o. a jí dosud využitých marketingových nástrojů, přičemž posléze nabízí seznam doporučení pro budoucí marketingovou strategii této firmy. Diplomní práce pozůstává z 79 stránek, obsahuje 10 grafů a tabulek, a 7 příloh.
Ochrana spotřebitele v internetovém prostředí
Veselá, Lucie ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele při nakupování přes internet v České republice i Evropské unii. První kapitola se věnuje internetu a internetovému obchodování. V druhé části, která je zaměřena na právní prostředí České republiky, je popsán vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem od návrhu na uzavření smlouvy až po vyřízení případné reklamace. V kapitole věnované Evropské unii jsou popsány způsoby, kterými EU chrání své spotřebitele, a největší pozornost je věnována nejdůležitějším směrnicím, které se týkají internetového nakupování. Směrnice jsem se snažila porovnat s jejich implementací do českého právního řádu. V poslední kapitole jsou nastíněny možnosti a perspektivy internetového obchodování a ochrany spotřebitele v tomto prostředí.
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Mrázková, Blanka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Obsahem práce je popis e-commerce se zaměřením na vývoj internetového obchodování, tvorbu a fungování elektronického obchodu a jeho efektivní propagaci v internetovém prostředí.Praktická část zahrnuje analýzu internetového obchodu Xparfemy.cz za využití získaných poznatků.
Marketingově-obchodní analýza webů vybraných retailových obchodníků
Zapletal, Ondřej ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Sajal, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze webových stránek retailových obchodníků obecně. Autor vychází z vlastních zkušeností správy webů jednoho z předních retailových řetězců působících v České republice. Významnost tohoto tématu je zejména v jeho aktuálnosti, kdy na konci první dekády 21. století roste využívání internetu v mnoha oblastech lidské aktivity a prodej zboží koncovému spotřebiteli je jednou z nich. Cílem práce je zmapovat současné trendy v oblasti využívání webového rozhraní pro komerční účely retailovými obchodníky a na jejich základě doporučit konkrétní nástroje, které zajistí konkurenceschopnost obchodní společnosti v oboru v současnosti i do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.