Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 315 záznamů.  začátekpředchozí306 - 315  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing neziskových organizací
Novotná, Veronika ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Altmannová, Petra (oponent)
V diplomové práce se zabývám využitím marketingových aktivit v neziskových organizacích. V teoretické části je charakterizován neziskový sektor a definice neziskové organizace, následuje vymezení možné klasifikace, typologie a druhy neziskových organizací. Dále se v teoretické části věnuji financování neziskových organizací a marketingu, kde jsem se zaměřila hlavně na marketingovou koncepci, řízení a marketingový mix. Praktická část popisuje marketingové aktivity ve dvou vybraných neziskových organizacích zabývajících se integrací cizinců do české společnosti a činnostmi s tím souvisejícími, jako je např. poskytování právního a sociálního poradenství. U těchto organizací jsou rozebrány marketingové aktivity, ke komu směřují a dále pak konečné shrnutí a porovnání těchto organizací. Cílem mé diplomové práce je pomocí těchto organizací poukázat na potřebnost marketingových aktivit v neziskových organizacích.
Zdanění vědy a výzkumu
Pavelková, Dana ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Vančurová, Alena (oponent)
Cílem práce bylo projít legislativu, kterou se nově vzniklá právnická osoba (veřejná výzkumná instituce) musí řídit, a zhodnotit, zda byly právní předpisy před zavedením veřejné výzkumné instituce dostatečně upraveny. V první kapitole je rozebrán právní rámec výzkumu a vývoje v České republice. Tato oblast prochází v současné době reformou. Druhá kapitola je věnována účetní legislativě, protože veřejná výzkumná instituce jako každá právnická osoba musí vést účetnictví. Ve třetí kapitole jsou rozebrány jednotlivé daně v České republice a jejich dopad na veřejnou výzkumnou instituci. Závěr práce je zhodnocením toho, jak byl český právní systém na vznik veřejných výzkumných institucí připraven, a obsahuje označení oblastí, které by bylo dobré ještě upravit.
Management Control System: In selected profit and non-profit organizations
De La Cruz Marquez, Michelle ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Stránský, Jakub (oponent)
Diplomová práce pojednává o systému manažerské kontroly. První část obsahuje analýzu daného tématu a věnuje se především otázkém předmětu s účelu manažerské kontroly. Ve druhé části je popsán rozdíl mezi systémem kontroly v ziskové a neziskové sféře.
Strategická analýza nestátní neziskové organizace
Polák, Vojtěch ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem mojí diplomové práce je zpracování strategické analýzy nestátní neziskové organizace. V teoretické části práce popisuji veškerý nezbytný teoretický aparát. Ten dále aplikuji na občanské sdružení Hyperaktivita zabývající se léčbou poruch pozornosti s hyperaktivitou. Hyperaktivita je jedinou organizací svého druhu v ČR a v letošním roce zahájila unikátní projekt Firemní školka na podporu svého poslání. V praktické části práce mimo jiné popisuji tuto vedlejší činnost a vyvozuji implikace pro novou strategickou pozici sdružení.
Účetnictví a financování občanských sdružení v konkrétních podmínkách
Čandová, Kateřina ; Takáčová, Hana (vedoucí práce)
Práce se zabývá neziskovými organizacemi, konkrétně občanskými sdruženími. V teoretické části jsou popsány neziskové organizace obecně, dále je zde uvedena krátká charakteristika jednotlivých nestátních neziskových organizací a podrobnější charakteristika občanských sdružení. V praktické části je pak popsáno účetnictví organizační jednotky Českého zahrádkářského svazu - Martagon.
Výroční zpráva neziskové organizace
Koblížková, Martina ; Zouhar, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce "Výroční zpráva neziskové organizace" je analýza výročních zpráv různých typů neziskových organizací. Dále pak podrobněji hodnotí funkci a roli výroční zprávy. V první části se zaměřuje na teoretický popis výročních zpráv, druhá část je zaměřena na výroční zprávu konkrétní neziskové organizace Proxima sociale, o.s.
Komunikační strategie neziskových organizací
Kluzová, Klára ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Teoretická část obsahuje vymezení neziskového sektoru, stručnou historii v ČR, typy neziskových organizací a možnosti financování. Dále jsou zde pojmy z oblasti marketingu - nástroje marketingového mixu, zejména marketingová komunikace a její typy. V praktické části jsou pak analýzy komunikační strategie dvou Občanských sdružení, včetně silných a slabých stránek a doporučení.
Úloha rozpočtů v nestátních neziskových oganizacích
Brožová, Michala ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Stránský, Jakub (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na úlohu rozpočtů v nestátních neziskových organizacích. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje dvě kapitoly. První nás seznámí s neziskovými organizacemi, jejich charakteristikou a odlišností od ziskového sektoru. Druhá kapitola pak obsahuje údaje o rozpočtování, konkrétně jaké druhy rozpočtů máme a jak se sestavují. V praktické části problematiku uvedu na rozboru rozpočtu mise v Afghánistánu obecně prospěšné společnosti Člověk v tísni. Porovnám výši veškerých nákladových položek dle plánu s jejich skutečnou výší a pokusím se zjistit, jak dobře s poskytnutými zdroji organizace naložila.
Využití marketingu neziskových organizací pro rozvoj sociálních služeb v území
Mikolášková, Tereza ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Alexander, Petr (oponent)
Ve své diplomové práci se zaměřuji na problematiku marketingových komunikačních nástrojů ve sféře neziskových organizací specializující se na sociální služby. Diplomová práce je strukturálně rozdělena na dvě části. První část je pojata teoreticky a jsou v ní vymezeny základní pojmy, legislativní rámce a současnou situaci neziskového sektoru v České Republice. V neposlední řadě, jsou v této části vyhodnoceny nejvhodnější marketingové komunikační strategie pro rozvoj sociálních služeb a zlepšování jejich kvality v území prostřednictvím neziskových organizací. Druhá část je zaměřena na praktickou analýzu marketingových aktivit občanského sdružení Camino, jehož cílem je zprostředkování informací a vytvoření speciálních kulturních a vzdělávacích programů pro sluchově postižené. Cílem případové studie je aplikovat teoretická východiska na konkrétní občanské sdružení, což mi umožnilo propojit teoretické a praktické poznatky vztahující se k této problematice. Pokusím se navrhnout možná zlepšení a vytvořit návrh nové marketingové koncepce pro toto sdružení.
Fundraising
Havel, Tomáš ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Vávrová, Hana (oponent)
Práce se zabývá ve své teoretické části popisem občanské společnosti, neziskového sektoru a neziskových organizací. Dále je charakterizován a popsána činnost fundraisingu. Práce ve své praktické části obsahuje metodický návod jak postupovat při žádosti o poskytnutí finančních prostředků ze strukturálních fondů EU prostřednictvím programu SROP.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 315 záznamů.   začátekpředchozí306 - 315  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.