Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  začátekpředchozí68 - 77další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pásový dopravník na slévárenský písek
Matula, Petr ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravníku pro přepravu slévárenského písku o výkonu 90 000 kg.h-1, s osovou vzdáleností přesypů 30 m a výškovým rozdílem 5,8 m. Práce zahrnuje popis jednotlivých částí, funkční výpočet dopravníku, návrh pohonu, napínacího zařízení a rámu dopravníku a pevnostní kontrolu napínacího zařízení. K práci je přiložena výkresová dokumentace dle zadání.
Pásový šikmý dopravník kameniva
Švásta, Petr ; Jonák, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh šikmého pásového dopravníku pro přepravu kameniva o zrnitosti do 150 mm. Funkční výpočet je zhotoven podle normy ČSN ISO 5048 Pásové dopravníky s nosnými válečky. Zpráva obsahuje stručný popis funkce, použití i konstrukce dopravníku a jeho částí. Na základě zadaných rozměrů je zpracován funkční výpočet transportéru, zjednodušený návrh konstrukce a napínacího zařízení dopravníku. K práci jsou připojeny výkresy napínacího zařízení a sestavy dopravníku.
Přenosný pásový dopravník kameniva
Šarman, Michal ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout přenosný pásový dopravník kameniva dle zadaných parametrů. Úvod obsahuje základní rozdělení přepravních strojů a zařízení, dále je práce zaměřena na vlastní návrh pásového dopravníku, funkční význam jednotlivých prvků, následuje volba komponentů a funkční výpočet dle ČSN ISO 5048. V závěrečné části je uveden maximální hmotnostní dopravní výkon dopravníku a celkové zhodnocení stroje. Práce je doplněna o výkresovou dokumentaci.
Pásový dopravník pro dopravu křemenného písku
Pech, Zdeněk ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh šikmého pásového dopravníku pro dopravu křemenného písku dle zadaných parametrů. Úvod práce obsahuje užití, výhody, nevýhody a rozdělení pásových dopravníků. Dále jsou uvedeny jednotlivé části dopravníku a jejich obecný popis či použití. Na základě těchto obecných charakteristik jsou voleny jednotlivé části dopravníku pro řešení mé koncepce. Toto vše je provázáno s funkčním a pevnostním výpočtem, návrhem pohonu, určením hlavních rozměrů a návrhem mechanického napínání pásu. V závěrečné části následuje rozbor a vyhodnocení funkce stroje pro různé vlhkost i a zrnitosti písku. Celá práce je doplněna požadovanou výkresovou dokumentací.
Pásový dopravník pro dopravu potravinářského zrna
Štěrba, Josef ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je konstrukční řešení pásového dopravníku pro dopravu potravinářského zrna v osové vzdálenosti přesypů 24 metrů, výškovým rozdílem 6 metrů a dopravním výkonem 150 000 kg.h-1. Práce obsahuje stručný popis základních komponentů dopravníku, výpočtovou část provedenou dle normy ČSN ISO 5048, určení hlavních rozměrů, návrh pohonu a napínacího zařízení dopravníku a pevnostní výpočet hnaného bubnu. Práce dále obsahuje kontrolní výpočet životnosti ložisek hnaného bubnu a kontrolu závitových tyčí napínacího zařízení na vzpěr. Na závěr je proveden rozbor vlastností dopravovaných materiálů. K práci je přiložena požadovaná výkresová dokumentace.
Pásový dopravník pro dopravu cihlové drti
Menoušek, Martin ; Pokorný, Jan (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout šikmý pásový dopravník na dopravu cihlové drti. Zadanými parametry je dopravní délka 65 m, výška 12 m a dopravní výkon 125 t/hod. Práce obsahuje funkční výpočet pásového dopravníku, návrh napínací stanice, návrh pružiny napínání, výpočet hřídele hnaného bubnu a výpočet napínací tyče.
Šikmý pásový dopravník pro dopravu uhlí
Kostelník, Jan ; Kubín, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce na téma Šikmý pásový dopravník pro dopravu uhlí s maximální zrnitostí 45mm bylo vypracovat technickou zprávu která bude obsahovat zejména: koncepční návrh celého zařízení, výpočet hlavních rozměrů, návrh pohonu a pevnostní kontrolu rozhodujících uzlů dle pokynů vedoucího práce. Převýšení dopravníku je 12m a půdorysná délka dopravníku 45m. Dále pak: výkres sestavení navrhovaného zařízení včetně podpěrné nosné konstrukce, podrobnou podsestavu napínacího zařízení a další podsestavy dle pokynů vedoucího bakalářské práce.
Pásový šikmý dopravník kameniva
Petrů, Jaromír ; Kubín, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Návrh pásového šikmého dopravníku pro dopravu kameniva. Práce se zabývá přehledem jednotlivých druhů dopravních zařízení a návrhovými výpočty šikmého dopravníku. Dále obsahuje v příloze výrobní výkresy vybraných součástí a sestavy i detailů.
Kategorizace pásových dopravníků
Šulák, Jakub ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Práce popisuje konstrukční provedení pásových dopravníků do délky 70 metrů, zejména pak posouzení z hlediska nosných a napínacích prvků. Jsou zde popsány výhody a nevýhody jednotlivých částí dopravníků a porovnaní současného a dřívějšího konstrukčního řešení některých částí dopravníků.
Pásový dopravník
Kujawa, Pawel ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je návrh konstrukčního řešení šikmého pásového dopravníku pro přepravu stavební drti. Tato práce obsahuje také stručný popis hlavních částí dopravníků a funkční výpočet základních rozměrů podle normy ČSN ISO 5048. Dále je proveden návrh pohonu dopravníku , řešení napínacího zařízení a možné řešení násypky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   začátekpředchozí68 - 77další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.