Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pásový dopravník pro dopravu křemenného písku
Pech, Zdeněk ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh šikmého pásového dopravníku pro dopravu křemenného písku dle zadaných parametrů. Úvod práce obsahuje užití, výhody, nevýhody a rozdělení pásových dopravníků. Dále jsou uvedeny jednotlivé části dopravníku a jejich obecný popis či použití. Na základě těchto obecných charakteristik jsou voleny jednotlivé části dopravníku pro řešení mé koncepce. Toto vše je provázáno s funkčním a pevnostním výpočtem, návrhem pohonu, určením hlavních rozměrů a návrhem mechanického napínání pásu. V závěrečné části následuje rozbor a vyhodnocení funkce stroje pro různé vlhkost i a zrnitosti písku. Celá práce je doplněna požadovanou výkresovou dokumentací.
Konstrukční návrh pedálové skupiny formulového vozidla
Pech, Zdeněk ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je konstrukční návrh pedálové skupiny formulového vozidla. Úvod této práce je věnován možným konstrukčním variantám pedálových skupin současných vozidel, doplněný požadavky, které jsou na ně kladeny. Dále jsou uvedeny a popsány jednotlivé prvky pedálové skupiny včetně jejich principu a funkce. Také jsou zde shromážděny získané obecné informace týkající se konstrukčních návrhů příslušných komponent. Na základě těchto již uvedených zjištění dochází k samotným konstrukčním návrhům, včetně volby vhodných a příslušných prvků. Konstrukční finální návrhy pedálů a základní konzoly vychází z uvedených výpočtových napěťových analýz. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky, které jsou srovnány se stávající pedálovou skupinou a jsou zde zmíněna možná provedení z hlediska jejich výroby.
Konstrukční návrh pedálové skupiny formulového vozidla
Pech, Zdeněk ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je konstrukční návrh pedálové skupiny formulového vozidla. Úvod této práce je věnován možným konstrukčním variantám pedálových skupin současných vozidel, doplněný požadavky, které jsou na ně kladeny. Dále jsou uvedeny a popsány jednotlivé prvky pedálové skupiny včetně jejich principu a funkce. Také jsou zde shromážděny získané obecné informace týkající se konstrukčních návrhů příslušných komponent. Na základě těchto již uvedených zjištění dochází k samotným konstrukčním návrhům, včetně volby vhodných a příslušných prvků. Konstrukční finální návrhy pedálů a základní konzoly vychází z uvedených výpočtových napěťových analýz. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky, které jsou srovnány se stávající pedálovou skupinou a jsou zde zmíněna možná provedení z hlediska jejich výroby.
Pásový dopravník pro dopravu křemenného písku
Pech, Zdeněk ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh šikmého pásového dopravníku pro dopravu křemenného písku dle zadaných parametrů. Úvod práce obsahuje užití, výhody, nevýhody a rozdělení pásových dopravníků. Dále jsou uvedeny jednotlivé části dopravníku a jejich obecný popis či použití. Na základě těchto obecných charakteristik jsou voleny jednotlivé části dopravníku pro řešení mé koncepce. Toto vše je provázáno s funkčním a pevnostním výpočtem, návrhem pohonu, určením hlavních rozměrů a návrhem mechanického napínání pásu. V závěrečné části následuje rozbor a vyhodnocení funkce stroje pro různé vlhkost i a zrnitosti písku. Celá práce je doplněna požadovanou výkresovou dokumentací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.