| |
|
Využití techniky koučování v rámci rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů
Hofmanová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce popisuje a analyzuje metodu koučování v konkrétní firmě, a to v oblasti distribuční sítě banky. Součástí praktické části jsou také koučovací pohovory s manažery regionální pobočky, které jsou zhodnoceny a vyplývá z nich základní doporučení pro manažera - kouče. Navíc je posouzeno vnímání a rozsah implementace metody koučování a názory manažerů regionální pobočky, a to prostřednictvím krátkého anonymního dotazníku. Výsledky odpovědí z dotazníku jsou zanalyzovány a shrnuty. Dále mohou být využity i jako obecný přehled pro implementaci koučování v jiných firmách. Práce přináší obecný návod zlepšení použití principů koučování pro rozvoj firmy a jejích pracovníků.
|
| |
|
Metodika práce s informacemi v Komunitním censtru pro seniory Praha 8
Domalípová, Zuzana ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Holmerová, Iva (oponent)
Diplomová práce v teoretické části přibližuje oblast komunitní práce, komunitních projektů a komunitního plánování. Dále teoreticky popisuje roli informací v organizaci a vliv komunikace na její chod. V praktické části popisuje vybrané procesy a s nimi spojené dokumenty a doporučuje možná zlepšení, včetně zapojení moderních informačních technologií. Představuje všechny role a předkládá organizační strukturu. Samotná metodika se zaměřuje na práci s informacemi, dokumenty a bezpečnostní politiku organizace. Metodiku lze zobecnit i pro další organizace podobného typu. Práce dále doporučuje zefektivnění interní komunikace a navrhuje detailní strategii komunikace externí.
|
| |
|
Analýza kulturního prostředí vybrané země z hlediska marketingu
Svoboda, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Předmětem mé diplomové práce bylo shodnocení vývoje kulturní prostředí mezi nejmladší generací v Číně. Srovnání tradičních hodnot se změnami, které se odehrávají ve společnosti v současnosti a přibližují je tak podobě ve vyspělých státech. Důraz je kladen možnost oslovit mladou čínskou generaci pomocí médií, především televizního vysílání a internetu a ovlivnit tak jejich nákupní chování.
|
|
Využití kulturních prvků v marketingu
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
|
| |
|
Analýza inzerce nabízející zaměstnání
Čížková, Jana ; Koubek, Josef (vedoucí práce) ; Dušková, Lucie (oponent)
Pracovní inzerce je specifickou oblastí personální práce z mnoha důvodů: je prostředkem komunikace organizace se širokou veřejností, může ovlivnit image organizace, je součástí procesu získávání zaměstnanců. Skládá se z různých doplňujících se činností jako je např. definování správného publika inzerce, napsání inzerátu, výběr správného média, rozvrhnutí dostupných finančních zdrojů a časové naplánování jednotlivých kroků. Zároveň inzerování zahrnuje i papírování, které obsahuje objednávání a monitorování inzerce, účetnictví, evidenci odpovědí a pak také především další komunikaci s uchazeči o pracovní místo.
|
|
Vliv moderních IT/ICT na komunikaci ve firmě
Zátková, Lenka ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pokorný, Jaroslav (oponent)
Popis komunikačního procesu a jeho náležitostí, stručný popis vývoje IT/ICT a souvisejících změn v systému práce a manažerských pojetí. Seznam a popis nejvýznamnějších současných technologií a jejich přínosů, včetně vývojových trendů této oblasti. Vzájemná konfrontace IT/ICT a komunikace s upozorněním na nejvýraznější změny v procesu komunikace a s nimi souvisejícího lidského jednání a prožívání. Výsledky analýzy způsobů komunikace realizované v nejmenované bance. Zdůvodnění a vysvětlení některých zjištěných jevů a formulace případných návrhů na jejich zlepšení.
|