Název: Analýza mikropodniku na trhu v ČR
Autoři: Mičková, Iveta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce analyzuje konkrétní mikropodnik, popisuje faktory působící na podnik a provádí SWOT analýzu. Autor též charakterizuje marketingový mix firmy a snaží se navrhnout změny vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků.
Klíčová slova: cena; distribuce; komunikace; marketingový mix; produkt; swot analýza

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1602

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-798


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet